Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

z sl9 na .......


berr64

Rekomendowane odpowiedzi

do Heli

Chyba się nie rozumiemy (:

Mam możliwość wyboru nie ograniczonego koniecznością zakupu nart w sklepie i przez to wyboru jednej pary.

W przeciwieństwie do kilku "monotematycznych" osób z forum mam możliwość zabawy na nartach nie tylko jednej firmy... tzn Oni zapewne też mają, ale ( przynajmniej oficjalnie ;) ) zostają wierni tej firmie z którą są związani.

Podawanie listy kilkunastu par na których jeździłem ostatnio chyba nie ma sensu.

Ważniejsze jest dl mnie z kim się jeździ niż na jakich nartkach - na każdych można się bawić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do Heli

Chyba faktycznie sie nie rozumiemy...

Skoro mówisz że na rossi i, mam wrażenie że to masz na myśli, voelkl, to po prostu ciekaw byłem na ktorych modelach, bo dla mnie, zakładajac że mam jeździc po przygotowanym stoku na ktorym występują w róznej ilosci inni narciaże, naturalnym wyborem jesli mam dostep do wielu part nart, niezaleznie od firmy, jest xzawsze łatwiejsza slalomka.

Skoro tak a nie inaczej opisales swój stosunek do jazdy na slalomkach, to ciekaw jestem po prostu jakie modele, choćby rossi czy voelkli wybierasz najchętniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do Heli

A gdzieś Ty się czytać uczył ?

Spróbuj się "wczytać" - spokojnie ;)

Akualnie nie jeżdżę na Rossi i Felkach.

Nie jeżdżę na zatłoczonych stokach. Wybieram terminy i miejsca wyjazdów tak by było luźno. Nie jeżdżę na "oślich łączkach" ani dla przyjemności, ani ucząc.

Nie uważam by slalomka była łatwiejsza do pojeżdżenia sobie - może być niewygodna w długim skręcie, a ja nie muszę się podpierać zwiększonym taliowaniem w celu ułatwienia skrętu.

Gdybym miał jeździć na pagórkach pewnie wybrałbym slalomkę.

Do slalomowego ścigania się - też... ale się nie ścigam.

Gdybym miał wybrać slalomkę wybrałbym Omeglasskę 64 comp.

Jeżeli nie slalomka to Heada iXRC 1100 isc ( na miękkie XP100)

Powyższy wybór dopasowany jest do mnie - mojej dynamiki i upodobań.

Wiele osób lepiej jeżdżących dokona innego wyboru.

W doborze ważny jest wiek, sprawność fizyczna, charakter, aspiracje, kasa i na to wszystko nakłada się podstawowa cecha - DYNAMIKA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do Heli

:)) racja, ostatnio po prostu za duzo czytam:)

Jasne, dynamika tu kluczowa. Mi nie przeszkadza niewygodność slalomki w długim skręcie, bo niezbyt często moja subiektywna ocena warunków na stoku pozwala mi na rozijanie dużych prędkości. (poza 3 dniami na voelkl superspeed na tuxie- prędkościowe szaleństwo:))

Nie za bardzo rozumiem natomiast co chcesz powiedzieć przez

a ja nie muszę się podpierać zwiększonym taliowaniem w celu ułatwienia skrętu

?

Heada iXRC 1100 isc raczej do promienia 10/11m w czystym cietym skręcie raczej nie wygniesz, choćbyś się uparł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z sl9 na .......

bobic napisał:

"nie pisz prosze, ze Fischer jest mulowaty, bo nie masz racji, co widac np. w Pucharze Carvingowym ;)))))))))"

Hehe!

Uśmiałem się! Wsadzisz Zime i Siostry Berezikowe na obojętnie jakie slalomki to i tak będą wygrywać :)

Pozdr

Maćko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z sl9 na .......

Maćko - proszę o uczciwość.

Napisałem :

Luksusowy Head iXRC 1400 ics pozwoli na slalomowe skręty bez takiego kopa jak slalomka na wyjściu, ale za to pozwoli gdzie indziej na dużą szybkość.

RX8 lub RC4 SC Fischera będzie podobny, lecz bardziej mułowaty, deliktaniejszy w obsłudze - taki bardziej damski, ale też dużo tańszy.

Odnieś się do tego - jakie są Twoje wrażenia z porównań.

To nie ważne, kto będzie jechał - ma porównywać jedna osoba te konkretne narty

Trzytmaj się w temacie... no postaraj się ;).

