Boogie Napisano 23 Grudzień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 23 Grudzień 2008 nie wazne ile wazne co tyle waży:) ale 10kg to przesadziłeś bo chyba nie wazysz 70:D, ale to sie wycfaniłeś chociaz i tak zaoszczędziłeś kasiore:) weź wstaw no moze zdjęcia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Homar Napisano 23 Grudzień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 23 Grudzień 2008 bo chyba nie wazysz 70:D a jednak. Jak już zmontuje to dam zdjęcia ale nie wiem kiedy to bedzie bo chce sie przejechać na tych nartach zanim to ustrojstwo zamocuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 23 Grudzień 2008 Zgłoszenie Share Napisano 23 Grudzień 2008 to chociaż pokaż z czego robileś pojade do kolegi na zakład i moze akurat będzie cos podobnego:D zrob no moze taki faq jak to zmontowac:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nexcom Napisano 2 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 2 Styczeń 2009 witam hehee jak czytam to sam sie do siebie smieje bo tez mialem takiego chopla z plytami jakies 3 sezony temu przykrecalem i sprawdzalem co sie tylko dalo doszlo nawet do tego ze w ektremalnym momencie mialem 11cm (but-snieg) i moje odczucua sa takie : standardowa czy to fis czy flowlex to za malo , w sumie tylko dla tego zmienilem RXFIRE-y 7-8 cm optymalnie przy 11 po calym dniu funowania nie wiem jak to ująć ale mialem wrazenie po zdjeciu nart i zalozeniu normalnych butów że mam "luzy" w kolanach uczucie "rozklekotania" wystraszylem sie prawde mowiac i w tym samym dniu zdemontowalem te plyty co do plyt uwazam ze jednak najlepsze sa z tworzywa (waga) dokladalem tez plyty z wycietymi laserem srodkami z "sztabek" metalu (zeby zmniejszyc wage) pozniej (i chyba najlepsze do "kombinacji") były puste profile aluminiowe tak - te same z ktorych robi sie okna o tyle dobre ze w miare lekkie i puste i proste w obrobce i montazu - jednak wagowo tez wiele do zyczenia pozostawiają wszystko jest pieknie ladnie przy dobrych warunkach ale jak masz kopny snieg ciezki i mokry to zaczynaja sie cyrki obecnie dolozylem do FISowskiej 23mm tyrolli z tworzywa - praktycznie nie wplynelo na wage a jest dokladnie 77mm pozdrawiam i udanych eksperymentów z płytami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juice Napisano 2 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 2 Styczeń 2009 Nex - miales zmienic miarke ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nexcom Napisano 2 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 2 Styczeń 2009 Nex - miales zmienic miarke ;) oj wstyd mi wstyd ... pozdr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kensei Napisano 3 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 3 Styczeń 2009 Płyty "na wynos" Witam, Mam taki problem: Zazwyczaj wypożyczam narty (głównie Austria i Włochy) więc nie mam swojej pary. Jeżdżę już ładnych parę lat a do 3 carvingowo (funcarving). Niestety z racji mojego wzrostu (193) mam dość duży rozmiar buta (co za tym idzie szeroką skorupę) - 45. To z kolei powoduje, że wybutowanie zdarza mi się nader często a przy trochę rozmokniętym śniegu praktycznie jazda carvingowa odpada Oczywiście najlepiej jest założyć płytę i po kłopocie...no właśnie ale skoro ja wypożyczam sprzęt to muszę mieć płytę "przenośną" Zakładając, że najczęściej wypożyczam Atomiki SL10 (na ogół są dostępne wszędzie) czy jest w ogóle możliwość kupienia płyty, którą mógłbym przykręcić po wypożyczeniu nart i odkręcić przed ich oddaniem? Jeżeli