Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Polska - warunki narciarskie 20/21


Lexi

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, kokoSKI napisał:

Zlikwidowano 2, a nawet 3 wyciągi. Na 2 i 4 były kiedyś Tatrapomy po obu stronach tych tras. Kilka lat temu rozebrali te dodatkowe wyciągi, zostawiając po jednym. Był jeszcze wyciąg szkoleniowy o ciekawej nazwie "Mały Wacek" :) na Polanie Izwór, który też zniknął, choć odkąd przestał funkcjonować tam parking, to faktycznie miał on w tym miejscu niewielki sens. Dodatkowo trasa 4 w zasadzie nie istnieje. Tzn istnieje fizycznie, ale ośrodek nie ma planów jej przygotowywania, niezależnie od pogody. Podobno podczas roztopów płynie przez nią potok i nie potrafią sobie z tym poradzić.  Wielka szkoda bo trasa jest bardzo ciekawa, z charakterystycznymi załamaniami terenu, a dodatkowo stanowiła alternatywny ciąg komunikacyjny umożliwiający wyjazd na Jaworzynę bez korzystania z wiecznie zatkanej gondoli.

Chyba w zeszłym roku czytałem o planach inwestycyjnych PKL-u na Jaworzynie, obejmującym m. in. nowe krzesło i trasę z okolicy hotelu Czarny Potok na Polanę Izwór (styk tras 2a i 4) i nową trasę z krzesłem w partiach szczytowych, jakoś równolegle do gondoli, i krzesło na dwójce. Koń by się uśmiał. Obecnych tras nie są w stanie przygotować od kilku lat, a chcą karczować las pod następne. Całe szczęście to tylko plany, patrząc na dotychczasowe działania inwestycyjne PKL-u może się zdarzyć że nimi pozostaną. 

Niestety dużo w tym prawdy. Choć trasy tam są ... znakomite. 

To mnie uwierało na Jaworzynie, to:

a) brak tych rozebranych wyciągów (robi się tłok do wyjazdu z jednej strony na drugą),

b) faktycznie nieprzygotowana ta 4;

c) fatalne oświetlenie trasy nr 1 - bardzo słabe, niebezpieczne, stąd raczej ośrodek tylko do jazdy dziennej.

A gdyby to połączyć ze Słotwinami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Andis napisał:

Ja jestem jednym z tych masochistów, którzy jeździli tam w weekend. Dokładnie w sobotę, 6.03. I wiecie co? Wyjeździłem się jak dzik! Kolejki - o tak, w szczycie, do tych wygodnych, podgrzewanych kanap strach było podjeżdżać.

Ale to jest Białka, szczyt trzeba przeczekać albo na Kotelnicy, zjeżdżając do orczyka, albo do woooolnego 3-osobowego krzesła. Można też zacząć z Kaniówki i jeździć samemu przez cały dzień.

A po szczycie to nawet do pomarańczowych Doppelmayrów zjeżdżało się na bieżąco, lub maksymalnie kilka minut w kolejce.

Najdłużej stałem kilka minut po 13 do niebieskiego Leitnera - z zegarkiem w ręku 12 minut, chociaż długość kolejki sugerowała z 20-parę. Białczański klient nie lubi się męczyć, trudne trasy opuszcza, lub masakruje pługiem (jak "ścianę" nr 6), orczyków nie lubi. A taki zwykły jak ja, któremu lans niepotrzebny, a tylko kilometry na nartach, może ich tam wyjeździć sporo.

Acha, wszystkie trasy otwarte, na prawie wszystkich bardzo dobre warunki (6 zmasakrowana muldami, Kaniówka - muldy, twardo, miejscami lód). Jak nie będzie kataklizmu pogodowego, to z 2 tygodnie spokojnie można pojeździć. W tym czasie w Szczyrku odbędzie się pierwszy pokos łąk ;)

 

IMG_20210306_105342.jpg

IMG_20210306_125338.jpg

IMG_20210306_142016.jpg

IMG_20210306_151225.jpg

IMG_20210306_161726.jpg

IMG_20210306_174605.jpg

vlcsnap-2021-03-08-14h56m51s505.jpg

Białka zawsze stanowiła kontrasty: grube kolejki do głównego wyciągu na Kotelnicy i innych łatwych krzeseł, no i ... puste trudne trasy i orczyki - szkoda, że jest ich tak mało. Niemniej swoją popularność zawdzięcza dwóm rzeczom:

a) brak oszczędzania na naśnieżaniu - tzw. "pewna zima"! (w kontraście do Szczyrku);

b) dobra oferta apress-ski (dla mnie bez znaczenia, ale teraz to się chyba mocno liczy).

