Boogie Napisano 27 Marzec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 27 Marzec 2008 Figo lepsze to niż zapach oleju spod frytek takze nie marudz:D hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokiec3 Napisano 27 Marzec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 27 Marzec 2008 SKIer a na co Ci gaz? Chcesz zostać posądzony o antysemityzm Fuj nie cierpię gazu.......znaczy pojazdów na LPG. Ten ohydny smród jaki ciągnie się za takimi wehikułami...fuj,fuj,fuj. Akurat wozu na gaz nie mam, ale z racji wykonywanego zawodu styczności mam dużo z takimi autami. Uwierz mi jeżeli instalacja jest prawidłowo zainstalowana i przeglądana to po pierwsze nie ma prawa nic śmierdzieć!!!!!!!! A po drugie zbiornik z gazem jest mniej niebezpiecznym ustrojstwem niż zbiornik z benzyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siw Napisano 27 Marzec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 27 Marzec 2008 smród spalonych frytek.. jakby silnik w aucie był na gaz... to by pisało 'SILNIK GAZOWY'... a jakos zwykle pisze 'SILNIK BENZYNOWY'... pozdr siwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokiec3 Napisano 27 Marzec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 27 Marzec 2008 smród spalonych frytek.. jakby silnik w aucie był na gaz... to by pisało 'SILNIK GAZOWY'... a jakos zwykle pisze 'SILNIK BENZYNOWY'... pozdr siwy Nie wiem czy miałeś okazję robić pierwszy przegląd pojazdu sprowadzonego z zagranicy. Jest tam podział na silniki niskoprężne i wysokoprężne, kolejna rubryka dopiero określa rodzaj paliwa i tam też jest możliwość wyboru benzyna -gaz. I tu już sprawa nie jest taka oczywista. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hucu Napisano 5 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 5 Kwiecień 2008 Też nigdy nie przywiązuje wagi do tego gdzie tankuje.Jak trzeba to sie leje.Jedynie ostatnio wracajac z St.Moritz zajechaliśmy do Samnaun na strefe wolnocłowa (bo było po drodze) i za dieselka płacilismy 0.96 euro. Zatem po zalaniu 78 litrów zarobiliśmy około 80 zł.Czyli nic nadzwyczajnego,zwłaszcza jak sie to rozbije na sześciu:D . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juice Napisano 5 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 5 Kwiecień 2008 za dieselka płacilismy 0.96 euro. Zatem po zalaniu 78 litrów zarobiliśmy około 80 zł.Czyli nic nadzwyczajnego,zwłaszcza jak sie to rozbije na sześciu:D . he he - trzeba bylo powiedziec chlopakom, ze to paliwo stawiasz - wtedy poczulbys wieksza roznice 2 w bagazniku :eek: czy jakims vanem smigaliscie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 7 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 7 Kwiecień 2008 kurcze fajne ceny... a ja najtaniej 1,22ojro X min 10l/100km, lub x14l/100km róznie się pruło dobrze, że człowiek wiedział że tak będzie i długo zbierał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hucu Napisano 8 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 8 Kwiecień 2008 he he - trzeba bylo powiedziec chlopakom, ze to paliwo stawiasz - wtedy poczulbys wieksza roznice 2 w bagazniku :eek: czy jakims vanem smigaliscie ?? Nie było aż tak ekstremalnie,żeby sadzac kogos w bagażniku.Samochodzik na narty mamy bardzo wygodny aczkolwiek jeszcze bardziej kontrowersyjny i paliwożerny.SsangYong Rodius:eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siw Napisano 9 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwiecień 2008 Nie wiem czy miałeś okazję robić pierwszy przegląd pojazdu sprowadzonego z zagranicy. Jest tam podział na silniki niskoprężne i wysokoprężne, kolejna rubryka dopiero określa rodzaj paliwa i tam też jest możliwość wyboru benzyna -gaz. I tu już sprawa nie jest taka oczywista. mówisz o formularzach..?? jakby w rubryce paliwo pisało 'owies' to oznaczałoby to że są silniki na owies..?? w samochodach..??? bo jakiś urzędnik tak wpisał..?? ja nie mówie o tym ze nie ma silników na gaz (i to różny).. do diesla tez mozesz nalać rzepakowego... starsze silniki pojadą... z nowszymi problem... ale w rubryce paliwo nie ma 'kujawski' pozdr siwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1973marcin Napisano 9 