mikegolf Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 Witam, jeżdżę od lat jednak moja technika i sylwetka zostawia "trochę" do życzenia. Jakiś czas temu postanowiłem skorzystać z usług instruktora w wysoko ocenianej szkole w jednym z ośrodków w Polsce. Niestety instruktor z pewnością dobrze uczył dzieci i początkujących, ale przez kilka godzin nie przekazał mi w zasadzie niczego, chyba nawet nie miał pomysłu jak się zabrać. Znajomy bardzo chwalił sobie szkolenie NTN, jednak ja nie mogę sobie pozwolić na taki urlop w tym sezonie. Czy Waszym zdaniem da się dobrze doszkolić w Polsce jeżdżąc "weekendowo" lub po godzinach (czyli wieczorami)? Jeśli tak - gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...