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, pawelb91 napisał:

Jeszcze w temacie trasy nr 4 na Jaworzynie...

Powstała ona jakoś w latach 2005-2006, wiadoma pracownia robiła o to trochę szumu.
Tutaj zdjęcie z budowy:
nartostrada-jaworzyna-krynicka-fot-krzysztof-okrasinski.thumb.jpeg.b96e1a4591c29df4d52e7266cd9947a9.jpeg

Czyli trasa jest od jakiś 16 sezonów, z czego 5-6 sezonów nie działała ani dnia. Na pewno były to sezony: 17/18, 19/20, 20/21 i chyba też 13/14, 15/16.
 

Krzesełko na 2A powstało w 2008 (zastąpiło orczyk)
Krzesełko jak i trasa nr 6 powstała na sezon 2010/11 (otwarcie było w połowie stycznia 2011).

Jeszcze jako bonus dorzucam widok na dolny fragment trasy nr 1 jeszcze sprzed budowy trasy nr 6.
Totalnie inny klimat miejsca.

Jaworzyna.jpg.5f643e19f0e511cbfff567dd6b7ab1c0.jpg

fot_02.jpg.aae0a8f25ed45166ba7e66a04425fb0d.jpg

fot_04.jpg.bacb250134e276858e9e428668335ecc.jpg

Wówczas końcówka trasy nr 1 była bardziej stroma. Natomiast przy "Diabelskim kamieniu", przy wolnym śniegu  po prostu stawało się. Tam też trochę zmienili trasę zwiększając spadek.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Narciarz ze Śląska napisał:

Niestety dużo w tym prawdy. Choć trasy tam są ... znakomite. 

To mnie uwierało na Jaworzynie, to:

a) brak tych rozebranych wyciągów (robi się tłok do wyjazdu z jednej strony na drugą),

b) faktycznie nieprzygotowana ta 4;

c) fatalne oświetlenie trasy nr 1 - bardzo słabe, niebezpieczne, stąd raczej ośrodek tylko do jazdy dziennej.

A gdyby to połączyć ze Słotwinami...

Trasa nr 2 z trasą nr 1 praktycznie nie są połączone a Ty piszesz coś o połączeniu ze Słotwinami?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Bumer napisał:

Trasa nr 2 z trasą nr 1 praktycznie nie są połączone a Ty piszesz coś o połączeniu ze Słotwinami?!

No tak, już przytomnieję...

Ten brak połączenia 1 i 2 to największy zarzut - jest jak na Pilsku: tam albo jeździsz "na dole", albo "u góry" - przeniesienie trudne! Zasadniczo czynna trasa nr 4 i wyciąg nieco złagodziłyby problem. 

Ale docelowo: jedno krzesło na całą długość trasy nr 2.

Dobra, trzeźwieję zupełnie! Ale co, marzyć nie wolno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślenice.

O 8:40 jestem w pierwszej piątce. Piękna pogoda, słoneczko przebija zza chmurek. Stok przygotowany super. Rano -5 stopni. Jedynka równa, nie za twarda, ze dwa fragmenty lodowe. Dwójka twarda, ale nie za bardzo. Znowu trafiłem z doborem nart. Wziąłem mastery i to był strzał w dziesiątkę. Wciąż mnie fascynuje pewność prowadzenia, przeraża prędkość z jaką chce jechać i frustruje jak wiele pracy przede mną, żebym mógł choćby w połowie wykorzystać jej możliwości. 

Miałem jeździć dwie godziny, ale nie mogłem sobie odmówić bonusu. :D

Cały czas pusto. Momentami wystarczyło poczekać 15-20 sekund, żeby mieć cały stok dla siebie.

18 zjazdów w 2:45 i wciąż żal odjeżdżać :(. Piękny dzień.

IMG_20210309_084907.jpg

IMG_20210309_084806.jpg

IMG_20210309_084852.jpg

IMG_20210309_091808.jpg

IMG_20210309_092357.jpg

IMG_20210309_093001.jpg

IMG_20210309_101640.jpg

IMG_20210309_101703.jpg

IMG_20210309_101747.jpg

IMG_20210309_111132.jpg

  • Like 14
  • Thanks 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Narciarz ze Śląska napisał:

No tak, już przytomnieję...