coś takiego wchodzi w grę to jaka to powinna być płyta i gdzie ją kupić? Ewentualnie mogę spróbować na jakiś innych nartkach w których takie rozwiązanie byłby możliwe (dostępność płyty, łatwość montażu...). Z góry dzięki za pomoc Marcin P.S. Raczej zakup nart to dla mnie osteteczność ze względu na kłopoty z transportem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Homar Napisano 3 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 3 Styczeń 2009 Te klocki są z profili Alu mają 30 mm wysokosci i są lżejsze od jakichkolwiek płyt z tworzywa jednak mimo wszystko nie zamontuje ich puki co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nexcom Napisano 4 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 4 Styczeń 2009 Te klocki są z profili Alu mają 30 mm wysokosci m.in takie właśnie stosowałem /opis powyżej i są lżejsze od jakichkolwiek płyt z tworzywa od kiedy :eek: .... :] tu muszę Cie trochę poprawić bo moje doświadczenia wskazują zupełnie co innego ... a na dowód trochę fizyki : ciężar właściwy aluminum to 2,7 g/cm3 jeżeli chodzi o tworzywa sztuczne to różnie ale najbardziej popularne : polietylen 0,92-0,97 g/cm3 polipropylen 0,90-0,91 g/cm3 polichlorek winylu 1,35-1,46 g/cm3 polistyren 1,05 g/cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Homar Napisano 4 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 4 Styczeń 2009 no dobra ale z tego aluminium wycięte sa 4 klocki po jednym pod każdą cześć wiazania wiec wydaje mi sie że wsumie wychodzi podobnie może minimalnie cieższe są te klocuszki ale nie wydaje mi sie żeby to byłą olbrzymia różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtus81 Napisano 9 Styczeń 2009 Zgłoszenie Share Napisano 9 Styczeń 2009 Drodzy forumowicze czy jesli w narcie stoeckli jest plyta smart trak i wiazanie salomona to czy jest to fis czy zwykla slalomka:confused: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nexcom Napisano 10 Kwiecień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2009 Dla zainteresowanych majsterkowiczów Odgrzewam temat bo przy porządkach świątecznych znalazłem te płyty o których pisałem powyżej patent sprawdzony polecam. Jedynie co to zwracam uwage na "zaślepione" przody i tyły wersja v1.0 płyt miała pustą przestrzeń ale to powodowało że wchodził tam i "zbijał" sie śnieg co dodatkowo wpływało na mase całości , w wersji v1.1 dolny profil został przycięty dalej i zakrzywiony zagięty tak aby zaślepić otwór. Tu wykonane są otwory pod konkretne wiązanie ale łatwość obróbki takiego profilu powoduje że można założyć to praktycznie do wszystkiego. Udanych eksperymentów i podzielcie sie swoimi ewentualnymi unowocześnieniami pozdrawiam , smacznego jajka fotki : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SB Napisano 10 Kwiecień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2009 i tu własnie nie moge sie z tą jedna rzeczą zgodzić z SB dla mnie ta narta nie nadaje sie na rozjeźdzony i ryżowy stok robi sie ciężka co prawda tnie pieknie ale czuć "balast" tak jabyśmy nagle jadąc na 2ce wrzucili 5 i chcieli dalej przyśpieszać , nie wiem moze to brak moich umiejetnosci w takich warunkach to powoduje ale tak to odczuwam. A nie wydaje Ci się że właśnie z powodu tych domajstrowanych płyt możesz pogarszać właściwości jezdne narty i to może być powodem gorszego prowadzenia się nary w określonych warunkach. W sumie dokładasz tam coś co ani fabrycznie, ani opcjonalnie w tych nartach nie występuje, tu też można by to porównać do samochodu który