Dzarkos Napisano 20 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 Godzinę temu, moruniek napisał: Masz sezonówkę tylko na Szczyrk czy wersję ze Słowacją i Czechami ? Koledze działa sezonówka na Polskę od 8:00, moja ze Słowacją i Czechami od 8:25. Tylko na Szczyrk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
christof Napisano 20 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 (edytowane) . Edytowane 20 Luty 2020 przez christof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 20 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 7 godzin temu, moruniek napisał: A ja dzisiaj odbiłem się od bramek. Nie działały nasze sezonówki. I nie tylko nasze. Komunikat na bramkach "Błąd kodowania". Panu w systemie wszystko działało. Wiec udaliśmy się razem do bramek - błąd kodowania. Wróciliśmy do infocentrum. Przekodował najpierw moją sezonówkę na nową kartę, pod bramki - zadziałała. Potem do infocentrum, przekodować karty moich dzieci, tak jakby nie mógł tego zrobić jednocześnie (upierał się, że musi sprawdzić czy zadziałał, bo jeszcze nie mieli takiego błędu w systemie). Cała operacja trwała około 35 minut. Mnie to spotkało dzisiaj po południu, informatycy od początku sezonu testują system na nas bo TMR nie zapłacił za finalny program, @moruniek nie jesteś pierwszy w tym sezonie ale dzięki za przetarcie dzisiaj szlaku pani była błyskawiczna i zaraz była druga karta. Żeby było śmieszniej druga nasza taka sama sezonówka sk działała bez przeszkód więc tylko ja utknąłem i miałem uzasadnione podejrzenie że to kara za reklamacje @moruniekteż masz dwie karty, swoją imienną (nieczynną) i dzisiejszą zastępczą ? Ciekawe czy zastępcza zadziała w COS, BSA ,Chopok, Ankogel i od której godziny Na moim koncie sprawdziłem i jest tylko stara imienna karta. Przyznam że jestem już trochę zmęczony tym bałaganem, własnie drukuję faktury za zakup sezonówki bo jak to mówią papier wszystko przyjmie, a szczególnie przyda się pani w kasie w razie problemów. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 20 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 7 godzin temu, moruniek napisał: Koledze działa sezonówka na Polskę od 8:00, moja ze Słowacją i Czechami od 8:25. Mimo tego samego regulaminu, dwie różne interpretacje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moruniek Napisano 20 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 6 minut temu, surfing napisał: Mnie to spotkało dzisiaj po południu, informatycy od początku sezonu testują system na nas bo TMR nie zapłacił za finalny program, @moruniek nie jesteś pierwszy w tym sezonie ale dzięki za przetarcie dzisiaj szlaku pani była błyskawiczna i zaraz była druga karta. Żeby było śmieszniej druga nasza taka sama sezonówka sk działała bez przeszkód więc tylko ja utknąłem i miałem uzasadnione podejrzenie że to kara za reklamacje @moruniekteż masz dwie karty, swoją imienną (nieczynną) i dzisiejszą zastępczą ? Ciekawe czy zastępcza zadziała w COS, BSA ,Chopok, Ankogel i od której godziny Na moim koncie sprawdziłem i jest tylko stara imienna karta. Przyznam że jestem już trochę zmęczony tym bałaganem, własnie drukuję faktury za zakup sezonówki bo jak to mówią papier wszystko przyjmie, a szczególnie przyda się pani w kasie w razie problemów. Aktualnie mam już kilka kart - jak dobrze liczę 4 sezonówki, 4 karty zastępcze z reklamacji z 01 stycznia oraz 3 karty z dnia dzisiejszego. Pytanie teraz co z kartą mojej żony, bo już musiała wrócić do pracy i z nami nie jeździła (więc będziemy mogli to sprawdzić dopiero podczas jej kolejnego wyjazdu). Cały ten plastik dostałem bezpłatnie bez dodatkowych kaucji. p.s. Być może te nowe będą działać od 8:00. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moruniek Napisano 20 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 12 minut temu, surfing napisał: Mimo tego samego regulaminu, dwie różne interpretacje Tu zwróciłbym jeszcze na jedno w Twoich reklamacjach, sezonówka wyświetla komunikat, że jest ważna od 8:25. Ta godzina nie pokrywa się, z żadną z godzin funkcjonowania ośrodków narciarskich. Bo COS i BSA od 8:00 a SMR od 8:30. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 20 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 (edytowane) No to na bogato, kiedyś sprzedaż karty to za kaucje kupisz Sobie nowe narty Rozumiem że po 01 stycznia Używałeś tylko kartę zastępczą? Jakby zaczęły działać od 08:00 to było by uznanie mojej reklamacji Edytowane 20 Luty 2020 przez surfing 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moruniek Napisano 20 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 11 minut temu, surfing napisał: No to na bogato, kiedyś sprzedaż karty to za kaucje kupisz Sobie nowe narty Rozumiem że po 01 stycznia Używałeś tylko kartę zastępczą? Jakby zaczęły działać od 08:00 to było by uznanie mojej reklamacji Nie karty zastępcze dostałem z zaznaczeniem, że są to karty pracownicze i działają tylko w SMR. Od 02 stycznia korzystałem z sezonówek i przez kolejnych 20 dni (SMR, COS i BSA) działały poprawnie, aż do dziś. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toppaner Napisano 20 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 Mojej żonie dziś na Chopku przy Grand Dzetce też "stopło" sezonówkę, na krześle Otupne -Łukowa poszła,przy Funitielu też, ale przy kabince Chopok-Kosodrewina znowu stop. Zjechaliśmy na dół do Krupowei i w infocentrum na karcie ,plastiku wydrukowali datę ważności sezonówki ze zdjęciem i było ok. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
