anba Napisano 27 Wrzesień 2007 Zgłoszenie Share Napisano 27 Wrzesień 2007 Mam 175 cm wzrostu, waga 69 kg; Mam 21 lat , jeżdżę na nartach od 8 roku życia. Myślę, że nieźle. Zastanawiam się na kupnem nowych nart z grupy race. Tu mam problem, jakie? Fischer RC4 Atomic sl 9/10 Volkl racetiger Pomóżcie wybrać, które najbardziej nadają się do jazdy szybkim skrętem. Jaka długość narty będzie dla mnie najlepsza - 156 cm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frjjn Napisano 1 Październik 2007 Zgłoszenie Share Napisano 1 Październik 2007 Witam może to śmieszne ale jestem gabarytowo prawie taki sam, jeździłem na wszystkich tych nartach w 2006 roku i zdecydowałem się na Volkle tylko że WC są one bardziej wymagające i czuć ogromną różnice w porównaniu ze sklepowymi co tu dużo mówić są ostrzejsze i bardziej bezwzglęgdne zresztą wszystkie narty World Cup. Racetigery mają większy promień skrętu niż pozostałe ale i tak mi bardziej przypasowały pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
frjjn Napisano 1 Październik 2007 Zgłoszenie Share Napisano 1 Październik 2007 O zapomniałem długość moich nart 165 cm. World cup z tą długością ma taki promień jak zwykły sl racing tylke że długi na 160 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 1 Październik 2007 Zgłoszenie Share Napisano 1 Październik 2007 Proszę pamiętaj jedno: To Ty będziesz jeździć na tych nartach! Proponuję więc wypożyczyć narty i pojeździć na nich a potem dokonać wyboru. Głowę dam, że możesz tu uzyskać dobre opinie o każdej z zaproponowanych nart, ale będą to opinie subiektywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...