Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

SMR żale, uwagi, frustracje


surfing

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, mirekn napisał:

;) nie wiem jak zimą i na i na otwarcie, ale latem jak zbiegłem na styk (5 minut przed zamknięciem) to już zamykali :)

Pozdrawiam

mirekn

wtedy proekologicznie w las? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, mirekn napisał:

„Kiedy wjechali na wyniosłość drogi, oczom ich ukazał się las”. ;) a gdzieś Ty tam las widział :)

 

To pod kasy ;) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, surfing napisał:

 Też od 8:30 więc lepiej z Paniami się nie spieszyć pod gondolę ;) 

To nawet dobrze siė skła, żeby też ich olać ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.02.2020 o 09:53, moruniek napisał:

Dodam, że wg. aktualnego komunikatu na stronach SMR,  ośrodek działa od 8:00

Ma może ktoś zrzut tego komunikatu?

W kwestii informacji SMR: nad bramkami mamy oprócz godzin otwarcia informację że trasy nieczynne, obok na telewizorach zapraszają na jazdę wieczorną , a poniżej pasek że jazdy wieczorne odwołane. Pełny profesjonalizm ;)  

Edytowane przez surfing
  • Like 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, surfing napisał:

Ma może ktoś zrzut tego komunikatu?

W kwestii informacji SMR: nad bramkami mamy oprócz godzin otwarcia informację że trasy nieczynne, obok na telewizorach zapraszają na jazdę wieczorną , a poniżej pasek że jazdy wieczorne odwołane. Pełny profesjonalizm ;)  

Niestety nie, tylko go skopiowałem z ich stron, a widzę, że to błąd, bo kasują wszystkie niekorzystne dla siebie komunikaty. Co za dziwne podejście.  

  • Haha 1
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Dostałem dzisiaj odpowiedz na reklamację z dnia 28.01.2020

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowny Panie,

dziękujemy za przesłane zgłoszenie.

Zgodnie z regulaminem;
8.3 Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej, czas pracy kolei linowych, wyciągów narciarskich i tras narciarskich w poszczególnych ośrodkach twa od początku zimowego sezonu narciarskiego 2019/2020 do 31.01.2020 od 8:30 do 15:30, a w okresie od 01.02.2020 do zakończenia zimowego sezonu narciarskiego 2019/2020 w godzinach od 8:30 do 16:00.

8.6 Usługodawcy mają prawo jednostronnie zmieniać czas pracy urządzeń transportowych i tras narciarskich w poszczególnych ośrodkach narciarskich.

Zgodnie z regulaminem jazda dzienna odbywa się od godziny 08:30.

Przykro jest nam bardzo, ale nie możemy uznać tej reklamacja za zasadną. 

Konsultant Call Centrum Dział Reklamacji 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Napisałem też odpowiedź 

------------------------------------------------------------------------------------

Wasza odpowiedz na reklamację #679234 z dnia  28.01.2020 jest nieskuteczna i po terminie. TMR z mocy prawa zgodnie art. 561 K.C. uznał nasze roszczenia. 

W związku z powyższym zgodnie z naszym żądaniem reklamacyjnym oczekujemy  rekompensaty w postaci biletów wstępu na basen do Tatralandia.
 
Ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt.8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR, jest jednoznaczne i zgodne z regulaminem że karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy. 
 
W związku z powyższym ponawiamy żądanie stosowania się do swojego regulaminu przez TMR (OP_Sikovna_sezonka_2019_2020_JAR) i zgodnie z pkt.    
8.3 Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej,  (Pokiaľ prevádzkovateľ v jednotlivých strediskách neurčí inak,)  dostosowania godzin ważności karnetów zakupionych na gopass.sk  do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt.8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR.
 
Z poważaniem
  • Like 1
  • Thanks 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, surfing napisał:

Przykro jest nam bardzo, ale nie możemy uznać tej reklamacja za zasadną. 

Banda oszustów...

Po tym sezonie chyba będą musieli rozdawać te swoje sezonówki z jakimś brukowcem gratis żeby utrzymać statystyki...

Mają ludzi za nic.... Bardzo dobrze że robisz z nimi porządek 🏆

Edytowane przez shuger
  • Haha 1
  • Downvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.02.2020 o 17:25, surfing napisał:

Wasza odpowiedz na reklamację #679234 z dnia  28.01.2020 jest nieskuteczna i po terminie. TMR z mocy prawa zgodnie art. 561 K.C. uznał nasze roszczenia. 

W związku z powyższym zgodnie z naszym żądaniem reklamacyjnym oczekujemy  rekompensaty w postaci biletów wstępu na basen do Tatralandia.
 
Ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt.8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR, jest jednoznaczne i zgodne z regulaminem że karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy. 
 
W związku z powyższym ponawiamy żądanie stosowania się do swojego regulaminu przez TMR (OP_Sikovna_sezonka_2019_2020_JAR) i zgodnie z pkt.    
8.3 Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej,  (Pokiaľ prevádzkovateľ v jednotlivých strediskách neurčí inak,)  dostosowania godzin ważności karnetów zakupionych na gopass.sk  do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt.8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR.