wyjechał z fabryki na 16 calowych kołach i zamienimy mu te koła na 18 calowe, a skoro ten samochód fabrycznie ma koła 16 calowe to znaczy że konstruktor uznał że takie są najbardziej optymalne do tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nexcom Napisano 10 Kwiecień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2009 (edytowane) A nie wydaje Ci się że właśnie z powodu tych domajstrowanych płyt możesz pogarszać właściwości jezdne narty i to może być powodem gorszego prowadzenia się nary w określonych warunkach. W sumie dokładasz tam coś co ani fabrycznie, ani opcjonalnie w tych nartach nie występuje, tu też można by to porównać do samochodu który wyjechał z fabryki na 16 calowych kołach i zamienimy mu te koła na 18 calowe, a skoro ten samochód fabrycznie ma koła 16 calowe to znaczy że konstruktor uznał że takie są najbardziej optymalne do tego modelu. nie nie SB spokojnie taki hardcorowiec nie jestem te płyty nie wylądowały na SL zresztą nawet na wygląd było by to porażką > w SL-kach mam tyroliie supercarv 23mm tą co powyżej na zdjeciach > to zresztą fotka z tch SL+FIS+TYROLIA . Te gnatki aluminiowe miałem w RADARC-ach na fabrycznym boosterze i jak już kiedyś opisywałem ekperymenty odbywały sie na płytach alu od 2-5cm gdzie łączna wartość podniesienia w ekstremalnym momencie wynosiła 11cm i to był prawdziwy hardcore po dniu jazdy jak "zszedłem" na ziemie to po 1wsze dziwnie sie czułem a po drugie miałem wrażenie że mam "luzy" w kolanach i to mnie z lekka wystraszyło dlatego przyjąłem mniej radyklalne rozwiązanie gdzie wyskokość snieg but była 8cm ale to tez historia . Wstawiłem to jako ciekawostke z "lat dziecinstwa" teraz już wiem że dobrą techniką można takie braki nadrabiać choć mimo wszystko coś w psychice zostało i stąd ta tyrollia 23mm pozdrawiam ps. SB nie podważam twoich wniosków to była moja subiektywna ocena po sezonie użytkowania przy konkretnych warunkach których ja generalnie nie lubię i staram się ich unikać jak ognia , poza tym na to składa sie na pewno wiecej rzeczy od już wspomnianej techniki przez kwestie podejscia do warunków terenowych/pogodowych jak i nawet warunków fizycznych narciarza który na nich jedzie, ja do "byqów" nie należe (70kg) i to też może być kwestia dociążenia jej.Dla mnie SL-ka w slalomie i funie jest perfect przy gorszych warunkach RXFIRE był uniwesalniejszy dlatego żeby sie nie "nudzić" i męczyć przy gorszych warunkach mam dynastara promodel freestyle a ostatni dołączyłył do nich rtc48 tak dla zabawy Edytowane 10 Kwiecień 2009 przez nexcom ps. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SB Napisano 10 Kwiecień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2009 (edytowane) SB nie podważam twoich wniosków to była moja subiektywna ocena po sezonie użytkowania przy konkretnych warunkach których ja generalnie nie lubię i staram się ich unikać jak ognia Osz kurde... też nie zrozumiałeś... mnie nie chodziło o obalenie Twojej teorii na temat prowadzenia się tych nart w gorszych warunkach, tylko chodziło mi raczej o znalezienie przyczyny dlaczego mamy 2 odmienne stanowiska . A nie wydaje Ci się że ta płyta tyrolii też może w jakiś sposób zmieniać charakterystykę narty?? np: przesztywniać ją pod butem?? Edytowane 10 Kwiecień 2009 przez SB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nexcom Napisano 10 Kwiecień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2009 Osz kurde... też nie zrozumiałeś... mnie nie chodziło o obalenie Twojej teorii na temat prowadzenia