kross Napisano 7 Marzec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 7 Marzec 2008 Witam Jestem nowy, i całkiem zielony jeśli chodzi o narty, i sporty zimowe... Mam 3 pary nart. Dostałem je od kuzyna, który wie tyle co i ja Rossignol Bandit Volki Ranger Rossignol Kevlar Group7 Czy wiecie coś na temat tych nart? Bo mam zamiar je sprzedać, ale nic o nich nie wiem... Nawet, czy jest sens je wystawiać na aukcje... Mam do nich jakieś kijki, i pokrowce... Czekam na wasze wiadomości Pozdrawiam Piotrek PS. Może macie propozycję, za ile można je sprzedać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość bobic Napisano 7 Marzec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 7 Marzec 2008 50zł w sumie. Serio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SKIer Napisano 7 Marzec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 7 Marzec 2008 i to tak przy dobrych wiatrach te 5 dych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 7 Marzec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 7 Marzec 2008 moze sprytnie zareklamujesz na allegro ze niby z autografem od herminatora to by i za 100 poszły, nie ale serio na giełdzie sprzetu narciarskiego tak jak skier i robert max 5 dych i to po owocnych targach:) chyba że dorwiesz kolekcjonera starego sprzętu narciarskiego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kross Napisano 7 Marzec 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano 7 Marzec 2008 Za te 3 pary 50pln??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 7 Marzec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 7 Marzec 2008 tak łącznie 50zł to taki max, to są bardzo stare narty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...