 

Dostałem odpowiedz na powyższe pismo że:  stawisko pozostaje bez zmiam (pisownia oryginalna) Oczywiście w Dziale Reklamacji nie znaleziono chętnego aby pod tym się podpisać:)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Szanowny Panie,
Zgodnie z regulaminem jazda dzienna odbywa się od godziny 08:30.
Przykro jest nam bardzo, ale nie możemy uznać tej reklamacja za zasadną, a nasze stawisko pozostaje bez zmiam.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moja odpowiedz.

 

Wezwanie do spełnienia świadczenia

 
1. Odpowiedz na reklamację była po terminie i zgodnie z art.561/5 K.C. nastąpiło uchybienie  terminowi do ustosunkowania się do żądania kupującego, TMR  żądanie to musi uznać za zasadne. 
 
2.Napisałem bardzo jasno że zgodnie z pkt.2 Waszego regulaminu Sprytna Sezonówka  obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków, a zgodnie z 8.3  Usługodawcy COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków.
 
Ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt.8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR, jest jednoznaczne i zgodne z regulaminem że karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy! 
 
W związku z tym żądam od TMR  stosowania się do swojego regulaminu i dostosowania godzin ważności karnetów  do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk zgodnie z pkt.8.3 Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczejżądam dostosowania godzin ważności karnetów zakupionych na gopass.sk  do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt.8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR.
 
W ramach rekompensaty żądamy sezonowych biletów wstępu na basen do Tatralandia.
 
Z poważaniem.
 

Ponieważ Wasze stawisko pozostaje bez zmiam (pisownia oryginalna w odpowiedziwięc proszę moje pismo przekazać osobie potrafiącej czytać i pisać tekst ze zrozumieniem oraz mającej odwagę się podpisać. Informuję iż działam w imieniu kilkuset poszkodowanych, w z związku z arogancją  i brakiem profesjonalizmu  Działu Reklamacji TMR nasza korespondencja będzie na bieżąco udostępniana publicznie w internecie i innych mediach.

 
 
  • Like 1
  • Thanks 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ ponowili odmowę i tym razem już  ją podpisali, odpisałem już tak aby było zrozumiałe jak sprawa pójdzie dalej.

 

Tatry Mountain Resorts AS

 

Przedsądowe wezwanie do spełnienia świadczenia

 

Żądam od TMR stosowania się do swojego regulaminu i dostosowania godzin ważności karnetów do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk

Uzasadnienie

W styczniu 2020 TMR bez uprzedzenia ograniczył czas działania ważności naszych karnetów od 8:30 w ośrodkach COS i BSA Szczyrk.

W grudniu 2019 jak i w poprzednich sezonach wchodziliśmy do COS i BSA o godz.08:00.

Od stycznia nasz karnet jest ważny dopiero od 8:30, natomiast karnet naszego syna jest ważny od 8:00.

Proszę o odpowiedz w jakim celu TMR rozdziela rodziny!?

W styczniu 2020 zadałem pytanie do biura reklamacji TMR ,, Dlaczego już drugi dzień z rzędu nie mogę wejść do BSA i COS o godz. 08.00” odpowiedz otrzymałem po dwóch tygodniach od Konsultant Call Centrum Dział Reklamacji

Zgodnie z regulaminem;
8.3 Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej, czas pracy kolei linowych, wyciągów narciarskich i tras narciarskich w poszczególnych ośrodkach twa od początku zimowego sezonu narciarskiego 2019/2020 do 31.01.2020 od 8:30 do 15:30,
8.6 Usługodawcy mają prawo jednostronnie zmieniać czas pracy urządzeń transportowych i tras narciarskich w poszczególnych ośrodkach narciarskich.
Zgodnie z regulaminem jazda dzienna odbywa się od godziny 08:30.
Przykro jest nam bardzo, ale nie możemy uznać tej reklamacja za zasadną. 

Konsultant Krzysztof Call Centrum Dział Reklamacji

W odmownej odpowiedzi jako podstawę prawną podano pkt 8.3 regulaminu.

Stwierdzam błędną interpretację przez TMR treści regulaminu ponieważ

  • zgodnie z pkt 2 Waszego regulaminu Sprytna Sezonówka obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków, zgodnie z pkt 8.3 ,,Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej” COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków a skoro Sezonówka zgodnie z pkt,2 regulaminu obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków to karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy.

Ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt 8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR, jest jednoznaczne i zgodne z Waszym regulaminem że karnet winien obowiązywać w godzinach pracy wyciągów COS i BSA!

Regulamin w pkt 8.3 jasno wskazuje że Usługodawcy COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków, a czas pracy ośrodków jest tylko czasem proponowanym przez TMR

Żądam od TMR dostosowania godzin ważności karnetów do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk, zgodnie z informacją od Infocentrum (ostatni Pani Magdalena godz.17:20 tel.602534363) że mój karnet jest ważny w godzinach pracy wyciągów COS i BSA.