Ten brak połączenia 1 i 2 to największy zarzut - jest jak na Pilsku: tam albo jeździsz "na dole", albo "u góry" - przeniesienie trudne! Zasadniczo czynna trasa nr 4 i wyciąg nieco złagodziłyby problem. 

Ale docelowo: jedno krzesło na całą długość trasy nr 2.

Dobra, trzeźwieję zupełnie! Ale co, marzyć nie wolno?

Twoje marzenie to miód na moje serc. , nie, pod moje narty. Trasa nr4 jest super. Ma fajne przełamania spadku. A jakby tak na niej jeszcze zrobić krzesło sięgające górnej stacji wyciągu tez krzesełkowego, a jakże, krzesełkowego, na trasie nr 5!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O oprzytomnienie wołają do Ciebie włodarze stacji. Nie wiem czy jest tu możliwe połączenie jak w Szczyrku. Technicznie to jednak z Jaworzyny ze Słotwinami raptem jeden wyciąg z jedynki obok Eris na kładkę widokową na Słotwinach. Trasa tam już kiedyś była - nie na całej długości, więc wycinka bardzo niewielka.

Słotwiny byłyby bardziej dla rodzin z dziećmi, a 5, 2A miły by mniejsze obłożenie.

Najważniejsze jednak byłyby inwestycje w krzesło na trasę nr 5, 2 i 4. Chętnie wymieniłbym też wyciąg na 2A. Kiedyś sprawdzałem na zegarku prędkość wyciągów. 2A odpowiadała prędkości orczyka na 5, a orczyk na 4 minimalnie szybszy. Gondola 2x szybsza. Dokładnych liczb nie podam.

Choć pamiętam też moją irytację z kwietnia 2019 (ostatni tydzień działalności ośrodka, bo zaplanowana przerwa techniczna mimo, że śniegu by wystarczyło jeszcze na 2 tygodnie). Działały już tylko 1 i 6 (na górze bardzo wąska, na dole ostrożnie), ludzi było bardzo mało. Wówczas gondola poruszała się z około 60% wydajnością. Wściekałem się i robiłem codziennie rano awanturę, po czy trochę przyspieszali. Żałosne oszczędności i idiotyczne tłumaczenie, że przecież kolejek nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Narciarz ze Śląska napisał:

Ten brak połączenia 1 i 2 to największy zarzut - jest jak na Pilsku: tam albo jeździsz "na dole", albo "u góry" - przeniesienie trudne! Zasadniczo czynna trasa nr 4 i wyciąg nieco złagodziłyby problem. 

No nie jest tak źle jeśli za górę "1" przyjmiemy stację górną, to z góry gondoli na 2 spokojnie się zjeżdza a w drugą stronę trzeba tylko chwilę wdreptać albo się kijami odepchąć i zjechać łącznikiem przez las. Minusem moim zdaniem jest to, że z niebieskiej  "3" nie ma jak się sensownie dostać na górę.

Byłem na Jaworzynie cały zeszły tydzień (dzieci w ichniej szkole) i było całkiem nieźle, mimo +14 w cieniu momentami. Piątek przymroziło i się śmigało. 

"4" zamknięta ale całkiem też wytopiona - południowa wystawa robi swoje. Nie byłem świadom, że to nowa stosunkowo trasa. Jeśli tak, to bez sensu ją robili. 

"5" zamknięta ale chyba z braku potencjalnych klientów. Stok północny to i naturalny śnieg leżał jeszcze. Rok temu o tej porze trenował tam PolSKI Mistrz. 

Marzenia o połączeniu ze Słotwinami dyskutowaliśmy niedawno w wątku Słotwin:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, nikdob napisał:

"5" zamknięta ale chyba z braku potencjalnych klientów. Stok północny to i naturalny śnieg leżał jeszcze. Rok temu o tej porze trenował tam PolSKI Mistrz. 

W grudniu informowali że będą ją naśnieżać w następnej kolejności po trasie 1 i 2,2A. 
Wiadomo, że decyzje mogły się zmienić po zamknięciu i jego wydłużeniu, ale właśnie w marcu to najlepsza trasa do jazdy na Jaworzynie bo najdłużej się trzyma w dobrym stanie (to jedyna północna trasa tam).
Myślę że jakiś ruch by na niej mieli.

