Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Go pass - zwrot


mexon

Rekomendowane odpowiedzi

18 minut temu, mexon napisał:

Cześć

Odniosłem kontuzję, która uniemożliwia mi korzystanie z sezonówki go pass (Szczyrk, Czechy, Słowacja, Moltek). Czy jest możliwość zwrotu karnetu i odzyskania pieniędzy?

Z tego co wiem to odzyskać chyba nie ale już przepisać na kogoś innego to tak. Musisz do nich napisać........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
W dniu 8.01.2021 o 13:58, mexon napisał:

Cześć

Odniosłem kontuzję, która uniemożliwia mi korzystanie z sezonówki go pass (Szczyrk, Czechy, Słowacja, Moltek). Czy jest możliwość zwrotu karnetu i odzyskania pieniędzy?

10.6  Posiadacz Sprytnej Sezonówki może po przedłożeniu potwierdzenia lekarskiego o długotrwałej chorobie, kontuzji (ciąża) lub innego wiarygodnego dokumentu potwierdzającego inną istotną okoliczność (śmierć, praca lub studia za granicą):

10.6.1 w przypadku, gdy nie skorzystał ze Sprytnej Sezonówki ani 1x (tzn. nie wykonał ani jednego (1) przejścia przez bramkę obrotową) może zwrócić się o zwrot 100% zapłaconej przez niego kwoty za Sprytną Sezonówkę w postaci doładowania, które zostanie zapisane na koncie posiadacza Sprytnej Sezonówki w programie GOPASS lub o zmianę posiadacza Sprytnej Sezonówki, a

10.6.2 w przypadku, gdy skorzystał ze Sprytnej Sezonówki choć 1x (tzn. przeszedł przez bramkę obrotową w dowolnym ośrodku) o zmianę posiadacza Sprytnej Sezonówki.
Posiadacz Sprytnej Sezonówki jest zobowiązany przedłożyć informację o kontuzji lub innym zaistniałym fakcie najpóźniej do 10 dni od powstania urazu, od początku długotrwałego zwolnienia lekarskiego lub innej istotnej okoliczności uzasadniającej zmianę posiadacza zakupionej Sprytnej Sezonówki włącznie z dowodem tożsamości danej osoby (lub jej przedstawiciela prawnego), w Centrum Obsługi Klienta programu Gopass dla posiadaczy Sprytnej Sezonówki zakupionej za pośrednictwem programu Gopass www.gopass.travel/SK  pod adresem mailowym reklamacia@gopass.sk. Podmioty zarządzające zastrzegają sobie prawo do indywidualnej oceny każdego takiego przypadku i oceny uzasadnienia wniosku o 100% zwrot kwoty lub o zmianę posiadacza Sprytnej Sezonówki. W razie zaistnienia istotnej okoliczności uniemożliwiającej posiadaczowi zakupionej Sprytnej Sezonówki (długotrwała choroba, kontuzja itp.) korzystanie z usług, na które przysługuje zakupiona Sprytna Sezonówka, możliwe jest postępowanie wyłącznie według punktu 10.6.1 i 10.6.2, a posiadaczowi Sprytnej Sezonówki nie przysługuje prawo do jakiejkolwiek innej finansowej lub niefinansowej rekompensaty. Zmiana posiadacza Sprytnej Sezonówki możliwa jest tylko na osobę, która byłaby uprawniona do zakupu Sprytnej Sezonówki w tej samej cenie co pierwotny posiadacz Sprytnej Sezonówki, lub na osobę, która należy do kategorii osób uprawnionych do zakupu Sprytnej Sezonówki w niższej cenie niż cena Sprytnej Sezonówki pierwotnego posiadacza, jednak w takim przypadku posiadacz Sprytnej Sezonówki nie ma prawa do zwrotu różnicy w cenie Sprytnej Sezonówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, ale chyba nie na to czekasz ;)

Dopiero zaczynam swoje starania o zwrot ale pomimo spóźnienia mojego zgłoszenia (dostałem info, że należy to zrobić do 10 dni po wypadku), moje zostało przyjęte do rozpatrzenia i życzyli powodzenia w operacji i powrotu do zdrowia. Na konkretną decyzję co dalej, mam czekać 30 dni.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po niespełna 24 godzinach dostałem decyzję zatwierdzającą pełny zwrot środków na moje konto Gopass i te środki są już widoczne na moim koncie. Jestem bardzo zadowolony z przebiegu sprawy i mocno zaskoczony z takiego tempa jej rozstrzygnięcia (tu ukłony dla SON :) )

Nikomu z Was jednak nie życzę pójścia moją drogą, bo czeka mnie jeszcze trochę czasu i pracy aby wrócić do sportu.

Do zobaczenia na stoku, ale w przyszłym sezonie 😉

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...