Ewa78 Napisano 14 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2011 Ewa, służbowe nieekonomiczne :eek: ( łyżka na to...niemożliwe) Mówie Ci rzuć teee roboteee Ewa :D:D a zebys wiedział, echh nosze się zamiarem:D jak sie gruchotami jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
loola Napisano 14 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2011 Idealne auto na narty... No cóż to zależy moim zdaniem gdzie jeździmy na te narty Bo jak jaedziemy do Austrii/Włoch prawie całą drogę autostradą to wygodny komfortowy najlepiej kombi bo pakowny, + ewentualnie kufer na dach, nawet w Polsce to uważam wystarczy Co innego jak potrzebujemy dojechać w jakieś miejsce trudniej dostępne - wtedy przydaje się coś z napędem 4x4 A taki najbardziej chyba optymalny dla nas akurat bo mamy potrzeby i takie i takie, byłby chyba audi A6 allroad... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jan Kowal Napisano 25 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 25 Marzec 2011 (edytowane) …………….. Edytowane 16 Kwiecień 2011 przez Jan Kowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaremka Napisano 27 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 27 Marzec 2011 Odpowiadając na pierwszy post (po drodze było wiele wariacji na nie temat ): Od kilku lat na narty jeżdżę WV Sharanem. Może nie jest to T5, ale miejsca ma naprawdę sporo. Za największy walor auta uważam możliwość wsunięcia nart pod drugi rząd foteli (wchodzą nawet takie do 170 cm). Takie rozwiązanie pozwala mi pozostawić narty w aucie bez konieczności codziennego rozpakowywania "trumny" na noc. Mankament to zapewne brak 4x4. No i opisana funkcjonalność została zlikwidowana w najnowszym modelu z 2010r. - 3 rząd foteli zamiast się wypinać składa się w podłogę, co zmniejsza wydatnie bagażnik, a 2 rząd krzeseł już nie ma prześwitu... ml;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jeronimo Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Prawie idealne. Tanie, pojemne w pełni 5-osobowe, nie najbrzydsze w poprzek każda narta wchodzi no i napęd 4x4. http://www.tata-krakow.pl/gallery/xenon/# Prędkość maksymalna mogła by być większa ale zakładam jazde na południe, a nie na zachód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Dla dwuosobowej rodziny, mieszkającej i parkującej w mieście : Suzuki Jimny. Małe i prawdziwa terenówka. Sam się własnie nad takim zastanawiam A że jeżdże w miarę zgodnie z przepisami to pocisk mi nie potrzebny. Mogę dodac, po jezdzie testowej, ze podskakuje na wybojach i czuc dziury ale parkuje sie tym zajebiscie i kraweznik nie straszny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Cześć Dla dwuosobowej rodziny, mieszkającej i parkującej w mieście : Suzuki Jimny. Małe i prawdziwa terenówka. Sam się własnie nad takim zastanawiam A że jeżdże w miarę zgodnie z przepisami to pocisk mi nie potrzebny. Mogę dodac, po jezdzie testowej, ze podskakuje na wybojach i czuc dziury ale parkuje sie tym zajebiscie i kraweznik nie straszny. W terenówce zawsze tak będzie Myśku - taka charkterystyka zwieszenia - jazda po wyboistej drodze o katorga. Ale jak zjedziesz z tej drogi od razu lepiej. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekjag Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Niestety miałem "przyjemność" sporadycznie użytkować Jimny - teściowa chciała mały samochód, w którym sie wysoko siedzi no i sobie kupiła. Na szczeście już sprzedała. Nie wiem czy była to kwesti atego że była to wersja kabrio z brezentowym dachem i przez to mniej sztywna, ale ja sie tym bałem jeżdzić po naszych drogach powyżej 80 km/h. Skakał to to strasznie i latało na wszystkie strony. No ale może taki egzemplarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Cześc Niestety miałem "przyjemność" sporadycznie użytkować Jimny - teściowa chciała mały samochód, w którym sie wysoko siedzi no i sobie kupiła. Na szczeście już sprzedała. Nie wiem czy była to kwesti atego że była to wersja kabrio z brezentowym dachem i przez to mniej sztywna, ale ja sie tym bałem jeżdzić po naszych drogach powyżej 80 km/h. Skakał to to strasznie i latało na wszystkie strony. No ale może taki egzemplarz. To po prostu terenówka a nie auto do wożenia d... po asfalcie - proste. Popatrz na allegro ile jest no pickupów po dachach - moc jest ale nie do tego do czego jest wykorzystywana. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Niestety miałem "przyjemność" sporadycznie użytkować Jimny - teściowa chciała mały samochód, w którym sie wysoko siedzi no i sobie kupiła. Na szczeście już sprzedała. Nie wiem czy była to kwesti atego że była to wersja kabrio z brezentowym dachem i przez to mniej sztywna, ale ja sie tym bałem jeżdzić po naszych drogach powyżej 80 km/h. Skakał to to strasznie i latało na wszystkie strony. No ale może taki egzemplarz. Jechałem na oponach 100% szosa i było całkiem ok Potem facet załadował mnie do drugiego z oponami 50/50 ... masakra Cześć W terenówce zawsze tak będzie Myśku - taka charkterystyka zwieszenia - jazda po wyboistej drodze o katorga. Ale jak zjedziesz z tej drogi od razu lepiej. Pozdro Dokladnie tak. Twardo potwornie i podskakuje czasem jak piłeczka. Zajebiste autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Cześć Jechałem na oponach 100% szosa i było całkiem ok Potem facet załadował mnie do drugiego z oponami 50/50 ... masakra No ale opony 100% szosa do terenówki to trochę pomyłka. Wjedziesz w piasek albo trochę błota i koniec. No zresztą sam wiesz, to tak jakby zakladac A/T do limuzyny. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Cześć No ale opony 100% szosa do terenówki to trochę pomyłka. Wjedziesz w piasek albo trochę błota i koniec. No zresztą sam wiesz, to tak jakby zakladac A/T do limuzyny. Pozdro Prawda, ale jak jeździsz po Polsce po DROGACH typu wspominana przeze mnie przełęcz Klekociny czy Droga Knurowska i milion im podobnych, często na wschodzie polski szutrowych, to takie autko na szosowkach w pełni wystarczy. Sejak wystarczył żeby przejechać Klekociny to Jimny zrobi to bez trudu W ostępy leśne i offroad się nie zapuszczam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Cześć Prawda, ale jak jeździsz po Polsce po DROGACH typu wspominana przeze mnie przełęcz Klekociny czy Droga Knurowska i milion im podobnych, często na wschodzie polski szutrowych, to takie autko na szosowkach w pełni wystarczy. Sejak wystarczył żeby przejechać Klekociny to Jimny zrobi to bez trudu W ostępy leśne i offroad się nie zapuszczam. A co to Sejak?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Cześć A co to Sejak?? Pozdro Najlepsze auto świata Seicento Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Cześć Najlepsze auto świata Seicento W terenie bardzo dobre choc to nie maluch ale zawsze. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Cześć W terenie bardzo dobre choc to nie maluch ale zawsze. Pozdro Nie było miejsca gdzie nie wjechało. I nigdy się nie zepsuło przez bodajże 110k. No ale prawda, że dbam o auto jak o narzędzia - bo auto to młotek do wykonywania przypisanych mu czynności -> ma być czyste, na miejscu, zawsze w pełni sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jan Kowal Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 (edytowane) ………………. Edytowane 16 Kwiecień 2011 przez Jan Kowal 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WIND Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 czasy, kiedy samochod terenowy musial strasznie trzesc sa przebrzmiale............. Dokładnie. Np byłem w austrii Toyotą Land Cruiser V8. Życzył bym sobie takiego komfortu w limuzynach (i jeszcze wszędzie wjedzie), ale to pewnie kwestia pneumatycznego zawieszenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jan Kowal Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 (edytowane) ………………. Edytowane 16 Kwiecień 2011 przez Jan Kowal 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Cześć Tylko ta cena..... Poza tym nie są to typowo terenowe zawieszenia. Samochód wiele możę bo to po prostu sa znakomite konstrukcje. Jimmy a LC to jednak przepaść Janie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WIND Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 moja slubna jezdzi takim czolgiem wlasnie, ale z normalnym zawieszeniem - pneumatyczne wielkeij roznicy nie robi..... to po prostu juz nie te czasy pionierskie....... Patrz a w europie zawieszenie pneumatyczne jest w standardzie:) http://www.toyota.pl/cars/new_cars/land_cruiser-v8/index.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Jack Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Patrz a w europie zawieszenie pneumatyczne jest w standardzie:) http://www.toyota.pl/cars/new_cars/land_cruiser-v8/index.aspx Jak i wysoki podatek drogowy:) OK moze to akurat UK, ale tu za rok przyjemnosci jazdy tym po tutejszych drogach (a raczej stania w korkach na tutejszych drogach) trzeba zaplacic haracz drogowy rowny £950. Tematu ceny benzyny nie zaczynam. Za dobrze Wam tam za ocenem z tymi samochodami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekjag Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 Ja na samochodach terenowych się nie znam. Mam tylko w pamięci komfort jazdy zarówno po asfalcie jak i po okolicznych duktach polnych i leśnych Landkiem pierwszej generacji od koleżanki z pracy. Było to wspomnienie zgoła inne od tego z Jimny. Wiem, że wielkość samochodów nieporównywalna ale oba samochodami terenowymi są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jan Kowal Napisano 28 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2011 (edytowane) …………. Edytowane 16 Kwiecień 2011 przez Jan Kowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grubymisiek Napisano 29 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 29 Marzec 2011 Idealne auto dla narciarza Ja jednak twierdzę,że służbowe. Bez limitów i papierków. Pozdrowienia dla innych szczęściarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.