Ja w tym sezonie na Jaworzynie nie byłem i pewnie nie będę.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, pawelb91 napisał:

W grudniu informowali że będą ją naśnieżać w następnej kolejności po trasie 1 i 2,2A. 
Wiadomo, że decyzje mogły się zmienić po zamknięciu i jego wydłużeniu, ale właśnie w marcu to najlepsza trasa do jazdy na Jaworzynie bo najdłużej się trzyma w dobrym stanie (to jedyna północna trasa tam).
Myślę że jakiś ruch by na niej mieli.

Ja w tym sezonie na Jaworzynie nie byłem i pewnie nie będę.

Kawałek 5 udalo im się naśnieżyć,ale nie całą,i zrezygnowali.Względy komercyjne decydują,że zawsze zaczynają od 1.Umowę z PZN na udostępnianie tras treningowych realizowali na 1,6 i 2a,choć motyw żalu za 5 mocno przewijał się wśród zainteresowanych...

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś na stok szedłem z pewną dozą nieśmiałości. Zazwyczaj godzina 12:30 to godzina, gdzie raczej myślę o zakończeniu jazdy niż jej rozpoczynaniu. Dziś młody miał sprawdzian ustny z angielskiego, więc musiałem poczekać. Młody spisał się dość dobrze, zgarnął 3 oceny celujące, więc można było się udać na narty w dobrych humorach. Zdjęcia poniżej są z czynnego stoku narciarskiego (jakby koś pytał), zostały wykonane w godzinach od 12:30 do około 16:00. Z nowości, pobierali dziś pierwsze depozyty śniegu z snowparku. Mają tam jeszcze spory zapas, więc śniegu nie zabraknie do świąt. Czarny Groń - dzień piąty.

Tak wygląda parking - jest dobrze.

spacer.png

Młody robi sztuczny tłok na bramkach.

spacer.png

Przygotowanie tras - o godzinie 12:30.

spacer.png

Tłok na trasach.

spacer.png

Tłok na trasach cd.

spacer.png

Tak trzymały się trasy. 

spacer.png

Tak trzymały się trasy cd.

spacer.png

W tle ratrak zabiera depozyty śniegu. 

spacer.png

Tłok na bramkach cd.

spacer.png

Edytowane przez moruniek
coś tam
  • Like 19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarna góra dzień 3-ci

Pogoda marzenia - słonecznie, lekki mrozik, kolejki w zasadzie brak mimo że parkingi pełne - 3 razy 5-7 minut czekania. Reszta na bieżąco.

Wyciąg nominalnie może jechać 3,5 minuty, jechał do góry 6,5. Bez komentarza. Wczoraj podobnie. Czemu to ma służyć?

Efekt 4h jazdy i 24km w dół ( 18 zjazdów). Wydajność 6km/h - tak słabo nie miałem nawet jak się stoi w kolejkach.

Trasy trochę lepiej przygotowane niż wczoraj. Jeżdziłem do 13:30  i na B lodu dużo mniej niż wczoraj, zwłaszcza na plus ścianka przed Bibą z dobrą przyczepnością.

A tradycyjnie lód w dolnym odcinku.

Na minus - widziałem zwózkę 4 osób, 1 zabrał helikopter LPR. To myślę najtrafniejsza recenzja przygotowania tras.

Ogólna ocena ośrodka w moim prywatnym rankingu - dostatecznie. Na plus ciekawe trasy, na minus przygotowanie stoków, spowalnianie krzesła i parę innych organizacyjnych drobnostek.

Zapewne 1 raz w roku tam zawitam, wyjazd na warunki i pogodę, w tygodniu, poza feriami.

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za paradoks!

Europa nie jeździ na nartach. Zdaje się tylko z wyjątkiem Szwajcarii.

