Magda Napisano 7 Listopad 2016 Zgłoszenie Share Napisano 7 Listopad 2016 Hej, jako, że coraz większym krokami zbliża się sezon narciarski chciałabym uzupełnić swoje wyposażenie narciarskie do którego brakuje właśnie nart. Jestem osobą początkująca, na nartach spędziłam kilka dni i chciałabym zakupić narty, które łatwo i przyjemnie się prowadzi. Nie mam zbyt dużych ambicji narciarskich, chcę jeździć dla przyjemności Póki co na myśl o trasach trudniejszych niż niebieska mam strach w oczach Mam nadzieję, ze wraz ze wzrostem moich umiejętności strach przed trudniejszymi trasami będzie malał... Moze za rok, dwa chetnie wybrałabym się w Alpy pojeździć na fajnych trasach niebieskich, które mają po kilka km długości, a nie 800 m jak u nas hihi Chciałabym zeby narty posłużyły mi na min. 3-5 lat 1. Płeć - K 2. Wiek - 29 3. Waga - 161 4. Wzrost - 62 5. Na nartach jeżdżę od 1 sezonów, ( 5-7 dni w sezonie) 6. Moje umiejętności określam na 3 (wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328) 7. Moje buty to - Nordica NXT N4 8. Teraz jeżdżę na nartach/model - jakie dadzą w wypożyczalni 9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący) - jestem początkująca, na razie jeszcze odczuwam strach przed ruszeniem z większej górki.. nic poza niebieskimi nie wchodzi w tym sezonie w grę 10. Upatrzyłem sobie narty - moze cos takiego ? http://www.ski24.pl/narty,voelkl-essenza-marker,170-k-8521-10992-p, http://www.ski24.pl/narty,nordica-sentra-nordica-adv,170-k-8586-11153-p 11. Mój budżet na narty to około - max 1000 zł Będę wdzięczna za wszelkie porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...