Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Tatry Super Ski


JC

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, pawelb91 napisał:

https://tatrysuperski.pl/cennik/

🙈🙈🙈

Szybki skrót cennika:
TOP SEZON (25.12.21 - 09.01.22)
1 Dzień  - 140zł
4h - 115zł

SEZON WYSOKI (10.01.22 - 13.03.22)
1 Dzień  - 125zł
4h - 100zł

SEZON NISKI (do 24.12.21 i od 14.03.22)
1 Dzień  - 120zł
4h - 95zł

14 dowolnych dni w sezonie 1419zł

Narty stają się (ponownie, po wielu latach, a w zasadzie dekadach) sportem elitarnym. Typowałem cenę 100 zł za 4 godziny i... nie pomyliłem się wiele. Rozumiem, koszty wzrosły, jest inflacja, do tego (być może) segregacja sanitarna = mniej klientów. 

Ale doszło do tego, że na nartach stówka to... drobne! Wyjazd rodzinny: katastrofa finansowa!

W tym kontekście sezonówka szczyrkowska (zapłaciłem ze zniżką ok. 400 zł) i pekaelowska (chcą ok. 800 zł) to... drobne! Ale jak wziąć rodzinę niejeżdżącą codziennie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, pawelb91 napisał:

SEZON WYSOKI (10.01.22 - 13.03.22)
1 Dzień  - 125zł
4h - 100zł

 

Nie tak źle, to chyba wzrost o 10zł.

Co tak narzekacie ? Kupicie mniej gadżetów, to starczy na karnety. 🙂

110-115 zł w poprzednim sezonie w największych stacjach to był standard. Ceny wszystkiego rosną. Karnety też muszą. W Alpach też ceny rosną, taniej tam nie ma. Wolny wybór, a u nas i tak będą kolejki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, MarioJ napisał:

 

Nie tak źle, to chyba wzrost o 10zł.

Co tak narzekacie ? Kupicie mniej gadżetów, to starczy na karnety. 🙂

110-115 zł w poprzednim sezonie w największych stacjach to był standard. Ceny wszystkiego rosną. Karnety też muszą. W Alpach też ceny rosną, taniej tam nie ma. Wolny wybór, a u nas i tak będą kolejki.

 

Dorzucili chyba kategorię TOP SEZON - jej ceny robią różnicę.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy będą narzekali, że drogo, a następnie zwalą się tak samo tłumnie jak w latach poprzednich. Niby cena/jakość bez porównania do tego co w Alpach ale tak naprawdę wyprawa w Alpy to alternatywa jedynie dla nielicznych. Biorąc pod uwagę, to co działo się w tym roku w polskich górach w sezonie letnim, w zimie drożyzna nikogo nie zniechęci. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...
3 minutes ago, Skrzypek said:

Witam. Jakie stoki najbardziej wymagające są w ofercie Tatry super ski? Czy Jurgow Ski i te czerwone plus czarna trasa to najbardziej wymagające? Wybieram się i chce sobie pojeździć z stromych i wymagających tras. Z góry dziękuję za odpowiedź. 

jeszcze Harenda i 6 na Kotelnicy, czerwone w Jurgowie raczej łatwe

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Skrzypek napisał:

Witam. Jakie stoki najbardziej wymagające są w ofercie Tatry super ski? Czy Jurgow Ski i te czerwone plus czarna trasa to najbardziej wymagające? Wybieram się i chce sobie pojeździć z stromych i wymagających tras. Z góry dziękuję za odpowiedź. 

Harenda, Palenica (sprawdź kalendarz treningów), Jurgów (czarna fajna, ale krótka), FIS 1 i 2 oraz 6 w Białce, Bachledka (krótka ścianka na końcu czarnej - ładny widokowo ośrodek), Kluszkowce.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Skrzypek napisał:

Dziękuję za odpowiedzi. A co sądzicie o zjazdach z Kasprowego. Nie ukrywam że to moje marzenie i chciałbym w tym roku tam pojeździć. Choć o dziwo opinie słabe, a przecież miejsce super. Macie jakieś doświadczenie? 