Dzisiaj pod Babią Góra w Zawoji cudowny pusty stok. Siedem stopni mrozu na górze. Cały czas twardy. Ale z twardościa całkiem przyjemną. Na takim stoku prymitywne szaleństwo na ilość zjazdów to bezsens.  Poćwiczyć szybkie długie skręty. Krótsze. Co kto woli. Bez obawy, że wjadą na plecy. Narty trzymają. "Lodu" nie ma. Spokojnie cały dzień do dyspozycji. Czasem chmurka nad Babią.  Niestety każdy zjazd to ubytek sił. To czuć w kolanch. Każde przyspieszenie szybkości skrętów czuje się w płucach.  Białe szaleństwo. Do wyszalenia się. Ale nie dla wyciągu, z tymi  nielicznymi klientami.  Rozsądek bierze górę. Jak już trudno zmusić nogi do szybszych skrętów, tylko je trzeba wydłużać i  jechać z większym luzem. No to koniec. Nie lubię się,  po fajnej dynamicznej  jeździe, się wozić. To mi nic nie daje. Nie mobilizuje.To tylko kilometry, niepotrzebnie męczące już zmęczone mięśnie. To ryzyko kontuzji. Obserwuję tu często trenujących zawodników. Dziesięć przejazdów na tyczkach. Zmęczenie to jednocześnie trudności z koncentracją.  To jazda dla jazdy. Jest pewne optimum. Pierwsze zjazdy to rozgrzewka. Poznanie śniegu. W każdy dzień jest nieco inny. Potem mała euforia. Świetnie dzisiaj się mi jeździ. Można szybciej, można cześciej. Potem wkrada się narastające zmęczenie. Niby nic. Na wyciągu nic sie nie czuje. Troszkę coś w okolicy kolan.  Wszystko w porządku. Ale na stoku ciało już bardziej ciężkie. Próba przyspieszenia skrętów napotyka na opór.  A chciałoby się dalej jeździć, ćwiczyć,  przez kolejne godziny...Jedziemy do domu. Andrenalina opadnie. Pojawi się zmęczenie.  Nie przeskoczy sie własnego organizmu.  I  tak do kolejnego wyjazdu.

  • Like 11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Jeeb napisał:

poproszę o filmik z Panią Zagroniową

Nie robimy teraz filmów.  Nie bardzo nam się chce. Zresztą po co nam już  analizy. Jeszcze parę lat może się uda.  Pani Zagroniowej ucieka lekko jedna noga na zewnatrz przy skręcie. Stara się dociskać, by nie uciekała.  To biodro jest czasami bolące i bardziej sztywne. Mówię -zwróć uwagę na większe wychylenie kolana do stoku. Jak narta za płasko, to będzie uciekać. Siła tu nic nie pomoże. Ale przy tym wpychaniu kolana do stoku, to najpierw staraj się wepchnąć wewnętrze. Inaczej będzie blokować zewnętrzne. Pani Zagroniowa zjechała dziesięć razy. Na telefoniku ustawiła sobie jakąś aplikację, która pokazała maksimum 46 km/h. Potem telefon ja włożyłem i miałem 66,6 km/h. Próbowałem te wyniki ściągnąć na komputer. Ale nie wyszło.  Coś tam lekko przekłamuje, ponieważ góra to u niego 1085 m npm. A jest 1044  m npm. Dół się zgadza. Może jeszcze wytrzyma śnieg to pojedziemy w przyszłym tygodniu. Ostrzę sobie zęby z  pania Zagroniową  na COS.  W dzień powszedni. Parking w domu na podwórku obok dolnej stacji. Mamy bd wspomnienia z takiej jazdy. Ale kwestia śniegu i pogody.

Pozdrowienia.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.03.2021 o 11:42, Narciarz ze Śląska napisał:

No tak, już przytomnieję...

Ten brak połączenia 1 i 2 to największy zarzut - jest jak na Pilsku: tam albo jeździsz "na dole", albo "u góry" - przeniesienie trudne! Zasadniczo czynna trasa nr 4 i wyciąg nieco złagodziłyby problem. 

Ale docelowo: jedno krzesło na całą długość trasy nr 2.

Dobra, trzeźwieję zupełnie! Ale co, marzyć nie wolno?

Zdecydowanie Jaworzyna bardzo dużo zyskuje na atrakcyjność przy działającej 4 i wyciągu przy niej. Do orczyka na 2 często są duże kolejki i łatwo utknąć na 2a. Szybki wyciąg na całej długości 2 i 2a to byłaby już bajka (do dolnej stacji Żółwika i dalej jakiś mały orczyk do góry też byłby ok).

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mały objazd, rano Suche ski Poronin warunki wyśmienite ale na głównej trasie zawody snowboardowe na pozostałych treningi szkółek, 4 zjazdy i jedziemy na Rusinski mało ludzi warun świetny o 14 jedziemy na Kaniowka przejazd do Kotelnica i powrót ludzi jak na godzinę  15 sporo. 

