emik73 Napisano 8 Styczeń 2008 Zgłoszenie Share Napisano 8 Styczeń 2008 witam wszystkich proszę o pomoc w yborze sprzętu do fun-carvingu jeżdżę na nartach od 7 lat (od początku na carvingach), swój poziom oceniam na 6 do 7 uczyłem się na dosyć trudnych nartach scott intoxica ale miałem też okazję jeździć na salomonach crossmaxach 8 próbuję jazdy carvingowej ale kiedy dociskam i narty zaczynają nabierać prędkości to przestaję panować nad sytuacją poszukuję nart do szlifowania techniki ale takich które łatwo dadzą się opanować i nie będą wymagały dużej siły myślałem o nartach blizzard XO IQ lub atomic IZOR 5:3 czy ktoś może mi pomóc w wyborze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1973marcin Napisano 8 Styczeń 2008 Zgłoszenie Share Napisano 8 Styczeń 2008 pomyśl o innych dynastar omeglas 63 152, 157, dynastar contact st 9, atomic st11, fischer wc sc 155 albo race sc, a może radarca jak gdzieś znajdziesz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość bobic Napisano 8 Styczeń 2008 Zgłoszenie Share Napisano 8 Styczeń 2008 Jedna z lepszych nart do funa - Fischer RX Hot FIRE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emik73 Napisano 8 Styczeń 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano 8 Styczeń 2008 no tak zapomniałem tylko dodać że mam pewne ograniczenia finansowe mój limit to 1000 PLN więc wymienione narty mogą pozostać jak na razie w sferze marzeń no i jeszcze jedno - z tego co wiem to im twardsza narta to wymagana jest większa prędkość i nie wiem czy będę w stanie opanować narty przy dużych prędkościach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość bobic Napisano 8 Styczeń 2008 Zgłoszenie Share Napisano 8 Styczeń 2008 Fischer RADARC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...