Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

65 Rajd Polski


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Mam nadzieję, ze Hołowczyc będzie koło 6 miejsca - jak mu auto nie zrobi jakiegoś psikusa. Kiedyś go poznałem - bardzo sympatyczny facet, taki normalny. Poznałem tez innego mistrza kierownicy (z Krakowa) i o nim się ciepło nie wypowiem. Kibicuje Hołkowi

Zartujesz? Aż tylu kierowcom źle życzysz. Nie chodzi o jakąś niechęć do Krzyska. Najlepszy kierowca po Bublu - niedościgniony do tej pory choc nie jeździ ale to inna pólka. Krzysiek w Argentynie był 7 ale wtedy WRc jeździł stale. Teraz jeździ ciężarówką i trenuje pod tym kontem.

Uważam żę jak Krzysiek ukończy to już będzie sukces bo wtedy złapać się może do 10.

Miejmy nadzieję że nieprzewidywalność pogody nałozy się z nieprzewidywalnością nawierzchni.

Choć narazie 3s/km dla najlepszych i inaczej być nie może.

Pozdrowienia i dlaczego nas tam nie ma???

Petter liderem po superoesie

Petter Solberg i Phil Mills prowadzą w Rajdzie Polski po superoesie na torze w Mikołajkach. Padał drobny deszcz - na trybunach zebrał się komplet 12000 widzów, i ponad drugie drugie tyle stało za ogrodzeniem. Petter jadący w parze z bratem Henningiem, wyprzedza o 0,3 sekundy Sebastiena Loeba, który narzekał na przegrzewający się silnik C4-ki. Trzecim wynikiem zaskoczył Andreas Mikkelsen w Fabii - rywal Michała Kościuszki w wieczornym pojedynku. Krzysztof Hołowczyc zajmuje 12 miejsce po superoesie. W JWRC, Kościuszko traci pół sekundy do Martina Prokopa.

- Nie jest źle! - mówił na mecie Petter Solberg. - Miałem dużą frajdę. Wyglądało na to, że przyczepność jest dobra, ale w niektórych miejscach po deszczu było cholernie ślisko. Nie mogliśmy lepiej rozpocząć. Ten wynik daje nam pozytywne nastawienie przed weekendem, choć jestem pewny, że to będzie nasz najtrudniejszy rajd w sezonie.

- Odcinek był OK, ale muszę już jechać, bo przegrzewa się silnik - brzmiała kwestia Sebastiena Loeba.

- To udany początek rajdu - ocenił Andreas Mikkelsen. - Niezły wynik, jak na powrót do samochodu WRC. Wiem, że to tylko superoes, ale muszę przyznać, że fajnie jest znowu jeździć WRC... Mikkelsen is back!

- Było OK, bardzo ślisko - informował Mikko Hirvonen, remisujący z Mikkelsenem. - Na kilku zakrętach pojechaliśmy szeroko, ale poza tym nie było problemów.

- To naprawdę ładny superoes - pochwalił Dani Sordo. - Jednak rajd rozpocznie się jutro. Będzie naprawdę szybko i może być trudno. Sebastien miał problemy z silnikiem? Nasz samochód jest w porządku.

- Przyjechaliśmy tu, czując się bardziej pewnie, niż na początku w Grecji - opowiadał Sebastien Ogier, konkurent Hołka w parze, szybszy o 2,7 sekundy. - Tamten wynik był bardzo dobry dla nas i dla teamu. To jest nowy rajd, bardzo szybki i trudny. Na shakedownie było bardzo miękko. Drugie przejazdy odcinków nie będą łatwe.

- Robię co mogę - zapewniał Henning Solberg. - Petter był trochę lepszy. Nie byłem zadowolony po shakedownie, ale próbuję o tym zapomnieć.

Czołową ósemkę uzupełnił Matthew Wilson. - Naprawdę bardzo ładny superoes! Trasa była przyczepna, przyszło dużo ludzi - naprawdę super! To zupełnie inny rajd niż Grecja. Drugie przejazdy odcinków będą bardzo, bardzo trudne.