20210310_094826.jpg

20210310_103248.jpg

20210310_125708.jpg

20210310_141827.jpg

20210310_142323.jpg

  • Like 13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś szalony dzień na nartach i w trasie. Rano Czarny Groń, około 14:00 Kasina Ski, a o 18:00 Słotwiny Arena. Napiszę tak, najwięcej narciarzy chyba w Kasina Ski, stok najlepiej wymuskany na Słotwinach. Po Czarnym Groniu jednak szukałem na Słotwinach tych czerwonych tras, które są na mapach. 

Rano na Czarnym Groniu aut na parkingu sporo, ale chyba ludzie poszli na grzyby do lasu.

spacer.png

Warunki.

spacer.png

Jest pięknie.

spacer.png

Z biegiem czasu ludzi troszkę więcej, niż wczoraj.

spacer.png

Warunki cd.

spacer.png

Zmieniamy miejscówkę - Kasina Ski.

spacer.png

Kasina Ski cd.

spacer.png

A teraz Słotwiny - chwilo trwaj.

spacer.png

Stok wylizany.

spacer.png

Ludzi mało. 

spacer.png

  • Like 11
  • Thanks 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krynica-Zdrój - Słotwiny 10.03.2021

Rano -6 stopni i pięknie przygotowany stok.
Po 11 godzinie powychodziły placki lodowe, głównie na środku szerokości stoku. Podkład bardzo twardy. Przetarć brak, kamieni brak. Działa tylko ta węższa trasa (patrząc z dołu po lewej). Na szerszej tydzień temu na kamerach były ogromne wytopy i przełamania terenu były już z ziemi, teraz jest to przyprószone śniegiem.

Ludzi malutko, cały czas jazda na bieżąco, przy bramkach maksymalnie do 4-5 osób a przeważnie nikogo.
(Rzut okiem w ciągu dnia na Arenę - dużo więcej ludzi, oba poziomy parkingu pełne, kolejek w sumie raczej nie było na oko max 1-2 min, ale ludzie przy bramkach trochę się tłoczyli) 

Promocja na karnet 8-13 - 50zł.
Działają na pewno do końca najbliższego weekendu, czy potem - jeszcze nie wiadomo. 

IMG_20210310_080354_HDR.thumb.jpg.903bdbba4b5c722e00baced3931d1806.jpg

IMG_20210310_083045_HDR.thumb.jpg.aa9775caaa13cd5f482459ac16e94ebc.jpg

IMG_20210310_081808_HDR.thumb.jpg.30cf735f07c76d312d34ad28cf9ff96c.jpg

IMG_20210310_091448.thumb.jpg.fc85562ed7e5c78ee3cdc6f1a3b0ee6d.jpg

IMG_20210310_093808.thumb.jpg.3d0c2b12de9cc26496134e085e19e02e.jpg

IMG_20210310_094436.thumb.jpg.08c7f10420e4f13d311e5b75614e16af.jpg
 

Szersza trasa wytopiona
IMG_20210310_125249.thumb.jpg.f4bd5dc75a0cd6901947876fe2a3a2a6.jpg


Przed godziną 13
IMG_20210310_124614.thumb.jpg.9d0cc226a4f1fd89d2144de6e5b87311.jpg

PANO_20210310_125945.thumb.jpg.78f89037e28988ee457da0e83e2ad7ca.jpg

IMG_20210310_130307.thumb.jpg.1e53b60df1d6d0111972abbb82a47297.jpg

  • Like 20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasina na wieczór dzisiaj. Stok o 18 bardzo fajnie przygotowany. Sporo osób, 3 zjazdy na okraglo, później kolejki 5-6 minut. O 18 na termometrem -4, po 20 spada do -6. Odsłania się lód po lewej stronie w dolnej części. Wyjeżdżając przed 21, parking na górze pełny. 

Osobiście nie mogę się przekonać do tego stoku 😖

DSC_0534.thumb.JPG.b60e4480c8974d460c976efbbc3169cb.JPG

DSC_0536.thumb.JPG.4496831c83bb1ebb7ce78cd2c484d7f8.JPG

Screenshot_20210306-140551-01.jpeg.c24270c2bc2f79166167d26aee675eb0.jpegDSC_0535.thumb.JPG.f57989be94734fe8060107d2efb3b031.JPG

Screenshot_20210306-140655-01.thumb.jpeg.a89de394c4644d1037d82aee2b84cdd4.jpeg

  • Like 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...