Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

SMR żale, uwagi, frustracje


surfing

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, moruniek napisał:

A ja dzisiaj odbiłem się od bramek. Nie działały nasze sezonówki. I nie tylko nasze. Komunikat na bramkach "Błąd kodowania". Panu w systemie wszystko działało. Wiec udaliśmy się razem do bramek - błąd kodowania. Wróciliśmy do infocentrum.  Przekodował najpierw moją sezonówkę na nową kartę, pod bramki -  zadziałała. Potem do infocentrum, przekodować karty moich dzieci, tak jakby nie mógł tego zrobić jednocześnie (upierał się, że musi sprawdzić czy zadziałał, bo jeszcze nie mieli takiego błędu w systemie). Cała operacja trwała około 35 minut.   

Mnie to spotkało dzisiaj po południu, informatycy od początku sezonu testują system na nas bo TMR nie zapłacił za finalny program@moruniek nie jesteś pierwszy w tym sezonie ale dzięki za przetarcie dzisiaj szlaku pani była błyskawiczna i zaraz była druga karta.  Żeby było śmieszniej druga nasza taka sama sezonówka sk działała bez przeszkód więc tylko ja utknąłem i miałem uzasadnione podejrzenie że to kara za reklamacje :) 

@moruniekteż masz dwie karty, swoją imienną (nieczynną) i dzisiejszą zastępczą ?  Ciekawe czy zastępcza zadziała w COS, BSA ,Chopok, Ankogel i od której godziny:)  Na moim koncie sprawdziłem i jest tylko stara imienna karta. Przyznam że jestem już trochę zmęczony tym bałaganem, własnie drukuję faktury za zakup sezonówki bo jak to mówią papier wszystko przyjmie, a szczególnie przyda się pani w kasie w razie problemów.    

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, surfing napisał:

Mnie to spotkało dzisiaj po południu, informatycy od początku sezonu testują system na nas bo TMR nie zapłacił za finalny program@moruniek nie jesteś pierwszy w tym sezonie ale dzięki za przetarcie dzisiaj szlaku pani była błyskawiczna i zaraz była druga karta.  Żeby było śmieszniej druga nasza taka sama sezonówka sk działała bez przeszkód więc tylko ja utknąłem i miałem uzasadnione podejrzenie że to kara za reklamacje :) 

@moruniekteż masz dwie karty, swoją imienną (nieczynną) i dzisiejszą zastępczą ?  Ciekawe czy zastępcza zadziała w COS, BSA ,Chopok, Ankogel i od której godziny:)  Na moim koncie sprawdziłem i jest tylko stara imienna karta. Przyznam że jestem już trochę zmęczony tym bałaganem, własnie drukuję faktury za zakup sezonówki bo jak to mówią papier wszystko przyjmie, a szczególnie przyda się pani w kasie w razie problemów.    

Aktualnie mam już kilka kart - jak dobrze liczę 4 sezonówki, 4 karty zastępcze z reklamacji z 01 stycznia oraz 3 karty z dnia dzisiejszego. Pytanie teraz co z kartą mojej żony, bo już musiała wrócić do pracy i z nami nie jeździła (więc będziemy mogli to sprawdzić dopiero podczas jej kolejnego wyjazdu). Cały ten plastik dostałem bezpłatnie bez dodatkowych kaucji.

p.s.

Być może te nowe będą działać od 8:00.   

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, surfing napisał:

Mimo tego samego regulaminu, dwie różne interpretacje ;) 

Tu zwróciłbym jeszcze na jedno w Twoich reklamacjach, sezonówka wyświetla komunikat, że jest ważna od 8:25. Ta godzina nie pokrywa się, z żadną z godzin funkcjonowania ośrodków narciarskich. Bo COS i BSA od 8:00 a SMR od 8:30.  

  • Like 2
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to na bogato, kiedyś sprzedaż karty to za kaucje kupisz Sobie nowe narty :)  Rozumiem że po 01 stycznia Używałeś tylko kartę zastępczą?

Jakby zaczęły działać od 08:00 to było by uznanie mojej reklamacji ;) 

Edytowane przez surfing
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, surfing napisał:

No to na bogato, kiedyś sprzedaż karty to za kaucje kupisz Sobie nowe narty :)  Rozumiem że po 01 stycznia Używałeś tylko kartę zastępczą?

