shuger Napisano 6 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2020 Żenada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jeeb Napisano 6 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2020 29 minut temu, surfing napisał: otwarcie o 8:30 Pozdrawiam czy toalety już są otwarte ? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2020 1 godzinę temu, Jeeb napisał: czy toalety już są otwarte ? w SMR ekologicznie, do lasa Panie, do lasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shuger Napisano 6 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2020 3 godziny temu, Jeeb napisał: czy toalety już są otwarte ? Tylko dla posiadaczy VIP sezonówki 😆😆😆 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekn Napisano 6 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2020 4 godziny temu, Jeeb napisał: czy toalety już są otwarte ? nie wiem jak zimą i na i na otwarcie, ale latem jak zbiegłem na styk (5 minut przed zamknięciem) to już zamykali Pozdrawiam mirekn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2020 2 godziny temu, mirekn napisał: nie wiem jak zimą i na i na otwarcie, ale latem jak zbiegłem na styk (5 minut przed zamknięciem) to już zamykali Pozdrawiam mirekn wtedy proekologicznie w las? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekn Napisano 6 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2020 22 minuty temu, Sariensis napisał: wtedy proekologicznie w las? „Kiedy wjechali na wyniosłość drogi, oczom ich ukazał się las”. a gdzieś Ty tam las widział 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2020 1 minutę temu, mirekn napisał: „Kiedy wjechali na wyniosłość drogi, oczom ich ukazał się las”. a gdzieś Ty tam las widział To pod kasy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 6 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2020 8 godzin temu, Jeeb napisał: czy toalety już są otwarte ? Też od 8:30 więc lepiej z Paniami się nie spieszyć pod gondolę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 6 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Luty 2020 8 minut temu, surfing napisał: Też od 8:30 więc lepiej z Paniami się nie spieszyć pod gondolę To nawet dobrze siė skła, żeby też ich olać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 7 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2020 (edytowane) W dniu 4.02.2020 o 09:53, moruniek napisał: Dodam, że wg. aktualnego komunikatu na stronach SMR, ośrodek działa od 8:00 Ma może ktoś zrzut tego komunikatu? W kwestii informacji SMR: nad bramkami mamy oprócz godzin otwarcia informację że trasy nieczynne, obok na telewizorach zapraszają na jazdę wieczorną , a poniżej pasek że jazdy wieczorne odwołane. Pełny profesjonalizm Edytowane 7 Luty 2020 przez surfing 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moruniek Napisano 7 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2020 49 minut temu, surfing napisał: Ma może ktoś zrzut tego komunikatu? W kwestii informacji SMR: nad bramkami mamy oprócz godzin otwarcia informację że trasy nieczynne, obok na telewizorach zapraszają na jazdę wieczorną , a poniżej pasek że jazdy wieczorne odwołane. Pełny profesjonalizm Niestety nie, tylko go skopiowałem z ich stron, a widzę, że to błąd, bo kasują wszystkie niekorzystne dla siebie komunikaty. Co za dziwne podejście. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jeeb Napisano 7 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2020 17 minut temu, moruniek napisał: kasują wszystkie niekorzystne dla siebie komunikaty. Co za dziwne podejście. normalne a nie dziwne - pilnują swojego interesu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Luty 2020 1 godzinę temu, Jeeb napisał: normalne a nie dziwne - pilnują swojego interesu raczej mają swoich Klientów za idiotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 16 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 16 Luty 2020 Dostałem dzisiaj odpowiedz na reklamację z dnia 28.01.2020 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Szanowny Panie,dziękujemy za przesłane zgłoszenie.Zgodnie z regulaminem;8.3 Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej, czas pracy kolei linowych, wyciągów narciarskich i tras narciarskich w poszczególnych ośrodkach twa od początku zimowego sezonu narciarskiego 2019/2020 do 31.01.2020 od 8:30 do 15:30, a w okresie od 01.02.2020 do zakończenia zimowego sezonu narciarskiego 2019/2020 w godzinach od 8:30 do 16:00.8.6 Usługodawcy mają prawo jednostronnie zmieniać czas pracy urządzeń transportowych i tras narciarskich w poszczególnych ośrodkach narciarskich.Zgodnie z regulaminem jazda dzienna odbywa się od godziny 08:30.Przykro jest nam bardzo, ale nie możemy uznać tej reklamacja za zasadną. Konsultant Call Centrum Dział Reklamacji -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Napisałem też odpowiedź ------------------------------------------------------------------------------------ Wasza odpowiedz na reklamację #679234 z dnia 28.01.2020 jest nieskuteczna i po terminie. TMR z mocy prawa zgodnie art. 561 K.C. uznał nasze roszczenia. W związku z powyższym zgodnie z naszym żądaniem reklamacyjnym oczekujemy rekompensaty w postaci biletów wstępu na basen do Tatralandia. Ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt.8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR, jest jednoznaczne i zgodne z regulaminem że karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy. W związku z powyższym ponawiamy żądanie stosowania się do swojego regulaminu przez TMR (OP_Sikovna_sezonka_2019_2020_JAR) i zgodnie z pkt. 8.3 Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej, (Pokiaľ prevádzkovateľ v jednotlivých strediskách neurčí inak,) dostosowania godzin ważności karnetów zakupionych na gopass.sk do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt.8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR. Z poważaniem 1 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shuger Napisano 16 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 16 Luty 2020 (edytowane) Godzinę temu, surfing napisał: Przykro jest nam bardzo, ale nie możemy uznać tej reklamacja za zasadną. Banda oszustów... Po tym sezonie chyba będą musieli rozdawać te swoje sezonówki z jakimś brukowcem gratis żeby utrzymać statystyki... Mają ludzi za nic.... Bardzo dobrze że robisz z nimi porządek 🏆 Edytowane 16 Luty 2020 przez shuger 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 17 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2020 W dniu 16.02.2020 o 17:25, surfing napisał: Wasza odpowiedz na reklamację #679234 z dnia 28.01.2020 jest nieskuteczna i po terminie. TMR z mocy prawa zgodnie art. 561 K.C. uznał nasze roszczenia. W związku z powyższym zgodnie z naszym żądaniem reklamacyjnym oczekujemy rekompensaty w postaci biletów wstępu na basen do Tatralandia. Ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt.8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR, jest jednoznaczne i zgodne z regulaminem że karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy. W związku z powyższym ponawiamy żądanie stosowania się do swojego regulaminu przez TMR (OP_Sikovna_sezonka_2019_2020_JAR) i zgodnie z pkt. 8.3 Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej, (Pokiaľ prevádzkovateľ v jednotlivých strediskách neurčí inak,) dostosowania godzin ważności karnetów zakupionych na gopass.sk do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt.8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR. Dostałem odpowiedz na powyższe pismo że: stawisko pozostaje bez zmiam (pisownia oryginalna) Oczywiście w Dziale Reklamacji nie znaleziono chętnego aby pod tym się podpisać --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Szanowny Panie, Zgodnie z regulaminem jazda dzienna odbywa się od godziny 08:30. Przykro jest nam bardzo, ale nie możemy uznać tej reklamacja za zasadną, a nasze stawisko pozostaje bez zmiam. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Moja odpowiedz. Wezwanie do spełnienia świadczenia 1. Odpowiedz na reklamację była po terminie i zgodnie z art.561/5 K.C. nastąpiło uchybienie terminowi do ustosunkowania się do żądania kupującego, TMR żądanie to musi uznać za zasadne. 2.Napisałem bardzo jasno że zgodnie z pkt.2 Waszego regulaminu Sprytna Sezonówka obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków, a zgodnie z 8.3 Usługodawcy COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków. Ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt.8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR, jest jednoznaczne i zgodne z regulaminem że karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy! W związku z tym żądam od TMR stosowania się do swojego regulaminu i dostosowania godzin ważności karnetów do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk zgodnie z pkt.8.3 Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej, żądam dostosowania godzin ważności karnetów zakupionych na gopass.sk do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt.8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR. W ramach rekompensaty żądamy sezonowych biletów wstępu na basen do Tatralandia. Z poważaniem. Ponieważ Wasze stawisko pozostaje bez zmiam (pisownia oryginalna w odpowiedzi) więc proszę moje pismo przekazać osobie potrafiącej czytać i pisać tekst ze zrozumieniem oraz mającej odwagę się podpisać. Informuję iż działam w imieniu kilkuset poszkodowanych, w z związku z arogancją i brakiem profesjonalizmu Działu Reklamacji TMR nasza korespondencja będzie na bieżąco udostępniana publicznie w internecie i innych mediach. 1 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioJ Napisano 17 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 17 Luty 2020 Następny krok to Rzecznik albo Sąd. Nie masz wyjścia. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
