johnny_narciarz Napisano 19 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2016 No wlasnie tutaj jest to ale, obawiam sie ze zadna z nart OM nie bedzie sie zachowywala wzorowo na twardym. Moze nasi forumowi testerzy wypowiedza sie w tym temacie? Razem przez 3 dni polatali na wiekszej ilosci nart niz zwykly smiertelnik widzial na oczy:)Na forum byly bardzo chwalone K2 rictory.Posiadam Rictory i jak najbardziej mogę polecić tą nartę na całodniową.Dobrze daje radę na betonie i trzyma krawędź.Na miękkim śniegu,niezależnie czy puch,czy pućtra,jak najbardziej super!Na testach pierwszą nartę jaką dostałem,to właśnie była jakaś All Mountain K2. Wtedy nawet nie zwróciłem uwagi na czym jadę i dopiero niedawno sprawdziłem,bo na betonie - tak było z rana - jechała znakomicie! Długi,krótki skręt,śmig,po prostu pięknie się słuchała.Jak najbardziej mogła by mi służyć jako całodniowa. :angel: [ATTACH=CONFIG]31616[/ATTACH]To ta po lewej.[ATTACH=CONFIG]31617[/ATTACH]Jednak testując później dwie SL-ki,a następnego dnia GS-y stwierdzam,że na beton takie narty zawsze są lepsze.AM to zawsze jest jakiś kompromis. : 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plywak Napisano 19 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2016 za 2 sezony ja robię około 3000 km!!! :eek: i to nie jest szrot? : na komórkach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2016 a czy to jakaś różnica? Jak dla mnie to każda to szrot... albo nie wiele więcej! Czy nie? wiekszość narciarzy nie przejeżdża tej ilości km w ciągu wieeelu sezonów albo życia ? Pomyśl że nie wszyscy to fanatycy lub profesjonaliści... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo_narciarz Napisano 19 Kwiecień 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2016 Komorkowe gs odpadaja, bede sie skupiac na czyms co jest bardziej wrzechstronne. Tak jak pisalem czasami lubie sobie smignac troche poza trase. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plywak Napisano 19 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2016 wiekszość narciarzy nie przejeżdża tej ilości km w ciągu wieeelu sezonów albo życia ? Pomyśl że nie wszyscy to fanatycy lub profesjonaliści... czyli większość nart jedno lub dwuletnich będzie miała przebieg rzędu 10-20 dni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plywak Napisano 19 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2016 Komorkowe gs odpadaja, bede sie skupiac na czyms co jest bardziej wrzechstronne. Tak jak pisalem czasami lubie sobie smignac troche poza trase. spoko, tak tylko zasugerowałem po przeczytaniu, tego: "Bardzo szybka inicjacja skretu z superowym trzymaniem juz w pierwszej fazie skretu. Duza stabilnosc przy duzych predkosciach" :wink: jakie są te duże prędkości ? 100 kmh ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2016 100 km pomiędzy ludźmi jeżdżą tylko niedorozwinięci! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo_narciarz Napisano 19 Kwiecień 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2016 100 to tylko przy idealnych warunkach i tylko na chwile, ale 80 jest w miare przelotowe. Zalezy mi zeby nie myszkowala, bo jak przypadkiem zlapie krawedz to nie bedzie milo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plywak Napisano 19 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2016 100 to tylko przy idealnych warunkach i tylko na chwile, ale 80 jest w miare przelotowe. Zalezy mi zeby nie myszkowala, bo jak przypadkiem zlapie krawedz to nie bedzie milo. No to raczej będzie ciężko znaleźć jedną nartę, która spełni wszystkie te warunki (szybka jazda i jazda pozatrasowa). No i uważaj z tymi prędkościami, bo możesz zostać zakwalifikowany do kategorii "niedorozwiniętych" :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marboru Napisano 19 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2016 (edytowane) Wiem że dobrym wyborem byłyby slalomki, ale to tylko na cześć dnia i na trase. Może macie jakieś sugestie? Z chęcią poczytam. Przemo... ...a dlaczego nie slalomki, skoro sam intuicyjnie wiesz, że taka narta Ci pasuje? Odpowiedź sobie na pytanie: jak często będziesz poza trasą i czy jazda na trasie sprawia Ci więcej fanu niż ta poza? Piszesz o dobrym trzymaniu krawędzi, o prędkościach średnich w okolicy 70-80 km/h... Zastanów się. Sam osobiście jeżdżę na SL i mam podobne preferencje do jazdy jak Ty - jestem mega zadowolony ze swoich nart. Teraz SL są na tyle szerokie, że nawet poza trasą w jakichś mało ekstremalnych warunkach radzą sobie nieźle. Spróbuj po prostu przed zakupem kilku rodzajów dech. W tym roku na WST testowałem sporo nart, w zeszłym roku również i wg mnie (przy moich indywidualnych preferencjach... podobnych do Twoich) SL są idealne. Choć był jeden mały wyjątek... ...narta, która mnie zachwyciła i chciałbym ją - a mianowicie, jest to coś takiego: ...zaznaczę, że to ewenement był dla mnie pośród szerokich i długich nart. Idealna na stoku, idealna poza stokiem...niestety w PL trudno osiągalna. Pozdrawiam serdecznie marboru Edytowane 19 Kwiecień 2016 przez marboru 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2016 Jakie to SL :eek: taki but to i ja bym kupił :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plywak Napisano 19 Kwiecień 2016 Zgłoszenie Share Napisano 19 Kwiecień 2016 Piszesz o trzymaniu krawędzi już przy pierwszym skręcie o prędkościach średnich w okolicy 70-80 km/h... Zastanów się. Przemek pisał o trzymaniu krawędzi w pierwszej fazie skrętu, a nie przy pierwszym skręcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo_narciarz Napisano 20 Kwiecień 2016 Autor Zgłoszenie Share Napisano 20 Kwiecień 2016 Przemek pisał o trzymaniu krawędzi w pierwszej fazie skrętu, a nie przy pierwszym skręcie. Jak dla mnie pierwszy skręt, ma też pierwszą fazę:biggrin: Jeździłem ostatnio na Jaśka redsterach, byłem zachwycony jeżdżąc na Końskim Gruniu na Chopku, trasa była wyślizgana na maksa. Moje mutixsy w pierwszej fazie skrętu nie trzymały, i jeździłem jak pokraka, często tak mam na lodzie-boje się wciąć żeby nie polecieć). Po zmianie na redstery od razu poczułem ogromną różnicę. Jeździło się super, ale... nastąpił czas dojazdu do parkingu. I w kopnym śniegu i sporych muldach redstery już bardziej ciążyły niż dawały radość ( w tych warunkach moje zenithy lecą bez problemów). I tutaj muszę się zastanowić co wybrać bo wiem że idealnej narty nie znajdę. Po przejażdżce na SLkach od razu pomyślałem żeby je sobie kupić. Problem polega na tym że uwielbiam wiosenne warunki, i SL będą gorsze na taką pogodę. Rozważam też zakup nowych solidnych OM + używanych SL, które będę zabierał na betonową jazdę. Podobnie jak inni Chopokowi forumowicze będę wtedy zjeżdżać do boxu na wymianę nart:stupid: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.