Jakby zaczęły działać od 08:00 to było by uznanie mojej reklamacji ;) 

Nie karty zastępcze dostałem z zaznaczeniem, że są to karty pracownicze i działają tylko w SMR. Od 02 stycznia korzystałem z sezonówek i przez kolejnych 20 dni (SMR, COS i BSA) działały poprawnie, aż do dziś.  

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojej żonie dziś na Chopku przy Grand Dzetce też "stopło" sezonówkę, na krześle Otupne -Łukowa poszła,przy Funitielu też, ale przy kabince Chopok-Kosodrewina znowu stop.

Zjechaliśmy na dół do Krupowei i w infocentrum na karcie ,plastiku wydrukowali datę ważności sezonówki ze zdjęciem i  było ok. 

  • Like 1
  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem właśnie takiego maila:

 

Krzysztof, w naszym systemie mamy błąd! 
O tym, że przez całą noc i dzień pracujemy nad jego usunięciem, nie musimy chyba pisać. Jako narciarz powinieneś jednak wiedzieć, że:
 
Twoja Sezonówka obecnie nie działa
Niestety błąd techniczny w naszym systemie sprawił, że niektóre Sezonówki przestały współgrać z bramkami. W tym także ta Twoja.
 
Ale nie bój się, możesz iść na narty
Jeśli chcesz iść na narty, nie chodź do bramki, tylko odwiedź najpierw jedno z naszych Punktów Obsługi Klienta / Centrum Informacji, gdzie nasi pracownicy szybko naprawią Twój karnet.
 
Gdzie znajdę Punkty Obsługi Klienta / Centrum Informacji?
Jasna Północ
Punkty Obsługi Klienta / Centrum Informacji znajdują się przy dolnych stacjach kolejek linowych w lokalizacji Lúčky, Záhradky i Biela Púť.
 
Jasna Południe
Punkt Obsługi Klienta / Centrum Informacji znajduje się przy dolnej stacji kolejki na Krupovej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, moruniek napisał:

Ja już swój problem rozwiązałem wczoraj. Tylko dlaczego wówczas nie dowierzali mi w "błąd kodowania".

Bo oni tam po prostu są.. nic więcej, tylko za to oczekują wynagrodzenia, niestety :/  Tak samo jak Panom na dolnej czy też górnej stacji kanapy trzeba powiedzieć żeby śniegu nasypali  pod podjazdy,ludzie wjeżdżają/ zjeżdżają z kanap po betonie, ale obsługa jak by tego nie widziała :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, moruniek napisał:

 wyobraziłem sobie inny przypadek. Śpisz w schronisku na Skrzycznem, zjeżdżasz na Jaworzynę na nartach (bez portfela bo zapomniałeś z pokoju) a tam stop. I co zjazd do dołu nieczynną trasą ? 

Na szczęście pracownicy COS i BSA  na razie są wyrozumiali i nie robią problemów z pojedynczymi wjazdami. Sezonówka od Pingwina jest z fotografią i  ważna rok, w razie kłopotów (a nie było) to łatwiej dla obsługi wpuszczać po staremu. Zresztą Pingwin w tamtym sezonie sam od siebie zaproponował 7 wstępów do sauna spa w ramach rekompensaty za nieczynny górny wyciąg na Czarnym Groniu.

11 minut temu, moruniek napisał:

Ja już swój problem rozwiązałem wczoraj. Tylko dlaczego wówczas nie dowierzali mi w "błąd kodowania". 

U mnie jedna karta wczoraj wymieniona, niestety komunikat przyszedł na drugą która wczoraj działała, więc znowu do kolejki w Centrum Obsługi  :(. Nie chce mi się już z nimi gadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pingwin w tamtym sezonie sam od siebie zaproponował  dla posiadaczy sezonówek 7 wstępów do sauna spa w ramach rekompensaty za nieczynny górny wyciąg na Czarnym Groniu.

Piszcie reklamacje do TMR bo powodów jest co najmniej kilka na adres: reklamacje@gopass.pl

Cytat

 

Żądam od TMR stosowania się do swojego regulaminu i dostosowania godzin ważności karnetów do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk

pkt 2 regulaminu Sprytna Sezonówka  obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków, pkt 8.3 ,,Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej”  COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków, a skoro Sezonówka zgodnie z pkt 2 regulaminu  obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków to  karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy. 