christof Napisano 21 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 21 Luty 2020 16 godzin temu, moruniek napisał: Aktualnie mam już kilka kart jak znam zycie wygeneruje to niezly problem w po zakupie kolejnej sezonowki.. niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelb91 Napisano 21 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 21 Luty 2020 Niezły tam bajzel w TMR mają. Dawniej (kilka sezonów temu) wszystko działało i nie było żadnych problemów. Problemy się zaczęły od Scyrku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moruniek Napisano 21 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 21 Luty 2020 Dostałem właśnie takiego maila: Krzysztof, w naszym systemie mamy błąd! O tym, że przez całą noc i dzień pracujemy nad jego usunięciem, nie musimy chyba pisać. Jako narciarz powinieneś jednak wiedzieć, że: Twoja Sezonówka obecnie nie działa Niestety błąd techniczny w naszym systemie sprawił, że niektóre Sezonówki przestały współgrać z bramkami. W tym także ta Twoja. Ale nie bój się, możesz iść na narty Jeśli chcesz iść na narty, nie chodź do bramki, tylko odwiedź najpierw jedno z naszych Punktów Obsługi Klienta / Centrum Informacji, gdzie nasi pracownicy szybko naprawią Twój karnet. Gdzie znajdę Punkty Obsługi Klienta / Centrum Informacji? Jasna Północ Punkty Obsługi Klienta / Centrum Informacji znajdują się przy dolnych stacjach kolejek linowych w lokalizacji Lúčky, Záhradky i Biela Púť. Jasna Południe Punkt Obsługi Klienta / Centrum Informacji znajduje się przy dolnej stacji kolejki na Krupovej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 21 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 21 Luty 2020 Godzinę temu, moruniek napisał: Dostałem właśnie takiego maila: Twoja Sezonówka obecnie nie działa Nie jesteś sam już widzę jutro tą kolejkę w Centrum Obsługi, ja smaruję skitury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moruniek Napisano 21 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 21 Luty 2020 Teraz, surfing napisał: Nie jesteś sam już widzę jutro tą kolejkę w Centrum Obsługi, ja smaruję skitury. Ja już swój problem rozwiązałem wczoraj. Tylko dlaczego wówczas nie dowierzali mi w "błąd kodowania". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pasazer85 Napisano 21 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 21 Luty 2020 5 minut temu, moruniek napisał: Ja już swój problem rozwiązałem wczoraj. Tylko dlaczego wówczas nie dowierzali mi w "błąd kodowania". Bo oni tam po prostu są.. nic więcej, tylko za to oczekują wynagrodzenia, niestety Tak samo jak Panom na dolnej czy też górnej stacji kanapy trzeba powiedzieć żeby śniegu nasypali pod podjazdy,ludzie wjeżdżają/ zjeżdżają z kanap po betonie, ale obsługa jak by tego nie widziała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 21 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 21 Luty 2020 16 minut temu, moruniek napisał: wyobraziłem sobie inny przypadek. Śpisz w schronisku na Skrzycznem, zjeżdżasz na Jaworzynę na nartach (bez portfela bo zapomniałeś z pokoju) a tam stop. I co zjazd do dołu nieczynną trasą ? Na szczęście pracownicy COS i BSA na razie są wyrozumiali i nie robią problemów z pojedynczymi wjazdami. Sezonówka od Pingwina jest z fotografią i ważna rok, w razie kłopotów (a nie było) to łatwiej dla obsługi wpuszczać po staremu. Zresztą Pingwin w tamtym sezonie sam od siebie zaproponował 7 wstępów do sauna spa w ramach rekompensaty za nieczynny górny wyciąg na Czarnym Groniu. 11 minut temu, moruniek napisał: Ja już swój problem rozwiązałem wczoraj. Tylko dlaczego wówczas nie dowierzali mi w "błąd kodowania". U mnie jedna karta wczoraj wymieniona, niestety komunikat przyszedł na drugą która wczoraj działała, więc znowu do kolejki w Centrum Obsługi . Nie chce mi się już z nimi gadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 21 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 21 Luty 2020 Pingwin w tamtym sezonie sam od siebie zaproponował dla posiadaczy sezonówek 7 wstępów do sauna spa w ramach rekompensaty za nieczynny górny wyciąg na Czarnym Groniu. Piszcie reklamacje do TMR bo powodów jest co najmniej kilka na adres: reklamacje@gopass.pl Cytat Żądam od TMR stosowania się do swojego regulaminu i