fosek Napisano 31 Październik 2005 Zgłoszenie Share Napisano 31 Październik 2005 Jeżdżę dosć dobrze od kilkunastu lat i mam okazje kupić zeszłoroczne modele w/w nart w mniej więcej tej samej atrakcyjnej cenie. Pytanko, które lepsze i jak długość. Waże 90 kg i wzrost 182 cm i styl powiedzmy dość zaawansowany ( chcę poprubować również funu na tych nartach). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość bobic Napisano 31 Październik 2005 Zgłoszenie Share Napisano 31 Październik 2005 atomic sl9 czy fischer sc4 worldcup sc Fischer RC4 WC SC dlugosc 165cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1973marcin Napisano 31 Październik 2005 Zgłoszenie Share Napisano 31 Październik 2005 atomic sl9 czy fischer sc4 worldcup sc przy tej samej cenie to nie ma porównania, słuchaj bobica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ski Racer Napisano 31 Październik 2005 Zgłoszenie Share Napisano 31 Październik 2005 atomic sl9 czy fischer sc4 worldcup sc Zupełnie się nie zgadzam! Atomic SL9m są super, sam mam i przed kupnem sprawdziłem też te fischery, jak widze co piszesz o swoich umiejętnościach to wybrałbym atomic! Długość 160... Będziesz śmigał jak nigdy - chcesz pobróbować funu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wma Napisano 31 Październik 2005 Zgłoszenie Share Napisano 31 Październik 2005 atomic sl9 czy fischer sc4 worldcup sc Atomic odradzam, fajny ale jakość średnia, fischer może... kiedys jak sie fischer zdecyduje, bo jak na dziś to nie bardzo wie w którą strone podążać. ps. Bobica nie słuchać bo nie jest obiektywny :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...