Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Kolejka na Kasprowy: szwajcarska precyzja zawiodła


JC

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio jak jechałem to może i nie było 60 osób ale i tak miałem wrażenie, że jest ciasno. Narty, kije, kaski, plecaki z ciuchami, butami, piciem, mamy coraz więcej sprzętu ze sobą więc zarówno średnia waga jak i "średnia objętość" narciarza jest większa. Charakter kolejki (dojazdowa) powoduje to , że nie można tak jak w Szwajcarii czy Austrii zostawić dodatkowego sprzętu w depo tylko trzeba taszczyć to ze sobą na szczyt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam do tej wiadomości, że trwa obecnie konkurs na prezesa PKL.

Może nowy prezes (jeśli taki będzie) zmieni podejście firmy do klienta.

Czytałem niedawno w SKImagazynie wywiad z nim. Nie znam go osobiście ale z przeczytanych wypowiedzi miałem wrażenie że to dobry zarządca ma ciekawe i realne plany. Może niekoniecznie to jego wina z tą wadliwą kolejką :confused:

Jakby trochę pomyśleli to na pewno te sensory czy jakieś inne czujniki powinni albo przestawić, albo wymienić. No ale to przecież jest PKL.
A potem jak spadnie to przynajmniej będzie wiadomo kogo obwiniać :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam anielską cierpliwość do PKl, ale mówić, że ta firma jest dobrze zarządzana przez wizjonera, to już nawet dla mnie za dużo.;)

Brak informacji o warunkach, brak kamer, złe funkcjonowanie kas i systemu karnetów, drożyzna, to tylko niektóre problemy, które 'na szybko' wymieniam.

Jedynie przyroda i alpejski charakter Kasprowego broni tego miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie gondole są obliczane na 80kg żywej wagi tak wynika z tabliczek informacyjnych w wagonikach

zawsze się z tego chichram :D bo moja stówa plus sprzęt to około 120kg

no to se nomarlnie półtortej gościa jezdem

ale tam.... czyli Alpach nie ma problemu bo jak nie osiem to pięć osób wsiądzie i jest dobrze

gondolka to gondolka wagoniki śmigają jeden za drugim

a w przypadku wahadłowego wagonu to czysta strata jeśli się nie załapiesz na wagon

a nie było to trzeba gondolkę strzelić na Kasprusia

ale po co miałoby być lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie tego problemu jest bardzo proste.Tak proste,że nikt na to jeszcze nie wpadł.Na paczatek PKL musi troche zainwestowac w sznurek-ale to sie opłaci.Do każdego sprzedanego biletu powinni dodawać kilkumetrowy sznurek do którego przywiązywać sie bedzie cały sprzęt.Do póki kolejka nie ruszy wszystko bedzie sobie leżało na peronie i szwajcarskie precyzyjne czujniki zostana pokonane przez najbardziej pomysłowy naród na świecie.A do wagonika zamiast 60 osób wejdzie 70-80.

"Bo MY POLACY...":D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby PKL nie miał strat musi przyjąć zasadę , że każdy ponadprogramowy kilogram żywego towaru musi być opłacany extra - wtedy kasa będzie się zgadzać bez względu na ilość pasażerów ;)

hehe to jest też dobry pomysł:) Tak jak na lotnisku:) dopłata za nadbagaż, każdy kto waży ponad 80kg za każdy kilogram 1zł extra!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe to jest też dobry pomysł:) Tak jak na lotnisku:) dopłata za nadbagaż, każdy kto waży ponad 80kg za każdy kilogram 1zł extra!!

No, a jeśli ktoś waży mniej zwrot części kasy?: :D To byłoby logiczne (Nadbagaż lotniskowy dotyczy stricte bagażu, a tu mamy hurt - narciarz+bagaż, powinno się to uwzględnić). Może w ogóle postawić taką wielką wagę na wejściu, z automatycznym szacowaniem ceny wjazdu? I Jaka motywacja do odchudzania! Oj, moja talia wiele by zyskała!:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawiodła i na dodatek do rozbiórki :)

Ale jaja, ale jaja:

Jak podaje RMF.FM:

So, 2008-04-19 12:21 (aktualizacja: 12:27)

Kolejka na Kasprowy Wierch do rozbiórki?

Sąd Administracyjny w Krakowie uchylił decyzje, na podstawie której powstała nowa kolejka na Kasprowy Wierch. Decyzje burmistrza Zakopanego z 2003 roku zaskarżyły organizacje ekologiczne i wygrały.

Polskie Koleje Liniowe twierdzą, że nawet jeśli wyrok się uprawomocni, kolejni nie trzeba będzie rozbierać. Podkreślają, że wybudowały kolejkę legalnie, a decyzja została uchylona jedynie ze względu na drobne błędy formalne.

Innego zdania są natomiast organizacje ekologiczne. Domagają się uchylenia zgody na budowę i eksploatację kolejki. Nie chcą jednak jej rozbiórki. Będziemy się domagać zmniejszenia przewozowości, gdyż nigdy nie został zbadany wpływ tej inwestycji na przyrodę - mówi reporterowi RMF FM Przemysław Ślusarczyk z Pracowni na rzecz Wszystkich Istot. Ekolodzy chcą by nowa kolejka wywoziła na godzinę 180 osób, a nie 360 jak obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba się przerzucić na bawoły jak w tybecie czy gdzie tam. Eko-kretyni będą zadowoleni ale boje się że z drugiej strony eko-zwierzęto-kretynom się to nie spodoba. Według mnie jeśli ci eko... mają coś przeciwko tej kolejce i maja papier że powinna być rozebrana to niech to sami zrobią :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu głośno o tym biednym Kasprowym w mediach - z naruszeniem, bez naruszenia, za ciężcy, za chudzi, szyby w zimie zalodzone i nic nie widać itp. itd.

Ja ze swej strony powiem, że nowa kolejka znacznie ulatwiła mi życie - zdarza się, że wjeżdzałem w komfortowych warunkach o "normalnej " godzinie, bez tloku (wieksza przepustowość), w czystym nowoczesnym wagonie. Także sezon pozytywnych zmian na Kasprowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...