Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Rower jako przygotowanie do sezonu zimowego.


michalb

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wlasnie wrocilem z rowera (trenazer). Jezdze caly rok bo jestem od od tej czynnosci uzalezniony (teraz trenazer-niby krecenie w miejscu ale mozna sie zmachac).

Uuu, widze ze forumowicze niezle kreca, w tysiacach kilometrow maja przebiegi.

Ja dorzuce swoje 7800km w tym sezonie.;)

To moj najnowszy nabytek (kosztem nowych nart niestety):rolleyes:

1428d6ea.jpg

Edytowane przez hotrok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wlasnie wrocilem z rowera (trenazer). Jezdze caly rok bo jestem od od tej czynnosci uzalezniony (teraz trenazer-niby krecenie w miejscu ale mozna sie zmachac).

Uuu, widze ze forumowicze niezle kreca, w tysiacach kilometrow maja przebiegi.

Ja dorzuce swoje 7800km w tym sezonie.;)

To moj najnowszy nabytek (kosztem nowych nart niestety):rolleyes:

1428d6ea.jpg

Coś pięknego, ale dobrego asfaltu pod tą maszyne to chyba ze świecą szukać.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeeee tam mtb... Piękny ten peritus, mój wilier się może schować. Świetna rama w karbonie, koła też, jeszcze zamiast shimano wsadzić campę :) i spełnienie marzeń. Ile waży?

Odnosząc się do postu Obala, to tego asfaltu pod 10 atmosfer nie jest tak mało, w każdym razie coraz więcej.

Pozdrawiam

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za opinie. Rower sie ogolnie podoba ale co wazniejsze swietnie jezdzi. Kolka niestety nie moje. W przyszlym sezonie bede czegos szukal ciekawego.

Z tym asfaltem nie jest tak zle. Czesto boczne, wiejskie drogi maja nowa nawierzchnie i jezdzi sie po nich calkiem fajnie. Poza tym taka jak napisal thunder przy cisnieniu rzedu 8-9 atmosfer ciezko jest zlapac gume albo uszkodzic kolo.

Ile wazy?? Rama z widelcem 1500 (rozmiar L), rower chyba ponizej 8kg ale nie wazylem calosci bo to niejest wersja finalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi drogami to chodziło mi bardziej o komfort jazdy. Ja tam raczej po górkach i lasach wolę, ale rozmawiając z kolarzami z okolic syszałem, że na takie dystanse co robią to nie ma wiele gładkich asfaltów, ale idzie przeżyć. Bardzo chwalili sobie trasę amatorskiego wyścigu na Słowackich Tatrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do komfortu bardzo wazna jest

1. Dobrze tlumiaca drgania rama, czyli stal albo carbon. Aluminium w tej kwesti jest fatalne.

2. Wygodne siodlo najlepiej na tytanowych pretach (tez dobrze tlumia drgania)

3. Pompowanie kol (nie na maxa, tylko do np. 7 atmosfer)

Slowacja to zupelnie osobna bajka, rejon Tatr jest swietnym miejscem do jazdy na szosie. W Polsce nie jest zle alke gorzej niz na Slowacji.

Bugajson, zastanow sie czy siodlo, ktore masz jest odpowiednie dla Ciebie.

Moje waxy 200g ale moge na nim spedzic nawet 5 godzin i 4 litery mi nie odpadaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zawsze miałem problemy z siodełkami od kiedy pamiętam nawet jak jeździłem w mtb to du mnie bolalo i nieważne co za taboret był, no potem przez pare lat nie miałem problemu bo miałem zajawke na extreme ( jakie 6 lat dh dirt 4x) wiec tam taborety były jak kanapy zeby jajecznicy nie zrobic:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...