mlody_7 Napisano 1 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 1 Grudzień 2007 Witam, W czerwcu tego roku kupiłem Volkl S4 Supersport. Jeździłem na nich jeden dzień w Maso Coro po czym wytarłem je szmatą do sucha i do dnia dzisiejszego stały w pokoju w miejscu gdzie światło nie dochodziło. Dzisiaj pierwszy raz ogłądałem narty dokładniej i na krawędziach widać wyraźną rdze głównie na odcinku pod butem. Nie sądzę że jest to normalne i chcę jutro jechać do Ski Teamu gdzie je kupiłem i reklamować je. Napiszcie proszę co wy o tym sądzicie i co powinienem zrobić. Z góry dziękuje, mlody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 1 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 1 Grudzień 2007 zwykła korozja pojdziesz na stok staniesz na nartach i po tym nie bd śladu po postu metal/aluminum w reakcji z powietrzem koroduje to normalne jest nie przejmuj sie tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 1 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 1 Grudzień 2007 Nic nie poradzisz. Jak jest żółty nalot to nie przejmuj się tylko zetrzyj to. A na drugi raz przed odstawieniem nart na dłużej zalej je parafiną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 1 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 1 Grudzień 2007 jc dobrze prawi;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek1975 Napisano 1 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 1 Grudzień 2007 jak kupowałem moje elany to kolega powiedział mi że czytał na jakimś forum że w tych nartach jest problem z rdzewieniem krawędzi. W pierwszym momencie sie bardzo przejąłem, no bo jak , ja tu kupuje wymarzone deski a tu rdza ma mi pokrzyżować szyki. Przechowywanie to kluczowa rzecz! Ja myje deski po zakończeniu sezonu a potem je smaruje. Okręcam też wiązania na minimum. A co do elanów to trzeci sezon maja sie dobrze i grama rdzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 1 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 1 Grudzień 2007 to nie rdza tylko nalot ludzie:) tworzywo sie utlenia i powstaje takie cuś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek1975 Napisano 2 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2007 z całym szacunkiem ale rdza to właśnie tlenek żelaza - "no to o so chozi" :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kony Napisano 2 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2007 po postu metal/aluminum w reakcji z powietrzem koroduje to normalne jest Nie to żebym się czepiał ale akurat aluminium nie koroduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 2 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2007 jezu ale na jej powieszchni wydziela sie cos podobnego do rdzy:D musze sie staruszka zapytać o co kaman z tym rdzewieniem i nalotem bo to są jego tematy;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kony Napisano 2 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2007 Wszystko się zgadza, na krawędziach pojawia się nalot wskutek utleniania żelaza. Nie wiem tylko dlaczego wkomponowałeś w temat aluminium ? Krawędzie są ze stali, gdyby były z aluminium to daleko byśmy nie zajechali bo to dosyć miękki metal i zupełnie w tym przypadku nie przydatny - skończyły by się przy pierwszej próbie ostrzenia o ile wogóle dotrwałyby do końca pierwszego zjazdu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Homar Napisano 2 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2007 Forum młodych chemików ?? Co to za róznica? Ogólnie to nie widziałem jeszcze nart z przeżartymi krawędziami tak zeby był ubytek w krawędzi na skutek rdzy . Ale nie ma co sie tym przejmowac po jednym zjezdzie znika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 2 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 2 Grudzień 2007 no racja:) KONY:) no ale sprawa sie wyjaśniła:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek1975 Napisano 3 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 3 Grudzień 2007 problem istnieje i można go rozwiązać odpowiednio przechowując narty. Ja mam w piwnicy takie VR27 170CM boazeria jak tralala są nieźle pordzewiałe zjechałem 10 razy i nic, więc teoria że znika nietrafiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prez7 Napisano 4 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2007 Mam to samo, wyjąłem z pokrowca po sezonie i są małe brązowe plamki. W serwisie powiedzieli ze to normalka. Czym przesmarować krawędzie, może być zwykła świeczka ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anba Napisano 4 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 4 Grudzień 2007 nalot Praw fizyki Pan nie zmienisz i nie bądź Pan głąb - tak mawiał jeden mędrzec kabaretowy i to powinno wystarczyć na podsumowanie dyskusji. Dziękuję. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gawe Napisano 5 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 5 Grudzień 2007 nie ma o czym dyskutować.... jeden zjazd i po "rdzy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek1975 Napisano 6 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 6 Grudzień 2007 po wydmach na plaży, bo po śniegu nie zawsze :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gawe Napisano 6 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 6 Grudzień 2007 po wydmach na plaży, bo po śniegu nie zawsze :-) a to moja rdza jakaś słabsza albo to były dwa zjazdy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek1975 Napisano 7 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 7 Grudzień 2007 czyli rdza rdzy nie równa , zwykle krawędź to stal i ma prawo rdzewieć. Słyszałem o stopach tytanu tam może jest lepiej. A przy dobrze przechowywanej narcie rzeczywiście nie ma problemu. "Jeden dwa no może cy" zjazdy i po kłopocie oczywiście jeżeli narty leżały w suchym miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jack_2 Napisano 10 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 10 Grudzień 2007 przede wszystkim wycierac krawedzie + suszyc dokladnie cale narty (woda ociekajaca z wiazan) przed schowaniem do pokrowca ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gienek Napisano 10 Grudzień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 10 Grudzień 2007 Zimną i mokrą nartę wytrzeć i wysuszyć. Następnie krawędzie pociągnąć smarem(ew. nawet świeczką). I trzymać w suchym pomieszczeniu, a nie w mokrej piwnicy. Krawędź potrafi się pokryć rdzą, w czasie przewozu mokrej narty na dachu samochodu, szczególnie gdy jest w pokrowcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.