Reasumując: pkt 2 regulaminu Sprytna Sezonówka obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków, pkt 8.3 ,,Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej” COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków a skoro Sezonówka zgodnie z pkt 2 regulaminu obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków to karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy.

W związku z powyższym oraz całosezonowym ograniczeniem przepustowości do 4 miejsc żółtej kanapy w Szczyrk Solisko i moim straconym czasem w ramach rekompensaty żądamy Sezonówek na sezon 2020/21.

 

 

 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj odbiłem się od bramek. Nie działały nasze sezonówki. I nie tylko nasze. Komunikat na bramkach "Błąd kodowania". Panu w systemie wszystko działało. Wiec udaliśmy się razem do bramek - błąd kodowania. Wróciliśmy do infocentrum.  Przekodował najpierw moją sezonówkę na nową kartę, pod bramki -  zadziałała. Potem do infocentrum, przekodować karty moich dzieci, tak jakby nie mógł tego zrobić jednocześnie (upierał się, że musi sprawdzić czy zadziałał, bo jeszcze nie mieli takiego błędu w systemie). Cała operacja trwała około 35 minut.   

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, surfing napisał:

Ponieważ ponowili odmowę i tym razem już  ją podpisali, odpisałem już tak aby było zrozumiałe jak sprawa pójdzie dalej.

 

Tatry Mountain Resorts AS

 

Przedsądowe wezwanie do spełnienia świadczenia

 

Żądam od TMR stosowania się do swojego regulaminu i dostosowania godzin ważności karnetów do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk

Uzasadnienie

W styczniu 2020 TMR bez uprzedzenia ograniczył czas działania ważności naszych karnetów od 8:30 w ośrodkach COS i BSA Szczyrk.

W grudniu 2019 jak i w poprzednich sezonach wchodziliśmy do COS i BSA o godz.08:00.

Od stycznia nasz karnet jest ważny dopiero od 8:30, natomiast karnet naszego syna jest ważny od 8:00.

Proszę o odpowiedz w jakim celu TMR rozdziela rodziny!?

W styczniu 2020 zadałem pytanie do biura reklamacji TMR ,, Dlaczego już drugi dzień z rzędu nie mogę wejść do BSA i COS o godz. 08.00” odpowiedz otrzymałem po dwóch tygodniach od Konsultant Call Centrum Dział Reklamacji

Zgodnie z regulaminem;
8.3 Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej, czas pracy kolei linowych, wyciągów narciarskich i tras narciarskich w poszczególnych ośrodkach twa od początku zimowego sezonu narciarskiego 2019/2020 do 31.01.2020 od 8:30 do 15:30,
8.6 Usługodawcy mają prawo jednostronnie zmieniać czas pracy urządzeń transportowych i tras narciarskich w poszczególnych ośrodkach narciarskich.
Zgodnie z regulaminem jazda dzienna odbywa się od godziny 08:30.
Przykro jest nam bardzo, ale nie możemy uznać tej reklamacja za zasadną. 

Konsultant Krzysztof Call Centrum Dział Reklamacji

W odmownej odpowiedzi jako podstawę prawną podano pkt 8.3 regulaminu.

Stwierdzam błędną interpretację przez TMR treści regulaminu ponieważ

  • zgodnie z pkt 2 Waszego regulaminu Sprytna Sezonówka obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków, zgodnie z pkt 8.3 ,,Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej” COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków a skoro Sezonówka zgodnie z pkt,2 regulaminu obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków to karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy.

Ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt 8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR, jest jednoznaczne i zgodne z Waszym regulaminem że karnet winien obowiązywać w godzinach pracy wyciągów COS i BSA!

Regulamin w pkt 8.3 jasno wskazuje że Usługodawcy COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków, a czas pracy ośrodków jest tylko czasem proponowanym przez TMR

Żądam od TMR dostosowania godzin ważności karnetów do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk, zgodnie z informacją od Infocentrum (ostatni Pani Magdalena godz.17:20 tel.602534363) że mój karnet jest ważny w godzinach pracy wyciągów COS i BSA.

Reasumując: pkt 2 regulaminu Sprytna Sezonówka obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków, pkt 8.3 ,,Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej” COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków a skoro Sezonówka zgodnie z pkt 2 regulaminu obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków to karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy.

W związku z powyższym oraz całosezonowym ograniczeniem przepustowości do 4 miejsc żółtej kanapy w Szczyrk Solisko i moim straconym czasem w ramach rekompensaty żądamy Sezonówek na sezon 2020/21.

 

 

 

Jeśli chodzi o działanie kart sezonowych to my w ostatnią niedzielę byliśmy na COS i karty odbiły bez problemu o 8:00 na bramkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Dzarkos napisał:

Jeśli chodzi o działanie kart sezonowych to my w ostatnią niedzielę byliśmy na COS i karty odbiły bez problemu o 8:00 na bramkach.

Masz sezonówkę tylko na Szczyrk czy wersję ze Słowacją i Czechami ? Koledze działa sezonówka na Polskę od 8:00, moja ze Słowacją i Czechami od 8:25.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...