Wyraźnie wchodzicie w przepychanki o wyższości firm, wypaczając wypowiedź a ja mam w d.... komercję - nie jeździ sie na firmie a na narcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z sl9 na .......

Bobic... Zacznij hamować...

Aha... Szeroka slalomka Fiszra nie była wcale kontuzjogenna tylko za łatwo skręcała - z taliowania. Żeby pojechać na niej w sposób kontrolowany wymagała sporej siły. Zbyt dużo ludzi za słabo jeżdżących wsiadało na tą nartę i dlatego pojawiały się kontuzje. Możesz tego nie wiedzieć - wtedy jeszcze nie pracowałeś dla Fischera (bez urazy oczywiście :-)).

Co do promieni skrętów nart, to nie tylko one mają znaczenie, lecz również sztywność wzdłużna. To nie moda zmienia taliowanie nart - to nowe rozwiązania budowy. Od wielu lat trwa wśród producentów dylemat: czy usztywnić nartę wzdłuż i powiększyć jej taliowanie - stworzy się tak siłowego "potworka" jakim była slalomka fiszra z 01/02, czy zmiękczyć nartę wzdłuż i zmniejszyć jej taliowanie - narta będzie bardziej techniczna, nie wymagająca aż tyle siły lecz umiejętności.

Pytanie zawsze brzmi komu pierwszemu uda się osiągnąć udany kompromis...

I jeszcze jedno - slalomka NIGDY I W ŻADNEJ FIRMIE nie jest i nie będzie nartą uniwersalną - jak sama nazwa wskazuje to slalomka!

Jaka narta jest najbardziej uniwersalna w kolekcji fischera??

Bo mi się wydaje że RX6 i Race C...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z sl9 na .......

Oj Tomku prawda w oczy kole. Wiem, wiem, ale takie sa realia niestety.

Nie jest to moje zdanie tylko, ale rowniez WIELU osob - wierz mi.(to sie tyczylo umiejetnosci narciarskich oczywiscie).

Co do mojego stażu w Fischerze, to sie zgadzam, jest krotki, ale jak Ty nosiles paczki w Delcie, ja jezdzilem dla Atomica i Blizzarda (bez urazy - to sa realia), ale takie zycie, co nie ?

Teraz juz sobie hamuje..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z sl9 na .......

ja jezdzilem dla Atomica i Blizzarda (bez urazy - to sa realia)

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Bobic - napisz coś o tym więcej :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z sl9 na .......

Tak Mariusz,

mialem mozliwosc testowania nart dla Atomica i Blizzarda, ktore potem opisywalem.

Ale o szczegoly pytaj juz w Summicie i Greenlandzie.

Japonski - wyhamowalem, wyhamowalem, bo prosi sie tutaj o caly elaborat na dobrze nam znany temat.

A czy beda ze mnie ludzie ? - chyba nie :)))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z sl9 na .......

Tak Mariusz,

mialem mozliwosc testowania nart dla Atomica i Blizzarda, ktore potem opisywalem.

Ale o szczegoly pytaj juz w Summicie i Greenlandzie.

Japonski - wyhamowalem, wyhamowalem, bo prosi sie tutaj o caly elaborat na dobrze nam znany temat.

A czy beda ze mnie ludzie ? - chyba nie :)))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z sl9 na .......

Robert - bez urazy ;)

Pomiedzy tym:

ja jezdzilem dla Atomica i Blizzarda (bez urazy - to sa realia)

a tym:

mialem mozliwosc testowania nart dla Atomica i Blizzarda, ktore potem opisywalem.

Ale o szczegoly pytaj juz w Summicie i Greenlandzie

jest gigantyczna różnica. :)))))))))))))))))))))))

Jestem przeciw Waszym sprzeczkom na forum i IRL.

Faktów się nie zmieni i nie należy ich naciągać.

Od tego nie staniecie się inni - jesteście jacy jesteście.

Swoją pozycję należy budować wiedzą i życzliwością - nie bierzcie przykładu z polityków, bo to dno.

Póki co może wyjaśnicie mi treść maili, które przychodzą do mnie ( to chyba trzeci w tym stylu :

Proszę o podanie orientacyjnej ceny takiego imadla

gdyż dystrybutorzy których listę zamieściliscie na stronie

nie dysponują nimi

Po prostu suuuuper :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z sl9 na .......

Ok, opieram Mariusz.

Co do cen, to dzwonia goscie do nas i podajemy ceny oraz linka do strony, gdzie moga sobie poogladac ze wszystkimi danymi technicznymi.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...