dostosowania godzin ważności karnetów do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk pkt 2 regulaminu Sprytna Sezonówka obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków, pkt 8.3 ,,Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej” COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków, a skoro Sezonówka zgodnie z pkt 2 regulaminu obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków to karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy. W związku z powyższym oraz całosezonowym ograniczeniem przepustowości do 4 miejsc żółtej kanapy w Szczyrk Solisko i moim straconym czasem w ramach rekompensaty żądam....... Wzór reklamacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 24 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2020 Kupiłem sezonówkę między innymi po to aby nie stać do kasy, a widzę że to totalna katastrofa a nie tylko lokalna w Szczyrku. 50 minut temu, rzufik1 napisał: Info o awarii z sezonówkami spowodowało tylko sporą kolejkę do biura obsługi w Lućkach ... tak na godzinkę stania.... Wcięło im część kart, moja akurat działała ale kumpla nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzufik1 Napisano 24 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2020 surfing może ja jestem inny, pewnie tak jest , ale uważam że to bardzo dobre działanie tmr.... poinformowali kogo trzeba o awarii czyli mogłeś załatwić temat przed wejściem na wyciąg. To że zjawiło się sporo ludzi , cóż trafiłem na weeked. Karty " naprawiali " od ręki ..nawet nie żądali żadnego dokumentu , a czas oczekiwania był taki ponieważ było kilku " awanturujących " się co zapłącili i MA DZIAŁAĆ . To zdecydowanie wydłużyło kolejki. wiec nie narzekajmy na nich bo robią co mogą, fakt że ceny mają kosmiczne ale mnie to akurat nie przeszkadza. Sezonówke już wyjeździłęm chwilę temu, planuje jeszcze minimum 6 dni u nich a im wyższe ceny tym mniejszy tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 24 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2020 3 minuty temu, rzufik1 napisał: uważam że to bardzo dobre działanie tmr.... poinformowali kogo trzeba o awarii czyli mogłeś załatwić temat przed wejściem na wyciąg. Zrobili to dla swojej wygody aby było jak najmniej awanturujących, zresztą informacja była dopiero 21.02 późno wieczorem, w Szczyrku bieganie od bramek do biura rozpoczęło się już w czwartek 20.02.2020. Jeździłeś na karcie zastępczej czy swojej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzufik1 Napisano 24 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 24 Luty 2020 Jeździłem na swojej karcie , ja nie dostałem powiadomienia że moja karta nie będzie działała. Tylko karta kumpla była niefungująca. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 26 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 26 Luty 2020 W dniu 20.02.2020 o 21:14, moruniek napisał: Aktualnie mam już kilka kart - jak dobrze liczę 4 sezonówki, 4 karty zastępcze z reklamacji z 01 stycznia oraz 3 karty z dnia dzisiejszego. W piątek dostałem powiadomienie że moja sezonówka nie będzie działać, dzisiaj sprawdziłem w COS działa, dalej pod gondolę i ok., do biura się nie udałem. Druga nasza karta wymieniona w piątek oryginalna imienna nieaktywna , zastępcza ok. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy-w Napisano 26 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 26 Luty 2020 Dobra wiadomość. Jutro sprawdzę moją przed Chopokiem i Szpindlem. Czas wykorzystać dopłatę do SK i CZ. Wydali mi w niedzielę zastępczą 1 dniową tylko na SMR. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 27 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 27 Luty 2020 Cytat Surfing Twoja Sezonówka obecnie nie działa Niestety błąd techniczny w naszym systemie sprawił, że niektóre Sezonówki przestały współgrać z bramkami. W tym także ta Twoja. Ale nie bój się, możesz iść na narty Jeśli chcesz iść na narty, nie chodź do bramki, tylko odwiedź najpierw jedno z naszych Punktów Obsługi Klienta / Centrum Informacji Dobrze że ich nie posłuchałem i poszedłem prosto do bramki, moja sezonówka działa mimo info na maila że nie działa. W dniu 24.02.2020 o 11:40, rzufik1 napisał: Info o awarii z sezonówkami spowodowało tylko sporą kolejkę do biura obsługi w Lućkach ... tak na godzinkę stania.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy-w Napisano 27 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 27 Luty 2020 Dzisiaj okazało się, że moja sezonówka miała jakby podwójną blokadę. Najpierw zdjęli blokadę z powodu czerwonej kurtki jaką miałem na skiturach i że niby odbił się za mnie ktoś inny. Zdjęli tą blokadę bez problemu, ale dalej na bramce był błąd kodowania. Dali mi nową kartę i przepisali uprawnienia z mojej dotychczasowej sezonówki. W Szczyrku dzisiaj działała, mam nadzieję, ze w sobotę na Chopoku też będzie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.