Kasprowy to magiczne miejsce. Polska Święta Góra. Wszystko zależy kiedy planujesz tam jechać (aktualnie mało śniegu). Tu oficjalne info. 

https://www.pkl.pl/kasprowy-wierch/koleje-i-trasy.html

"WYCIĄGI KRZESEŁKOWE NIECZYNNE,MAŁA POKRYWA ŚNIEGU.W DNIU DZISIEJSZYM NIE WYWOZIMY NARCIARZY .TRASY NARCIARSKIE W KOTŁACH NIECZYNNE. NA SZLAKACH TURYSTYCZNYCH BARDZO ŚLISKO !!!"

Jak jest śnieg do Kuźnic warto. Raczej celowałbym w termin po feriach, unikał wszystkich weekendów (zwłaszcza tych długich), jechał na pogodę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, moruniek napisał:

Kasprowy to magiczne miejsce. Polska Święta Góra. Wszystko zależy kiedy planujesz tam jechać (aktualnie mało śniegu). Tu oficjalne info. 

https://www.pkl.pl/kasprowy-wierch/koleje-i-trasy.html

"WYCIĄGI KRZESEŁKOWE NIECZYNNE,MAŁA POKRYWA ŚNIEGU.W DNIU DZISIEJSZYM NIE WYWOZIMY NARCIARZY .TRASY NARCIARSKIE W KOTŁACH NIECZYNNE. NA SZLAKACH TURYSTYCZNYCH BARDZO ŚLISKO !!!"

Jak jest śnieg do Kuźnic warto. Raczej celowałbym w termin po feriach, unikał wszystkich weekendów (zwłaszcza tych długich), jechał na pogodę. 

33 minuty temu, moruniek napisał:

Kasprowy to magiczne miejsce. Polska Święta Góra. Wszystko zależy kiedy planujesz tam jechać (aktualnie mało śniegu). Tu oficjalne info. 

https://www.pkl.pl/kasprowy-wierch/koleje-i-trasy.html

"WYCIĄGI KRZESEŁKOWE NIECZYNNE,MAŁA POKRYWA ŚNIEGU.W DNIU DZISIEJSZYM NIE WYWOZIMY NARCIARZY .TRASY NARCIARSKIE W KOTŁACH NIECZYNNE. NA SZLAKACH TURYSTYCZNYCH BARDZO ŚLISKO !!!"

Jak jest śnieg do Kuźnic warto. Raczej celowałbym w termin po feriach, unikał wszystkich weekendów (zwłaszcza tych długich), jechał na pogodę. 

 

Wybieram się 15 stycznia, spanie w Białce ale chce pojeździć na najciekawszych stokach. Kasprowy gdybym doszedł do skutku to myślę środa lub czwartek z samego rana. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 months later...

