JC Napisano 6 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Dla zainteresowanych umieściliśmy informacje o nartach Rossignola 08/09 w których zastosowany został system Rossignol Mutix. Czy ktoś z Was jeździł na Mutixach i jakie ma spostrzeżenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokiec3 Napisano 6 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 (edytowane) Jako inżynier to spostrzeżenia mam takie - czysto teoretyczne: Trwałość tego patentu wg mnie będzie pozostawiała wiele do życzenia. Jak się te gniazda rozbiją i połączenie będzie za luźne to po właściwościach. Ale może Bobic coś konkretnie. Edytowane 6 Październik 2008 przez lokiec3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raceman Napisano 6 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Jeżdziłem na r11 mutix 175cm REWELACJA!!!!!!!!!!! całkiem inne narty niż wszystkie inne az trudno to opisać bo tak przyjazne że szkoda mówić Jeszcze raz powiem RWELACJA:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bończa Napisano 6 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Mnie się ten patent wydaje użyteczny - często obecnie "cierpię" z powodu braku gigantek. Gdybym miał narty z Mutix'em mógłbym sobie zmienić charakterystykę nart w zależności od stoku i nastawienia do jazdy. Następnym moim zakupem będą narty z tą technologią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SKIer Napisano 6 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Jeżdziłem na r11 mutix 175cm REWELACJA!!!!!!!!!!! całkiem inne narty niż wszystkie inne az trudno to opisać bo tak przyjazne że szkoda mówić Jeszcze raz powiem RWELACJA:D ironia czy prawda? Race rozwiń prosze bo nie wiem czy gadasz serio czy się nabijasz? Jak to jest z tą przydatnością i przyjaznym prowadzeniem ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bończa Napisano 6 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Mam pytanie do kogoś, kto ujeżdżał Mutix-y lub je sprzedaje: czy R10L i R10S mają inną konstrukcję wewnętrzną, bo tak wynika z opisu, czy też różni je tylko zastosowanie dłuższych lub krótszych ramion? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 6 Październik 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Mam pytanie do kogoś, kto ujeżdżał Mutix-y lub je sprzedaje: czy R10L i R10S mają inną konstrukcję wewnętrzną, bo tak wynika z opisu, czy też różni je tylko zastosowanie dłuższych lub krótszych ramion? Różnią się konstrukcją, a dokładnie Systemem IPS. W modelu R10L nadaję on narcie charakter gigantowy, a w R10S bardziej slalomowy. Przy zakupie otrzymujesz oba ramiona Mutix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogdan B-13 Napisano 6 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Aj ak ten mutix ma się do systemu power switch voelkla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 6 Październik 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Aj ak ten mutix ma się do systemu power switch voelkla? Tak jak skrzynia automatyczna do ręcznej. Obie umożliwiają jazdę, ale w trochę inny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bończa Napisano 6 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Ciekawie to porównałeś Jednak nie jest dla mnie jasne, która technologia jest "automatem", a która 'manual". Jedna i druga opcja w jeździe autem ma swoje zalety, a jak w porównaniu nart? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 6 Październik 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Ciekawie to porównałeś Jednak nie jest dla mnie jasne, która technologia jest "automatem", a która 'manual". Jedna i druga opcja w jeździe autem ma swoje zalety, a jak w porównaniu nart? OK Wytłumaczę dokładniej. Wg mojej teorii PS to automat, a Mutix to ręczna. PS W automacie też musisz czasami pomieszać rączką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raceman Napisano 6 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Poważnie Rewelacja !!!!!!z Reką Na Sercu Polecam Bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek Napisano 6 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Trzeba cos robic zeby narty sie sprzedawaly wiec firmy wymyslaja coraz to nowe patenty i kaza sobie za to slono placic, dla mnie to marketing w czystej postaci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bogdan B-13 Napisano 6 