Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Idealne auto dla narciarzy


JC

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, Jeeb napisał:

Bez gwiazdy nie ma jazdy, u mnie spalanie zależy od płci, jak prowadzi żona to tankujemy 200-300 km dalej

Zawsze jeżdżę z przodu, choć niekoniecznie jako kierowca. Ostatnio Porsche mnie blokowało. Jakieś Cayenne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Idealne to nie jest ale fajnie burczy kumpel w końcu dał się przejechać a dokładniej to wziął mnie jako balast ale i tak pozdrawiałem no może nie tłumy ale kumpelę co się napatoczyła… gt4 Cayman 918… przy okazji somsiad wyjechał i milire czyli w drogę na Studicni pojazd

IMG_9726.jpeg

IMG_8213.jpeg

IMG_5357.jpeg

IMG_5355.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dla narciarzy ;)

https://www.ayrton-senna.it/en/

 

Byłem dziesięć lat temu i... samochody Ferrari nie wzbudzały tam prawie zadnego zainteresowania. Nawet przy otwartym EB110 nie było ludzi. Czemu? To co przyjechało na parking było ucztą dla oka każdego fana automobilizmu. Ze znanych marek brakło tylko Koenigsegga. Ale raczej nikt nie zwrócił na to uwagi.

Polecam się wybrać.

  • Thanks 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
10 godzin temu, sstar napisał:

Taki patencik, mocowanie w CD za trzy dychy z Ali express.

IMG_5960.jpeg

Poważny ekran Tadziu. Ja na telefonie też niestety nie widzę. W V-ce przerabiam oryginalny ekran na dedykowany do tego samochodu, bo nie ma Apple car i android auto. Ale za 3 dychy to nie da rady 😀. Ja kupiłem w PL z montażem. Jest faktura i 36 m-cy gwarancji. Są na Aliexpress sporo a nawet dużo tańsze, ale montaż nie jest prosty, pół deski trzeba zdemontować. Ja bez Yanosika to się boję jeździć, a i Gulugulu Maps chyba najlepsze. 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, marekbtl napisał:

Poważny ekran Tadziu. Ja na telefonie też niestety nie widzę. W V-ce przerabiam oryginalny ekran na dedykowany do tego samochodu, bo nie ma Apple car i android auto. Ale za 3 dychy to nie da rady 😀. Ja kupiłem w PL z montażem. Jest faktura i 36 m-cy gwarancji. Są na Aliexpress sporo a nawet dużo tańsze, ale montaż nie jest prosty, pół deski trzeba zdemontować. Ja bez Yanosika to się boję jeździć, a i Gulugulu Maps chyba najlepsze. 

pozdro

Ja też wolę Google od Apple jeśli o mapy chodzi. Co do montażu to taka prowizorka ale staram się spokojnie jeździć. Tym bardziej, że we Wrocku na Moście Milenijnym dostałem 7pkt od pary w beemce na katowickich blachach cwaniacy, a to taka spokojna obwodnica z 70 na 60 się robi. Tak więc chyba idę na kurs redukujący bo przy 45 tys na rok mogę coś przeoczyć a teraz u nas red light itd. Mandat pierwszy po 130 tys czyli 3 latach, wtedy też na uwolnieniu w mieście choć jakoby poza bo szczere pole. Ot proza życia. Ale z ekranu dumny jestem wygląda jakbym miał Tesle, Touarega czy... Skodę Octawię nową... PS kumplowi temu od gt4 Porsche przerysowali kluczem element pod basenem... ech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cze