się tych nart w gorszych warunkach, tylko chodziło mi raczej o znalezienie przyczyny dlaczego mamy 2 odmienne stanowiska . no to sie ciesze A nie wydaje Ci się że ta płyta tyrolii też może w jakiś sposób zmieniać charakterystykę narty?? np: przesztywniać ją pod butem?? myśle ze nie bo nie wychodzi poza obszar tej oryginalnej FIS która jest na całej długości sztywna i w jednym plastrze a tyrolia jest w 2ch "kawałkach" nawet otwory sa w tych samych miejsach wiec to tak jabyś pod wiązanie wstawił tulejki dystansujące. Co innego faktycznie w FIRE-ach czy WC SC gdzie był jeszcze flowflex i tu napewno to zmieniałoby charakterystyke. Ale mogę sie myslic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raceman Napisano 10 Kwiecień 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2009 Ta płyta nie zdaje egzaminu.Tylko tłumacze zdaje na nartach przy jeździe jest ok tylko na kołyskach rozjeżdzaja sie dziury w narcie bo nie jeźdzą na prowadzeniach tylko są na stałe ps wyskoka płyta w kopnym sniegu i miekiej bryji chodzi super!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nexcom Napisano 10 Kwiecień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2009 Ta płyta nie zdaje egzaminu.Tylko tłumacze zdaje na nartach przy jeździe jest ok tylko na kołyskach rozjeżdzaja sie dziury w narcie bo nie jeźdzą na prowadzeniach tylko są na stałe ps wyskoka płyta w kopnym sniegu i miekiej bryji chodzi super!!!!!!!!!!!!!!!! RACECARVERR dawaj po polsku bo nie jarze 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 10 Kwiecień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2009 Witam Odgrzewam temat bo przy porządkach świątecznych znalazłem te płyty o których pisałem powyżej patent sprawdzony polecam. Jedynie co to zwracam uwage na "zaślepione" przody i tyły wersja v1.0 płyt miała pustą przestrzeń ale to powodowało że wchodził tam i "zbijał" sie śnieg co dodatkowo wpływało na mase całości , w wersji v1.1 dolny profil został przycięty dalej i zakrzywiony zagięty tak aby zaślepić otwór. Tu wykonane są otwory pod konkretne wiązanie ale łatwość obróbki takiego profilu powoduje że można założyć to praktycznie do wszystkiego. Jak miała byc funkcja tej konstrukcji? Płyta zoastała wymyslona po to aby amortyzować dragnia, poowdować lepsze przenoszenie siłe itd. Idea tej sztaby jest Mi cięzka do zobrazowania - prosze o pomoc? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_rafal Napisano 11 Kwiecień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 11 Kwiecień 2009 Witam Jak miała byc funkcja tej konstrukcji? Płyta zoastała wymyslona po to aby amortyzować dragnia, poowdować lepsze przenoszenie siłe itd. Idea tej sztaby jest Mi cięzka do zobrazowania - prosze o pomoc? Pozdrawiam Jak dla mnie to: 1. Wyższa pozycja (nie zaczepi butem) 2. Lepsze przenoszenie sił.. 3. Dociążenie nart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SB Napisano 11 Kwiecień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 11 Kwiecień 2009 Witam Jak miała byc funkcja tej konstrukcji? Płyta zoastała wymyslona po to aby amortyzować dragnia, poowdować lepsze przenoszenie siłe itd. Idea tej sztaby jest Mi cięzka do zobrazowania - prosze o pomoc? Pozdrawiam Nex po prostu mieszka niedaleko Kęt, a w Kętach są Zakłady Metali Lekkich i sklep przyfabryczny z profilami aluminiowymi:D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nexcom Napisano 12 Kwiecień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 12 Kwiecień 2009 witam, sorki za opóźnienia w