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Tak jak skrzynia automatyczna do ręcznej. Obie umożliwiają jazdę, ale w trochę inny sposób. Tak, jak rozumiem oba te rozwiązania mają powodować zmianę sztywności narty. Czyli właściwie jaka różnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bończa Napisano 6 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 JC chodziło zapewne o sposób zmiany parametrów nart - w mutix trzeba przykręcić ramiona śrubokrętem, a w volkl przekręca się gałkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bończa Napisano 6 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Trzeba cos robic zeby narty sie sprzedawaly wiec firmy wymyslaja coraz to nowe patenty i kaza sobie za to slono placic, dla mnie to marketing w czystej postaci No właśnie ten temat jest ciekawy: czy to marketing, czy postęp technologiczny? Słynąca z mistrzostwa marketingu firma Harley-Davidson np. co roku wprowadza nowe modele, zmieniając wiele szczegółów technologicznych i co roku ludziska najpierw płaczą, że to marketing, i co roku firma sprzedaje coraz więcej motocykli - lepszych motocykli, co wszyscy przyznają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hotrok Napisano 6 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 6 Październik 2008 Mutix przetrwal do tego sezonu, czyli jednak chyba to nie jest tylko bajer. Tak samo jak Power Switch. Obie technologie sa rozwijane czyli jednak sie chyba sprawdzaja. Dla amatora ktory nie specjalizuje sie w stricte sportowej jezdzie to moze byc optymalne rozwiazanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 7 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 7 Październik 2008 Hmmm R11 z zeszłego sezonu nie są mega drogie. Ale co będzie jak ktoś w ogóle nie założy tyh mutixowych ramion ? Czy Z11 Mutix też mają wymienne ramiona czy tylko nazwę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 7 Październik 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano 7 Październik 2008 Czy Z11 Mutix też mają wymienne ramiona czy tylko nazwę ? Tam mają! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ambro Napisano 7 Październik 2008 Zgłoszenie Share Napisano 7 Październik 2008 Tak jak skrzynia automatyczna do ręcznej. Obie umożliwiają jazdę, ale w trochę inny sposób. Przytoczę jeszcze raz cyctat Jacka żeby napisać moją wersje. Otóż załóżmy że gigantka to automat a slalomka to manual. Obie są wspaniałe, jedna do "wahlowania"(krótkich skrętów) druga dobra w długie trasy (dłuuugie skręty ) a Mutix to Tiptronic (czy jak to tam się różnie nazywa) czyli skrzynia z możliwością przełączania ale przy przełączeniu na manual nie uzyskujemy gpo w pełni bo nie ma sprzęgła Trochę(bardzo) namieszałem ale podsumowując myślę że mutix to dobra gigantka oraz slalomka ale nie tak radykalna jak np. Rossi 9X i 9S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihumor Napisano 30 Listopad 2008 Zgłoszenie Share Napisano 30 Listopad 2008 odświerzę temat - takie coś widziałem w IS: http://www.rossignol.com/PL/zenith-z10-mutix_RR82008_product_ski-men-skis-all-mountain.html to mutixowa wariacja Zenitha, rozumiem, ze sens ma taki jak poprzednio tylko mniej radykalnie i w połączeniu z bardziej uniwersalną nartą. Coś ktoś może więcej napisać na ten temat bo strona rossiego mocno marketingowa, jak twarda to narta, dla jakiego poziomu przeznaczona itp itd. No i są jeszcze podobne z11 i z12. Bardzo fajnie wyglądają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Machu Napisano 30 Listopad 2008 Zgłoszenie Share Napisano 30 Listopad 2008 (edytowane) Z10 sztywna jest, różnią się tym ze w komplecie masz jedne ramiona a inne musisz sobie okupić na własną rękę. Jeździłem na tych nartkach i powiem tak, wrażenia średnie. Dla mnie z całej linii zenithów 6 są najlepsze. Co do przeznaczenia, typowa narta allmountain przeznaczona wg definicji dla że dobrze zbudowanych osób jeżdżących bardzo dobrze, narty generalnie są ciężkie wagowo ale sprawdzą się w każdych warunkach, mają nawet niezłego kopa, można je dodatkowo usztywnić tymi drugimi ramionami, wtedy jak się nie mylę zwiększa się promień skrętu ale narty ostają opalacza Sam mutix jest lepiej dopracowany niż w nartach z poprzednich sezonów ale o tym już było, sam o tym pisałem Edytowane 30 Listopad 2008 przez Machu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.