Na dziewiątym miejscu wylądował Jari-Matti Latvala, w pojedynku z Sordo o milimetry unikając wpadnięcia na barierę. - Nie jestem zadowolony z mojej jazdy. Za bardzo jechałem bokami. Od jutra zamierzamy trochę cisnąć.

Na trybunach podniosła się wrzawa, kiedy przejeżdżał Jewgienij Nowikow. - Próbujemy tu maksymalnie cisnąć - oświadczył 18-latek. - To bardzo fajnie, że mamy dużo kibiców. Cieszymy się...

- Było trochę trudno - przyznał Mads Østberg. - Nie jestem przyzwyczajony do tego samochodu, nie mogę go poznać po Grecji. Niestety, nie czuję się komfortowo. Mieliśmy kłopoty na testach przed rajdem.

- Ci kibice są wyjątkowymi pasjonatami rajdów - mówił Krzysztof Hołowczyc. - Pogoda nie jest dzisiaj zbyt ładna. Zazwyczaj o tej porze roku mamy 30-stopniowe upały, ale atmosfera na trybunach była naprawdę gorąca! Czy naszym celem są punkty? Nie, nie, nie! Spróbuję cisnąć i zobaczymy.

Zbigniew Staniszewski i Michał Bębenek otwarli klasyfikację N4, mieszcząc się w czołowej piętnastce generalki. Martin Prokop był najszybszy w JWRC. - Nie mieliśmy żadnych problemów. Czas jest dobry - oświadczył Martin.

- To nasz domowy rajd - rozpoczął Michał Kościuszko. - Mieszkam 600 km stąd, no ale rajd jest w Polsce i znam go całkiem dobrze. Jutro spróbujemy maksymalnie cisnąć i będziemy kontrolować czasy Martina - to jest najważniejsze. Spróbujemy tu powalczyć o zwycięstwo.

Kibicujcie Michałowi - to jest nasza pszyszłość, do tego tak wspaniale prowadzona przez Naczelnika.

POzdrawiam

Edytowane przez Mitek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Za Autoklubem:

10:23:45 Hirvonen najszybszy, Loeb prowadzi

Mikko Hirvonen wygrał pierwszy piątkowy oes Rajdu Polski, Grabówkę. Nowym liderem rajdu został Sebastien Loeb, znów narzekający na przegrzewający się silnik C4-ki.

Sebastien Loeb: - Przegrzewa się! Jest inaczej niż wczoraj - wczoraj przyczyną był niesprawny czujnik. Jedziemy to sprawdzić.

Mikko Hirvonen: - Jestem zadowolony. Było cholernie szybko, cały weekend będzie taki. Fantastycznie! W Finlandii musimy jechać ostrożniej, bo mamy hopki.

Dani Sordo: - Odcinek był bardzo szybki. Mamy problem, ponieważ temperatura jest zbyt wysoka. Nie wiem, co się dzieje.

Jari-Matti Latvala: - Robi się coraz bardziej miękko i najlepiej jest jechać na czele. Nie mieliśmy jakichś momentów. Wykonałem całkiem czysty przejazd, ale wolałbym pojechać jeszcze szybciej.

Henning Solberg: - Jest OK. Po shakedownie nie miałem dobrego wyczucia i nie byłem zadowolony. Warunki robią się coraz gorsze, ale jest, jak jest.

Petter Solberg: - Jest bardzo szybko. Tniemy wszystkie zakręty i zobaczymy, czy to coś pomoże.

Matthew Wilson: - Było dosyć trudno. Odcinek jest fajny, przyczepność była naprawdę dobra, ale to kwestia przestawienia się po Grecji na fińskie szybkości.

Sebastien Ogier: - Było trochę trudno. Na pierwszym oesie pojechałem ostrożnie. Nie mamy problemów, samochód jest OK. Musisz naprawdę czuć się pewnie, żeby jechać szybko w tych warunkach.

Conrad Rautenbach: - Naprawdę dobrze wrócić na szybkie oesy. W paru miejscach pojechaliśmy szeroko. Na następnych odcinkach będzie lepiej.

Mads Østberg: - Przegrzewa się silnik i musieliśmy zatrzymać się na odcinku. Myślałem, że trawa blokuje chłodnicę.