Witam wszystkich zainteresowanych kupnem karnetu Tatra Super Ski. Poniżej krótki opis co się dzieje w przypadku sytuacji losowych i chęci zwrotu karnetu za niewykorzystany okres: kupiłem 4 karnety 6 dniowe (2 normalne i 2 ulgowe). Po dwóch dniach dzieci dopadła choroba, a dorosłych lekkie przeziębienie. Ponieważ byłem najmniej chory pojechałem do najbliższego punktu sprzedaży Tatra Super Ski. Na dzień dobry ostudzoną mnie i kazano jechać do punktu w którym kupiłem karnet. Pojechałem. Zgłaszam sprawę, a kasjerzy w pierwszej kolejności proponują mi dodatkowe zjazdy w sezonie 2022/2023 - ale wyłącznie na tym stoku. Nie wyrażam zgody, więc zaczynają się telefony, straszenie regulaminem, koniecznością przedstawienia karty choroby lub jakiegoś zaświadczenia od lekarza lub ze szpitala (absurd), straszenie kierownikiem, a następnie mecenasem. Nawet przekazano mi telefon do Pana Mecenasa ale jak zadzwoniłem (bez strachu), to Pan mecenas powiedział mi że nic nie wie i nie jest od tych spraw. Obiecał że przekaże sprawę i ktoś oddzwoni- ale cisza do dziś. Biorę wszystko na klatę i wzywam policję. Regulamin dopuszcza zwrot karnetu za okres niewykorzystany, po spełnieniu warunków- o czym poniżej, bez konieczności hospitalizacji. Tu lokalna policja nie trzyma strony operatora karnetów, przyznaje mi rację i przystępuje do czynności. Legitymuje wszystkich, sporządza notatkę, podaje komisariat. Wtedy kasjerom „nagle” znajduje się kwestionariusz reklamacyjny. Z uwagi na fakt, iż kasjerzy nie są zbyt rozgarnięci, przynoszą mi i policjantom wydrukowany cały protokół reklamacyjny w którym jest nawet instrukcja rozpatrzenia reklamacji przez kasjera i instrukcja obsługi systemu sprzedaży w zakresie zwrotu środków pieniężnych od ręki- trzy warunki które spełniłem: posiadanie paragonu zakupu, złożenie wniosku o zwrot i ewentualne pokwitowanie odbioru środków. Patrol policji też był tym faktem zdziwiony. Niestety, nic nie można zrobić w tym zakresie od ręki. Składam wniosek, kasjerzy boją się go podpisać, jednakże ostatecznie podpisują czytelnie (personalia zgadzają się z wylegitymowaniem). Po 2 dniach wszyscy wracamy do zdrowia i chcemy dalej korzystać z narciarstwa. Aby nie tracić czasu, kupuje nowe karnety przy Kotelnicy, rodzina na stok, a ja do siedziby Tatra Super Ski zapytać czy czasami reklamacja jest już rozpatrzona - bo wpisałem zwrot w gotowce, tak jak zapłaciłem. Tu zaczyna się śmiesznie. Siedziba jest w Białce Tatrzańskiej przy ul. Środkowej 181 B. Nikt nie wie gdzie to jest. W żadnych kasach nic nie wiedzą, a na infolinii Pan informuje mnie że on tylko sprzedaje i trenerowi karnety. Nie daję za wygraną i szukam. Nagle Pan od obsługi osprzętu wyciągów i formuje mnie gdzie jest siedziba i wskazuje personalnie kogo szukam żeby się zgłosić. Znajduję mały drewniany domek, posadowiony na betonowym stropie garaży dla ratraków itp, dojście do niego jest z nachyleniem, nieodśnieżone, schody mokre, oblodzone i bez barierek. NO I JESTEM. Dotarłem o godzinie 12:10. Światło się pali, ale zamknięte. Kurtka wisi, kask narciarski i gogle leżą, widać oznaki urzędowania, ale na tym koniec sukcesu. Pomimo licznych prób nikogo nie zastałem i nikt więcej z obsługi nie umiał mi odpowiedzieć czy ktoś tu pracuje. 8 bezskutecznych prób zastania obsługi zakończyłem wywaleniem się na schodach. Żebra bolą, i czekam na telefon od nich żeby zwrócili środki pieniężne - w gotówce. Pewnie będę musiał przyjechać po tę gotówkę jedyne 530 km.
Serdecznie polecam zakup Tatra Super Ski na dłuższy okres, zwłaszcza z dziećmi zimową porą, przy niepewnej polskiej pogodzie i szybkiej obsłudze zgodnej z regulaminem. Warto zaoszczędzić na całości 10%. Miłego białego szaleństwa życzę.

Edytowane przez Rambo
  • Sad 1
  • Downvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Rambo napisał:

Witam wszystkich zainteresowanych kupnem karnetu Tatra Super Ski. Poniżej krótki opis co się dzieje w przypadku sytuacji losowych i chęci zwrotu karnetu za niewykorzystany okres: kupiłem 4 karnety 6 dniowe (2 normalne i 2 ulgowe). Po dwóch dniach dzieci dopadła choroba, a dorosłych lekkie przeziębienie. Ponieważ byłem najmniej chory pojechałem do najbliższego punktu sprzedaży Tatra Super Ski. Na dzień dobry ostudzoną mnie i kazano jechać do punktu w którym kupiłem karnet. Pojechałem. Zgłaszam sprawę, a kasjerzy w pierwszej kolejności proponują mi dodatkowe zjazdy w sezonie 2022/2023 - ale wyłącznie na tym stoku. Nie wyrażam zgody, więc zaczynają się telefony, straszenie regulaminem, koniecznością przedstawienia karty choroby lub jakiegoś zaświadczenia od lekarza lub ze szpitala (absurd), straszenie kierownikiem, a następnie mecenasem. Nawet przekazano mi telefon do Pana Mecenasa ale jak zadzwoniłem (bez strachu), to Pan mecenas powiedział mi że nic nie wie i nie jest od tych spraw. Obiecał że przekaże sprawę i ktoś oddzwoni- ale cisza do dziś. Biorę wszystko na klatę i wzywam policję. Regulamin dopuszcza zwrot karnetu za okres niewykorzystany, po spełnieniu warunków- o czym poniżej, bez konieczności hospitalizacji. Tu lokalna policja nie trzyma strony operatora karnetów, przyznaje mi rację i przystępuje do czynności. Legitymuje wszystkich, sporządza notatkę, podaje komisariat. Wtedy kasjerom „nagle” znajduje się kwestionariusz reklamacyjny. Z uwagi na fakt, iż kasjerzy nie są zbyt rozgarnięci, przynoszą mi i policjantom wydrukowany cały protokół reklamacyjny w którym jest nawet instrukcja rozpatrzenia reklamacji przez kasjera i instrukcja obsługi systemu sprzedaży w zakresie zwrotu środków pieniężnych od ręki- trzy warunki które spełniłem: posiadanie paragonu zakupu, złożenie wniosku o zwrot i ewentualne pokwitowanie odbioru środków. Patrol policji też był tym faktem zdziwiony. Niestety, nic nie można zrobić w tym zakresie od ręki. Składam wniosek, kasjerzy boją się go podpisać, jednakże ostatecznie podpisują czytelnie (personalia zgadzają się z wylegitymowaniem). Po 2 dniach wszyscy wracamy do zdrowia i chcemy dalej korzystać z narciarstwa. Aby nie tracić czasu, kupuje nowe karnety przy Kotelnicy, rodzina na stok, a ja do siedziby Tatra Super Ski zapytać czy czasami reklamacja jest już rozpatrzona - bo wpisałem zwrot w gotowce, tak jak zapłaciłem. Tu zaczyna się śmiesznie. Siedziba jest w Białce Tatrzańskiej przy ul. Środkowej 181 B. Nikt nie wie gdzie to jest. W żadnych kasach nic nie wiedzą, a na infolinii Pan informuje mnie że on tylko sprzedaje i trenerowi karnety. Nie daję za wygraną i szukam. Nagle Pan od obsługi osprzętu wyciągów i formuje mnie gdzie jest siedziba i wskazuje personalnie kogo szukam żeby się zgłosić. Znajduję mały drewniany domek, posadowiony na betonowym stropie garaży dla ratraków itp, dojście do niego jest z nachyleniem, nieodśnieżone, schody mokre, oblodzone i bez barierek. NO I JESTEM. Dotarłem o godzinie 12:10. Światło się pali, ale zamknięte. Kurtka wisi, kask narciarski i gogle leżą, widać oznaki urzędowania, ale na tym koniec sukcesu. Pomimo licznych prób nikogo nie zastałem i nikt więcej z obsługi nie umiał mi odpowiedzieć czy ktoś tu pracuje. 8 bezskutecznych prób zastania obsługi zakończyłem wywaleniem się na schodach. Żebra bolą, i czekam na telefon od nich żeby zwrócili środki pieniężne - w gotówce. Pewnie będę musiał przyjechać po tę gotówkę jedyne 530 km.
Serdecznie polecam zakup Tatra Super Ski na dłuższy okres, zwłaszcza z dziećmi zimową porą, przy niepewnej polskiej pogodzie i szybkiej obsłudze zgodnej z regulaminem. Warto zaoszczędzić na całości 10%. Miłego białego szaleństwa życzę.

Bardzo Ci kolego współczuję ..niewiedzy też - to wszystko o co sie szarpałeś jest do załatwienia bez odchodzenia od komputera, bez wiekszych problemów i bez policji (pomysł od czapy). Podstawą może być regulamin oraz prawa konsumenta - nie wiem na jakiej zasadzie miałby ktoś rozpatrywać reklamacje. Niestety musi to troche trwać - zgodnie z obowiązującą literą prawa.  Obsluga nie ma nic do tego (policja tym bardziej)  i pewnie nie jest ich winą że zachorowaliście i zapewne mają to gdzieś. Po prostu zabrałeś sie do tematu kolego od dupy strony.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...