odp. ale czas świąt od początku , Panowie wróćmy do źródeł tego postu > RACEMAN zapytał przecież: cytuje : Na jakich wysokich płytach jeżdziliście i jakie wrażenia z jazdy? i prosze przeczytajcie dalsze wątki o wysokościach, materiałach , kombinacjach i już macie odpowiedz na stawiane pytania. Podsumuje : 1. podniesienie buta dla bezpieczeństwa 2. zwiększenie sił oddziaływania na nartę 3. poprawa mechaniki narty w skręcie Warto czytać wątek w całości a nie po łebkach wtedy jest pełny obraz tego co ktoś chciał przekazać a w skrócie mój post o płytach nr1 był umieszczony jako "ciekawostka" co w 1zdaniu skomentowałem smiechem i odpowiedz po wypowiedzi Homar-a(pozdrawiam) w temacie "recznie" robionych płyt jak to okreslił metalowych (później doszliśmy do porozumienia że chodziło o alu). Tak jak pisałem miałem taki okres że płyty zmieniałem po każdym wyjeździe na narty - jakieś tłumaczenie braków technicznych trzeba było sobie znaleść a tak poważnie (dzieki uprzejmości zaprzyjaźnionego serwisu) miałem tą możliwość że troszke tego potestowałem od typowych prostych plastikowych 9 11 13 23 mm przez metalowe polipropylenowe alu gumowe i inne wynalazki zarówno firmowe "uniwersalne"vist hagel sportul tyrolia a także oryginalne motion salomona, pilot volkla czy fischerowskie >booster, flowflex , fis i ich mieszanki oraz właśnie takie dziwolągi jak zademonstrowałem. Jak już wspomniałem miało to miejsce jakiś czas temu i chyba nie potrzebnie wymieszały się informacje fis+ tyrolia a kwestia klocków alu (to 2 różne tematy). I tu panowie nie zapędzajmy sie w kozi róg post numer 2 był informacją uzupełniającą po ich odnaleznieniu w garażu po 2 latach > jako info do czego desperat jest zdolny , był to jakiś rozdział w mojej historii nartowania który już sie zakończył ale był dość jak widzicie śmieszny i oryginalny wiec pomyślałem że bedzie to jakaś ciekawostka dla chcących eksperymentować. Tyle kwestia wyjaśnień a teraz aspekty techniczne . amortyzować drgania , lepsze przenoszenie siły .... taaaaa ... ładnie brzmi jako hasło reklamowe w folderze i chwyt reklamowy mający przyciągnąć w następnym sezonie klietnów (min dot. flowflex) to co powyżej może i jest prawdą ale na ile to jest odczuwalne każdy z Was sam stwierdzi,poza tym co lepiej przenosi siłe jak nie sztywne połącznie? aby zredukować ew "drgania" podkładałem na całej powierzchni styku płyty z nartą gumę grubości 1,2 mm takiej jak z dętki ale raczej z myślą aby ewentualne nierówności nie niszczyły narty.Przenoszenie siły idealne > to tak jak w sztywnym sportowym zawieszeniu a nie rodzinnym kombi . Pewnie że nie wskazane jest usztywnianie środka narty aby mogła wygiąć sie na całej długości co zapewnia to prawidłową mechanikę narty w skręcie. Zestaw wiązanie + but usztywniają nartę w jej środkowej części. But jest jak by nie było bardzo sztywny. Zastosowanie płyty odpowiednio mocowanej powoduje zachowanie elastyczności narty w całej długości.To teoria min systemów flowflex pilot motion itp stosowane do konkretnych nart i konkretnych wiązań > ale co ma zrobić narciarz nie posiadający innej możliwości ? stosuje uniwersalna lub sam wykonuje jak porównywałem gotowce vist i inne to czasem miałem wrażenie że te "kombinowane" śą lepsze bo bardziej przystosowane pod konkretne rozwiązania. Fajnym rozwiązaniem nie powiem (uniwesalnym) był sportul : bo mocowanie płyty było bliżej środka narty niż oryginalnie wiązań Ale to wszystko piedrodły ... Dla mnie płyty mają duuużo większe i bardziej odczuwalne