Jewgienij Nowikow:- Jestem zadowolony z przejazdu. Na pierwszym odcinku próbowałem zachować spokój.

Krzysztof Hołowczyc: - To fantastyczne, że możemy startować w tym rajdzie samochodem WRC. Moje tempo nie jest jeszcze wystarczające, żeby konkurować z tymi kierowcami. Na odcinku było bardzo dużo kibiców. To niewiarygodne!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

A tu macie wyniki online:

http://wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=405&season=2009&rally_id=PL

Pozdro

Hołek 7 czas na OS3 stracił poniżej 1 sek do Hirvonenna - świetny wynik.

Michał Kościuszko prowadzi JWRC.

Jak wygląda układ sił okaże się po OS4 Paprotki - 33 km.

Pozdrowienia

Edytowane przez Mitek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

No i mamy sensacje.

Loeb nie jedzie. Urwał koło na Parotkach 1,2 km po starcie. Nie jedzie tez Novikow, który mimo wypadku miłą lepszy czas od Krzyśka.

Krzysiek niestety sie obarcał i sporo starcił ale jedzie dalej. Michał Kościszko cały czas na styku Abbringiem.

Pozdrowienia

Edytowane przez Mitek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześc

Myslę, że Twój scenariusz jest bardzo realny. Po przegranej na Sardynii starcił motywację i jak widac koncentrację. Poza tym sam mówi, że jest juz zmęczony.

Może jednak wróci jutro na trasę dla kibiców.

Pozdrawiam

Edytowane przez Mitek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześc

Wynik Paprotek troche niemiarodajny bo uderzył w belę siana obrócił sie i zgasił auto na jakieś 20 sek. Myslę że powinien jechac spokojnie nie napinając się. A Loeb nie wynotował sobie pieńka na cieciu i po nim. Samochód cały ale koła nie ma. Juz sobie wyobrażam ilu tam jest kibiców i ile zdjęć z citroenem będzie :).

Pozdro

PS

A za ten tekst masz u mnie Michał jakieś dobre piwko: "parcianej estetyki późnej komuny". Wyrwałem z innego smutnego raczej tematu.

POzdro

Edytowane przez Mitek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Wyniki dzisiejszego dnia:

.

3

Mikko HIRVONEN

M

1:02:23.1

0.0

0.0

2.

4

Jari Matti LATVALA

M

1:02:32.0

+8.9

+8.9

3.

2

Dani SORDO

M

1:03:00.1

+28.1

+37.0

4.

11

Petter SOLBERG

1:03:37.7

+37.6

+1:14.6

5.

6

Henning SOLBERG

M

1:03:44.6

+6.9

+1:21.5

6.

12

Sebastien OGIER

1:03:56.0

+11.4

+1:32.9

7.

5

Matthew WILSON

M

1:04:19.6

+23.6

+1:56.5

8.

8

Conrad RAUTENBACH

M

1:04:54.6

+35.0

+2:31.5

9.

15

Krzysztof HOLOWCZYC

1:05:02.9

+8.3

+2:39.8

10.

14

Mads OSTBERG

1:06:54.7

+1:51.8

+4:31.6

11.

37

Kevin ABBRING

J

1:11:51.2

+4:56.5

+9:28.1

12.

32

Michal KOSCIUSZKO

J

1:12:18.2

+27.0

+9:55.1

13.

38

Martin PROKOP

J

1:12:25.3

+7.1

+10:02.2

Fantastyczna walka wśród juniorów.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wypada Rajd Polski w TV. Dużo kibiców i szybkie odcinki ze skokami - całkiem fajnie.

Sebastian miał pecha - "odkrył" zakopany w piachu pieniek, uderzenie, połamane zawiasy i pobocze bez dachowania. Dobrze to było widać zarówno z wewnątrz samochodu C4, jak i na filmie.

Dzisiaj jedzie dzięki super rally i wygrał pierwszy odcinek. Chwała mu za to - atrakcja dla kibiców pozostaje.

Hołek walczy nieźle i zbliża się do Rautenbacha - gdyby go minął będzie na wspaniałym 8 miejscu. No, ale poczekajmy.