Ja niedawno nabyłem wóz na wypady narciarskie i nie tylko. 6-cio osobowa kolubryna ze stałym napędem na 4 buty. Komfortowo przewiezie 6 osób z całym dobytkiem. Klasa V w wersji długiej, czyli 5,20m długości (jest jeszcze dłuższa ale w wersji 6-cio osobowej praktycznie nie do kupienia). Bez zbędnych pierdół w środku typu stolik i inne tam bzdety uniemożliwiające spakowanie wszystkiego do środka. Każdy z pasażerów ma osobny fotel, między fotelami wejdzie na mój gust 8-10 par nart, może i nawet 12, sprawdzimy w zimie. Za fotelami sporo miejsca na bagaż zostaje, 6 plecaków z butami i 6 toreb podróżnych wejdzie na pewno. Najeść się trzeba w domu na zapas - bo z tym już może być problem. Po demontażu fotela i przy 5ciu osobach to już wejdzie wszystko włącznie z tyczkami na SL ;). Praktycznie nie ma konkurencji oprócz VW - ale ten jest mniejszy i moim zdaniem bardziej awaryjny (a raczej podatny na awarię) niż V-ka. Skrzynia biegów 9-cio stopniowa klasyczna cały czas walczy o jak najniższe obroty silnika. Realny zakres pracy przy jeździe bez butowania to 1400-1700 obr/min - robi to płynnie i szybko jak na klasyczna skrzynię. Samochód bardzo miękko zestrojony, ale taki ma być - liczy się przede wszystkim komfort podróży pasażerów. Nie zachęca do agresywnej jazdy, a jak dla mnie zbyt mocne wspomaganie daje nikły obraz tego co się dzieje z kołami przednimi. Ponadto silnik przy ostrzejszym traktowaniu niezbyt przyjemnie brzmi, skutecznie zniechęca do szaleństw. Natomiast samo wykończenie wewnątrz samochodu jest prima sort. Wszystko (włącznie z deską) obszyte skóra i wykończone drewnem (albo imitacją drewna). Mimo 120 000 nalotu nic nie stuka i nic nie trzeszczy. Spalanie w mieście na razie nieco powyżej 9-ciu litrów (jak na ponad 2T kloca to nie ma dramatu), na trasie (a miałem ostatnio możliwość go przetestować, bo postanowiłem zawieźć towar do klienta, żeby się przejechać) Kraków - Katowice - Kraków, czyli trochę miasta + autostrada + znowuż trochę miasta + autostrada + trochę miasta wyszło 7,8 l/100km. Uczciwie. Do Katowic 800kg towaru w aucie zapakowane i tempomat zapięty na 140km/h, na powrocie na pusto już 150km/h. Samochód najlepiej się czuje na trasie przy prędkościach 120-150km/h, taki liniowiec. Jest cicho, szumów nadwozia nie słychać - muzyczka gra ;). Brakuje jednak w nim mnie osobiście 3 -ech rzeczy, jedna już opanowałem, ale dwóch pozostałych chyba się juz nie uda zrobić, za dużo zabawy. 1). - radio z możliwością android auto i apple car, też tego nie rozumiem - kupując wyższej klasy nagłośnienie Burmaster ktoś żałuje parę groszy na tą dodatkowa funkcję (no niestety nic nie jest w Mercedesie za darmo). To akurat już załatwione, najprostsze ze wszystkiego, wymiana ekranu na nowy - dotykowy ze wszytkimi funkcjami. Oryginalny system merca jest zupełnie nieużytkowy w oparciu o kontroler i touchpad. 2). - zbiornik paliwa na 57 litrów - no kto w takim samochodzie trasowym żałuje 3 stówek dopłaty do większego zbiornika przy kwocie zakupu rzędu 400 tysi.?  Idiotyzm. 3). Adaptacyjny tempomat - fajna sprawa na trasę - jest zwykły, ale w gęstym ruchu to trzeba nim heblować. Z ciekawostek, to wbudowany interkom, wszyscy mogą ze sobą rozmawiać poprzez system wbudowanych mikrofonów - głosy są wzmacniane przez głośniki. Nie trzeba się przekrzykiwać. Samochód nieźle wyposażony, ale nie po kokardę, to co było dla mnie priorytetem, to wnętrze przypominające osobówkę, nie busa - i tak jest. Ale pewnie za 200 tysi można było doposażyć ten samochód pierwotnie na full wypas, włącznie z super komfortowymi rozkładanymi fotelami dla pasażerów niczym 1-sza klasa w dreamlinerze. Miło jestem zaskoczony serwisem mercedesa z Krk, w którym serwisuję drugi samochód. Zaproponowano mi pakiet przeglądów do wyboru 2, 4 lub 6. Wybrałem 2 za 3200 netto, ale teraz podczas przeglądu przy 120 000 km przy wykorzystaniu jednego z dwóch przeglądów wymieniono olej w silniku + wszystkie filtry włącznie z kabinowym, olej w skrzyni biegów, w skrzyni rozdzielczej i w dyfrach. Toż to ostatnio mnie VW za Polówkę więcej skasował. Jestem mile zaskoczony. Nie rdzewieje - jakby ktoś pytał, bo pierwszą generację (miałem - świetny autobus rodzinny) w nocy, jak się człowiek przysłuchał, to słychać było jak ją rudy zjada :).

pozdrawiam

ps. Relingi założyłem, a hak był. Możliwości transportowe - ogromne.

v-ka.thumb.jpg.9176923a06ec3638a3d25b1a2f4f9446.jpg

 

  • Like 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...