surfing Napisano 20 Luty 2020 Autor Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 Ponieważ ponowili odmowę i tym razem już ją podpisali, odpisałem już tak aby było zrozumiałe jak sprawa pójdzie dalej. Tatry Mountain Resorts AS Przedsądowe wezwanie do spełnienia świadczenia Żądam od TMR stosowania się do swojego regulaminu i dostosowania godzin ważności karnetów do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk Uzasadnienie W styczniu 2020 TMR bez uprzedzenia ograniczył czas działania ważności naszych karnetów od 8:30 w ośrodkach COS i BSA Szczyrk. W grudniu 2019 jak i w poprzednich sezonach wchodziliśmy do COS i BSA o godz.08:00. Od stycznia nasz karnet jest ważny dopiero od 8:30, natomiast karnet naszego syna jest ważny od 8:00. Proszę o odpowiedz w jakim celu TMR rozdziela rodziny!? W styczniu 2020 zadałem pytanie do biura reklamacji TMR ,, Dlaczego już drugi dzień z rzędu nie mogę wejść do BSA i COS o godz. 08.00” odpowiedz otrzymałem po dwóch tygodniach od Konsultant Call Centrum Dział Reklamacji Zgodnie z regulaminem;8.3 Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej, czas pracy kolei linowych, wyciągów narciarskich i tras narciarskich w poszczególnych ośrodkach twa od początku zimowego sezonu narciarskiego 2019/2020 do 31.01.2020 od 8:30 do 15:30, 8.6 Usługodawcy mają prawo jednostronnie zmieniać czas pracy urządzeń transportowych i tras narciarskich w poszczególnych ośrodkach narciarskich. Zgodnie z regulaminem jazda dzienna odbywa się od godziny 08:30. Przykro jest nam bardzo, ale nie możemy uznać tej reklamacja za zasadną. Konsultant Krzysztof Call Centrum Dział Reklamacji W odmownej odpowiedzi jako podstawę prawną podano pkt 8.3 regulaminu. Stwierdzam błędną interpretację przez TMR treści regulaminu ponieważ zgodnie z pkt 2 Waszego regulaminu Sprytna Sezonówka obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków, zgodnie z pkt 8.3 ,,Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej” COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków a skoro Sezonówka zgodnie z pkt,2 regulaminu obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków to karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy. Ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt 8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR, jest jednoznaczne i zgodne z Waszym regulaminem że karnet winien obowiązywać w godzinach pracy wyciągów COS i BSA! Regulamin w pkt 8.3 jasno wskazuje że Usługodawcy COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków, a czas pracy ośrodków jest tylko czasem proponowanym przez TMR Żądam od TMR dostosowania godzin ważności karnetów do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk, zgodnie z informacją od Infocentrum (ostatni Pani Magdalena godz.17:20 tel.602534363) że mój karnet jest ważny w godzinach pracy wyciągów COS i BSA. Reasumując: pkt 2 regulaminu Sprytna Sezonówka obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków, pkt 8.3 ,,Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej” COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków a skoro Sezonówka zgodnie z pkt 2 regulaminu obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków to karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy. W związku z powyższym oraz całosezonowym ograniczeniem przepustowości do 4 miejsc żółtej kanapy w Szczyrk Solisko i moim straconym czasem w ramach rekompensaty żądamy Sezonówek na sezon 2020/21. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moruniek Napisano 20 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 A ja dzisiaj odbiłem się od bramek. Nie działały nasze sezonówki. I nie tylko nasze. Komunikat na bramkach "Błąd kodowania". Panu w systemie wszystko działało. Wiec udaliśmy się razem do bramek - błąd kodowania. Wróciliśmy do infocentrum. Przekodował najpierw moją sezonówkę na nową kartę, pod bramki - zadziałała. Potem do infocentrum, przekodować karty moich dzieci, tak jakby nie mógł tego zrobić jednocześnie (upierał się, że musi sprawdzić czy zadziałał, bo jeszcze nie mieli takiego błędu w systemie). Cała operacja trwała około 35 minut. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moruniek Napisano 20 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 (edytowane) dubel Edytowane 20 Luty 2020 przez moruniek coś tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moruniek Napisano 20 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 Teraz, moruniek napisał: dubel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laryzbyszko Napisano 20 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 Niepojęte. Nigdy, nigdzie nie słyszałem o takich jazdach z karnetami jak w ośrodkach SMR... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dzarkos Napisano 20 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 1 godzinę temu, surfing napisał: Ponieważ ponowili odmowę i tym razem już ją podpisali, odpisałem już tak aby było zrozumiałe jak sprawa pójdzie dalej. Tatry Mountain Resorts AS Przedsądowe wezwanie do spełnienia świadczenia Żądam od TMR stosowania się do swojego regulaminu i dostosowania godzin ważności karnetów do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk Uzasadnienie W styczniu 2020 TMR bez uprzedzenia ograniczył czas działania ważności naszych karnetów od 8:30 w ośrodkach COS i BSA Szczyrk. W grudniu 2019 jak i w poprzednich sezonach wchodziliśmy do COS i BSA o godz.08:00. Od stycznia nasz karnet jest ważny dopiero od 8:30, natomiast karnet naszego syna jest ważny od 8:00. Proszę o odpowiedz w jakim celu TMR rozdziela rodziny!? W styczniu 2020 zadałem pytanie do biura reklamacji TMR ,, Dlaczego już drugi dzień z rzędu nie mogę wejść do BSA i COS o godz. 08.00” odpowiedz otrzymałem po dwóch tygodniach od Konsultant Call Centrum Dział Reklamacji Zgodnie z regulaminem;8.3 Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej, czas pracy kolei linowych, wyciągów narciarskich i tras narciarskich w poszczególnych ośrodkach twa od początku zimowego sezonu narciarskiego 2019/2020 do 31.01.2020 od 8:30 do 15:30, 8.6 Usługodawcy mają prawo jednostronnie zmieniać czas pracy urządzeń transportowych i tras narciarskich w poszczególnych ośrodkach narciarskich. Zgodnie z regulaminem jazda dzienna odbywa się od godziny 08:30. Przykro jest nam bardzo, ale nie możemy uznać tej reklamacja za zasadną. Konsultant Krzysztof Call Centrum Dział Reklamacji W odmownej odpowiedzi jako podstawę prawną podano pkt 8.3 regulaminu. Stwierdzam błędną interpretację przez TMR treści regulaminu ponieważ zgodnie z pkt 2 Waszego regulaminu Sprytna Sezonówka obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków, zgodnie z pkt 8.3 ,,Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej” COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków a skoro Sezonówka zgodnie z pkt,2 regulaminu obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków to karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy. Ponieważ usługodawcy COS i BSA określili zgodnie z pkt 8.3 regulaminu inne godziny jazdy dziennej niż w TMR, jest jednoznaczne i zgodne z Waszym regulaminem że karnet winien obowiązywać w godzinach pracy wyciągów COS i BSA! Regulamin w pkt 8.3 jasno wskazuje że Usługodawcy COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków, a czas pracy ośrodków jest tylko czasem proponowanym przez TMR Żądam od TMR dostosowania godzin ważności karnetów do godzin jazdy dziennej ośrodków COS i BSA Szczyrk, zgodnie z informacją od Infocentrum (ostatni Pani Magdalena godz.17:20 tel.602534363) że mój karnet jest ważny w godzinach pracy wyciągów COS i BSA. Reasumując: pkt 2 regulaminu Sprytna Sezonówka obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków, pkt 8.3 ,,Jeśli usługodawcy w poszczególnych ośrodkach nie określili inaczej” COS i BSA mogą określić inne niż w TMR godziny funkcjonowania swoich ośrodków a skoro Sezonówka zgodnie z pkt 2 regulaminu obowiązuje w godzinach pracy poszczególnych ośrodków to karnet winien obowiązywać w godzinach ich pracy. W związku z powyższym oraz całosezonowym ograniczeniem przepustowości do 4 miejsc żółtej kanapy w Szczyrk Solisko i moim straconym czasem w ramach rekompensaty żądamy Sezonówek na sezon 2020/21. Jeśli chodzi o działanie kart sezonowych to my w ostatnią niedzielę byliśmy na COS i karty odbiły bez problemu o 8:00 na bramkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moruniek Napisano 20 Luty 2020 Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2020 14 minut temu, Dzarkos napisał: Jeśli chodzi o działanie kart sezonowych to my w ostatnią niedzielę byliśmy na COS i karty odbiły bez problemu o 8:00 na bramkach. Masz sezonówkę tylko na Szczyrk czy wersję ze Słowacją i Czechami ? Koledze działa sezonówka na Polskę od 8:00, moja ze Słowacją i Czechami od 8:25. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.