Hirvonen jest dobry.

Brawo Hołek! świetnie pojechał 2 odcinek i jest w generalce ósmy!

Edytowane przez Bończa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że nie obstawiłem u boka, ciekawe ile płacili za Hołka na 6 miejscu. Troche może szczęśliwie ale trzeba mieć duży szacunek dla tego wyniku - Hołek na większosci odcinków nie odstawał od czołówki a kilku fabrycznych normalnie objezdrzał. Ciekawe jak jego Ford miał się do tych innych Wurców? Ale i tak Loeb najlepszy - jak odjąć te 4 os-y, których nie jechał to na pozostałych nieźle dolał Finowi. Ale szczęscia nie miał a to w sporcie miewa kluczowe znaczenie. Myśle, że Francuz obroni tytuł w generalce, chyba trudno mówić o kryzysie, brak farta raczej a to też sie konczy zwykle.

Edytowane przez mihumor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zapomnijmy, że jechał na własnych śmieciach więc miał sporą przewage w tej kwestii - nie wiem, jakie to ma znaczenie ale pewnie jakieś ma. Z drugiej strony to troche jest występ weterana co już buty na kołku zawiesil i grywa tylko amatorsko i nagle mecz na własnym stadionie z Brazylią ma rozegrać o stawkę, no i daje radę. Bardzo sympatycznie generalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za rok może sam się wybiorę... :rolleyes:

johnny za 2 lata. w kalendarzu mś na przyszły rok nie ma mikołajek. no chyba, że chcesz rajd polski obejrzeć, ale to możesz zrobić znacznie bliżej.

przy okazji jak ktoś chce połączyć narty z rajdami samochodowymi to polecam zimowy rajd górski na magurze małostowskiej niedaleko gorlic. znajduje się tam zacna trasa narciarska (według mnie jedna z najciekawszych w Polsce), obok której przebiega trasa rajdu (w sensie dosłownym, gdyż jadąc nartostradą można wręcz przeciąć trasę rajdu). ażeby było ciekawiej to w roku ubiegłym ośrodek przejęła nowa spółka, której udziałowcem jest sobiesław zasada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Gdyby Hołek jeździł w teamie fabrycznym,mógłby sporo namieszać w obecnej czołówce!Wielki szacun! :)

Niestety nikt mu takiej szansy nie dał. Myslę, że juz za póżno. ptymalny wiek dla kierowcy rajdowego to około 30 lat. Nakłada się wtedy suma doświadczenia z jeszcze odpowiednim w tym okresie czasem reakcji i szybkościa.

Wynik piekny ale osiągniety w dość specyficznych warunkach. WRC są w okresie przebudowy. Jeżdżą praktycznie dwa teamy, które stworzyły sobie teamy zaplecza z młodmi perspektywicznymi kierowcami, którzy z założenia zbieraja doświadczenia a nie walcza o wynik.

Od przyszłego roku wchodzą nowe regulaminy punktowe co zmieni znacznie taktykę jazdy.

Krzysiek jechał samochodem w najnowszej dostepnej dla prywatnych kierowców specyfikacji 08 całkowicie porównywalnym z pozostałymi no może poza muzealnym egzemplarzem Solberga. Start Hołka w takim sprzęcie był fajnym ukłonem w stosunku do polskich kibiców Orlenu.

Mnie osobiście strasznie szkoda Michała Kościuszki, który prawdopodobnie na kilkanaście kilometrów przed metą stracił szansę na tytuł mistrza świata. Fantastyczna walka była w JWRC. Szkoda że błąd przydarzył sie akurat Polakowi.

Kuriozalny przypadek Latvali tylko dopełnił dramaturgii.

Szkoda, że juz po rajdzie. Ważne, że został on podobno bardzo pozytywnie oceniony przez poszczególne Teamy a polskie OS zostały postawione na równi z fińskimi. Oby tylko nikt nie stawierdził że musi byc wolniej ;)

Pozdrawiam

Widziałem w TV dachowanie Loeba.

Niezła jatka.

A to chyba Ci sie pomyliło z Akropolem.

Pozdrowienia

Edytowane przez Mitek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...