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwiecień 2008 Nie było aż tak ekstremalnie,żeby sadzac kogos w bagażniku.Samochodzik na narty mamy bardzo wygodny aczkolwiek jeszcze bardziej kontrowersyjny i paliwożerny.SsangYong Rodius:eek: a masz wersję na 7, 9 czy koreańską na 11 osób:D jak dla mnie nie ważne jak wyglada na zewnatrz bo jak jedziesz to i tak tego nie widać tylko jak się prowadzi i jaki jest funkcjonalny:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Homar Napisano 9 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwiecień 2008 Rodius do najpiekniejszych nie należy no ale zawsze lepsze to niż ścisk w jakiejś polówce czy corsie... byłem z ojcem na jazdach próbnych SsangYonga jezdzilismy Rextonem II i Kyronem fajne furki tylko ten no... $$ za dużo wg mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1973marcin Napisano 9 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwiecień 2008 Rodius do najpiekniejszych nie należy no ale zawsze lepsze to niż ścisk w jakiejś polówce czy corsie... byłem z ojcem na jazdach próbnych SsangYonga jezdzilismy Rextonem II i Kyronem fajne furki tylko ten no... $$ za dużo wg mnie jakbyś cenę na właściwości uzytkowe przełożył to i tak lepiej wyjdziesz niż korbki w drzwiach w volkssamochodach:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juice Napisano 9 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 9 Kwiecień 2008 jakbyś cenę na właściwości uzytkowe przełożył to i tak lepiej wyjdziesz niż korbki w drzwiach w volkssamochodach:D taaaaak, a ciekawe jak wyjdziesz jak przelozysz te wlasciwosci uzytkowe przez testy zdezeniowe jak na tym wyjdziesz :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 10 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2008 Tankowanie - VISA! Aktualne informacje dot. tankowania w Austrii i płacenia karta VISA! Kupiłem olej napędowy - cena za litr 1.249 Euro Zapłaciłem kartą VISA i litr kosztował mnie (po obciążeniu rachunku bankowego) - 4,400 Zł Wg dzisiejszych danych o cenach w kantorach Euro sprzedawane jest najtaniej po 3.47, czyli litr kosztowałby mnie 4.334 Podsumowując na jednym tankowaniu (55 litrów) mógłbym zaoszczędzić 3.65 Euro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MB Napisano 10 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2008 czyli nie ma się o co bić. przeliczając inaczej w makaronach nawet jednego bombardino za tyle się nie kupi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1973marcin Napisano 10 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2008 taaaaak, a ciekawe jak wyjdziesz jak przelozysz te wlasciwosci uzytkowe przez testy zdezeniowe jak na tym wyjdziesz :eek: ciekawe jak by wyszło spotkanie polo z takim dużymm ssysanyongiem:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokiec3 Napisano 10 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2008 mówisz o formularzach..?? jakby w rubryce paliwo pisało 'owies' to oznaczałoby to że są silniki na owies..?? w samochodach..??? bo jakiś urzędnik tak wpisał..?? ja nie mówie o tym ze nie ma silników na gaz (i to różny).. do diesla tez mozesz nalać rzepakowego... starsze silniki pojadą... z nowszymi problem... ale w rubryce paliwo nie ma 'kujawski' pozdr siwy Ale, żeś dokopał bracie. Tak się składa, że jestem ściśle związany zawodowo z motoryzacją zarówno od strony praktycznej jak i teoretycznej na co dzień również mam do czynienia z tymi urzędniczymi formularzami. I wkurzają mnie takie szydercze opinie w stosunku do choć po części merytorycznych wypowiedzi. PS: na Kujawskim nikt nie jeździ, chyba, że nielegalnie. A jeżeli miałeś na myśli BIOdiesel to na pewno jego składnikiem nie jest Kujawski. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siw Napisano 17 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 17 Kwiecień 2008 ja nie mowie o legalnosci... tylko o mozliwościach silników... nie mam do czynienia zawodowo z motoryzacją.. nie licząć jeżdzenia samochodem.. ale do szkoły sie kiedyś chodziło.. i m.in. o silnikach sie uczyło.. a student potrafi na laborkach wypróbować wszystko... tylko nie wszystko przezyło te experymenta... szyderczo to ja odnosze sie do ludzi ktorzy najpierw kupuja auto z jakims silnikiem 3litry benzyna.... a potem przerabiaja na gaz.. jak Cie nie stac na zatankowanie do pełna to kup spobie Pande... i tez przerób na gaz.. i to wszystko przy rocznym przebiegu rzedu 15tyś km.. szkoda zachodu... z innej beczki... olej jadalny czasem tez robił za mixol do dwusuwów.. to dobie kryzysu... ale to juz nie wszyscy pamietaja.. pozdr siwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokiec3 Napisano 18 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 18 Kwiecień 2008 Zasilanie gazem LPG czy CNG nie jest od dawna traktowane w środowisku motoryzacyjnym jako eksperyment bo to jeden z kierunków rozwoju. Jeżeli ktoś woli się poruszać kilkuletnim 3 litowym Audi zasilanym gazem niż nową Pandą dlatego, że jest to o wiele wygodniejsze i bezpieczniejsze to dlaczego z niego szydzić? Bardziej niezrozumiałym jest fakt zakupu przez naprawdę majętnego gościa limuzyny za kilkaset kPLN nówencja w salonie i co i Diesel. No chyba, że ma w firmie diesle i odpisuje sobie VAT no to bierze sobie faktury przy tankowaniu swojego BMW na np VW LT28. Ale to jest działanie nielegalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juice Napisano 18 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 18 Kwiecień 2008 Bardziej niezrozumiałym jest fakt zakupu przez naprawdę majętnego gościa limuzyny za kilkaset kPLN nówencja w salonie i co i Diesel. A co tu jest takiego ciezkiego do zrozumienia :confused: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokiec3 Napisano 18 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 18 Kwiecień 2008 A co tu jest takiego ciezkiego do zrozumienia :confused: A to, że silnik benzynowy przysparza mniej problemów eksploatacyjnych i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juice Napisano 18 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 18 Kwiecień 2008 A to, że silnik benzynowy przysparza mniej problemów eksploatacyjnych i tyle. A zazwyczaj daje tez mniej frajdy z jazdy, jak jest w swojej "podstawowej" wersji - i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokiec3 Napisano 18 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 18 Kwiecień 2008 A zazwyczaj daje tez mniej frajdy z jazdy, jak jest w swojej "podstawowej" wersji - i tyle No to teraz już nie łapię o co ci chodzi. . Nie powiem w ostatnim dziesięcioleciu wynalazek Rudolfa Diesla rozwinął się niesamowicie. Ja natestowałem wiele gratów i faktycznie można być pod wrażeniem kopa, który daje wysoki moment obrotowy Diesla. Ale trzeba zauważyć, że jest to w wąskim zakresie prędkości obrotowej. A silnik benzynowy "kręci" mniej więcej jednakowo w większym zakresie dlatego odnosimy wrażenie, że przyśpiesza gorzej. Ale suche liczby mówią same. Porównaj osiągi takich samych pojazdów o podobnej mocy (nie pojemności) z dieslem i benzyną- wcale się wiele do siebie nie różnią. Koniec roboty zwijam się. Jak Soczek chcesz podyskutować na ten temat to dawaj na PW nie będziem śmiecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SB Napisano 18 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 18 Kwiecień 2008 A to, że silnik benzynowy przysparza mniej problemów eksploatacyjnych i tyle. A niby jakich od 2 lat jeżdżę dislem i nie dopatruję się rozbieżności pomiędzy silnikiem wysokoprężnym a benzynowym i nie żebym się zakochał w tym pierwszym bo tak nie jest, w benzynce cenię sobie ciszę w samochodzie a tego disla zawsze słychać Ale jeśli chodzi o komfort jazdy pomijając fakt głośności disla to jest on na korzyść disla A zazwyczaj daje tez mniej frajdy z jazdy, jak jest w swojej "podstawowej" wersji - i tyle Co to się ukrywa pod hasłem w podstawowej wersji wolnossący bez turbo i niterculera - przecież takich już od nastu lat nie robią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo_duch Napisano 18 Kwiecień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 18 Kwiecień 2008 Jak mowi SB-komfort dzwiekowy tylko ucieka,ale i tak uwazam ze dieselki robia juz tak ciche ze nie ma prawie porownania z beną no i moze komfort w postaci opłat na stacji benzynowej-tu benzyna przegrywa jak i przegrywa podczas trasy jak znika z baku:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.