W związku z powyższym oraz całosezonowym ograniczeniem przepustowości do 4 miejsc żółtej kanapy w Szczyrk Solisko i moim straconym czasem w ramach rekompensaty żądam.......

 

Wzór reklamacji

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem sezonówkę między innymi po to aby nie stać do kasy, a widzę że to totalna katastrofa a nie tylko lokalna w Szczyrku.

50 minut temu, rzufik1 napisał:

Info o awarii z sezonówkami spowodowało tylko sporą  kolejkę  do biura obsługi w Lućkach  ... tak na  godzinkę stania....

Wcięło im część kart, moja  akurat działała  ale  kumpla  nie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

surfing  może ja  jestem  inny, pewnie  tak  jest , ale  uważam  że to bardzo  dobre działanie tmr....  poinformowali  kogo  trzeba o awarii czyli mogłeś  załatwić  temat  przed wejściem  na wyciąg. To że zjawiło się  sporo  ludzi , cóż  trafiłem na weeked.  Karty " naprawiali  "  od ręki  ..nawet  nie  żądali żadnego  dokumentu , a czas  oczekiwania  był  taki  ponieważ  było  kilku  " awanturujących  " się  co  zapłącili  i  MA  DZIAŁAĆ . To zdecydowanie  wydłużyło kolejki.

wiec  nie narzekajmy  na  nich  bo  robią  co  mogą, fakt  że  ceny  mają  kosmiczne  ale  mnie to  akurat  nie  przeszkadza.  Sezonówke  już  wyjeździłęm  chwilę  temu, planuje  jeszcze  minimum  6  dni  u nich   a im wyższe  ceny  tym  mniejszy  tłok :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, rzufik1 napisał:

uważam  że to bardzo  dobre działanie tmr....  poinformowali  kogo  trzeba o awarii czyli mogłeś  załatwić  temat  przed wejściem  na wyciąg.

Zrobili to dla  swojej wygody aby było jak najmniej awanturujących, zresztą informacja była dopiero 21.02 późno wieczorem, w Szczyrku bieganie od bramek do biura rozpoczęło się już w czwartek 20.02.2020. 

Jeździłeś na karcie zastępczej czy swojej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.02.2020 o 21:14, moruniek napisał:

Aktualnie mam już kilka kart - jak dobrze liczę 4 sezonówki, 4 karty zastępcze z reklamacji z 01 stycznia oraz 3 karty z dnia dzisiejszego.

W piątek dostałem powiadomienie że moja sezonówka nie będzie działać, dzisiaj sprawdziłem w COS  działa, dalej pod gondolę i ok.,  do biura się nie udałem.

Druga nasza  karta wymieniona w piątek oryginalna imienna nieaktywna , zastępcza ok.

IMG_20200226_094510.thumb.jpg.53ace8316b80be3c2bc8d07194f297df.jpg

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Surfing Twoja Sezonówka obecnie nie działa
Niestety błąd techniczny w naszym systemie sprawił, że niektóre Sezonówki przestały współgrać z bramkami. W tym także ta Twoja.
 Ale nie bój się, możesz iść na narty
Jeśli chcesz iść na narty, nie chodź do bramki, tylko odwiedź najpierw jedno z naszych Punktów Obsługi Klienta / Centrum Informacji

Dobrze że ich nie posłuchałem i poszedłem prosto do bramki, moja sezonówka działa mimo info na maila że nie działa.

W dniu 24.02.2020 o 11:40, rzufik1 napisał:

Info o awarii z sezonówkami spowodowało tylko sporą  kolejkę  do biura obsługi w Lućkach  ... tak na  godzinkę stania....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj okazało się, że moja sezonówka miała jakby podwójną blokadę. Najpierw zdjęli blokadę z powodu czerwonej kurtki jaką miałem na skiturach  i że niby odbił się za mnie ktoś inny.

Zdjęli tą blokadę bez problemu, ale dalej na bramce był błąd kodowania. Dali mi nową kartę i przepisali uprawnienia z mojej dotychczasowej sezonówki. W Szczyrku dzisiaj działała, mam nadzieję, ze w sobotę na Chopoku też będzie.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...