zadanie (punkt 1wszy - bezpieczenstwo) a mianowicie podnieść narciarza a dokładnie zwiększyć odległość snieg-but (jak już też o tym pisałem) zabieg ten został mocno zaakcentowany właśnie wśród funujących. Dlaczego ? odp. jest bardzo prosta > przy radykalnym pochyleniu ciała względem stoku czesto dochodził do tzw. wybutowania czyli kontaktu buta ze śniegiem co kończy sie różnie albo upadkiem albo co najwyżej odpięciem klamer dolnych co mnie osobiście bardzo często sie zdażało zwl. w salomonach które nie miały "nosków" zapobiegących temu. Oczywiście pomijam tu kontakt na życzenie czyli np bodycarving gdzie wybutowania nie da sie uniknąć. Po latach i rozmowach z wieloma "ikonami" funcarvingu wiem że nie ma sensu stosować bardzo wysokich płyt bo to znowu rodziło kontuzje min. mocno uświadomiła mnie w tym temacie p.Małgosia Naróć z Akademi Carvingu (za co bardzo dziekuje).Poziom optymalny to ok 7-8cm śnieg-but. Proszę porównajcie odległość między nartą a piętką buta bez płyty (prawa strona) i z płytą (lewa strona). Efekt; działając z taką samą siłą na nartę z płytą pod butem działamy mocniej. Ale możemy to samo powiedzieć inaczej: aby osiągnąć taki sam skutek oddziaływania na nartę z płytą musimy użyć mniejszej siły. A to znaczy, że łatwiej, lżej nam kierować nartami oraz uzyskać większy kąt pochylenia wzgledem stoku. Tak naprawdę obojętnie jaką techniką jeździmy. w miekiej i kopnym śniegu oczywiście poprawia pod warunkiem że nie bedzie to płyta jak opisywałem w wersji 1,0 gdzie otwarte fronty powodowały "zbijanie" sie tam śniegu i mocny wzrost wagi co wpływało na szybkość zmian krawędzi oraz sił które musieliśmy użyć aby zmienić krawędź. to tak na szybko jak coś sobie przypomne to dopisze ... Zdrowych wesołych dla Wszystkich pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 14 Kwiecień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 14 Kwiecień 2009 Witam Naxcom - dzięki, fajnie napisane. Wydaje Mi się jednak, że pierwotnie podstawowa funkcja płyyty to było tłuminie drgań. Przypomij sobie np. Dynaflexa, który praktycznie był tylko do tego przeznaczony i mysle, że o ile tłumił o tyle pogarszał kwetsie przekazu siły - dobre porównanie z rajdówkami. Co do podniesienia to mysle, że to funkcja, która stała się podstawową jak piszesz, znacznie później. Doprowadziło to zreszta do róznych przegietych konstrukcji w typie przedstawionej poniżej. Dla Mnie mimo wszytsko funkcja tłumiąca pozostaje podstawowa chyba ze względu na fakt iz wielokrotnie sprawdziłem jak to działa. Dobra płyta była w stanie podnieść predkośc jakzdy na tym smaym stoku o 30-40 %. Nie wiem jaby to wyglądało teraz bo dawno nie miłąem okazji porównac jazdy na nartach z płyta i bez ale myslę, że róznica jest. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nexcom Napisano 14 Kwiecień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 14 Kwiecień 2009 tak zgadzam sie z Tobą w 100% tylko jak już pewnie zauważyłeś jestem troche "wypatrzony" i wszystkie moje wypowiedzi są zawsze z punktu widzenia funcarvingu i automatycznie wszystkie odczucia doznania możliwości zarówno techniczne jak i sprzętowe są definiowane pod tym kątem - co zawsze (subiektywnie) podkreślam w wypowiedziach. pozdrawiam i "bezpiecznych" cm pod nogą życzę wszystkim amatorom płyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mysiauek Napisano 14 Kwiecień 2009 Zgłoszenie Share Napisano 14 Kwiecień 2009 "wypatrzony" a może "wpatrzony" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.