Daria 1984 Napisano 21 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 21 Luty 2016 Witam Serdecznie wszystkich Mam na imię Daria, jeżdżę od 7 roku życia na nartach, lubię to forum ze względu na relację Johnny Narciarz, Leitner i Marboru, Mitka za wiedzę jaką przekazuje, Wróżkę i Idealist za to że propagują je wśród kobiet, Mamad i Janek za fajne prognozy, SB za to że czyści to forum z niekulturalnych ludzi i pilnuje porządku :applause:, oraz JC za stworzenie takiego wspaniałego forum. Pewnie dobrze nam się będzie pisać Myślę że mnie dobrze przyjmiecie 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinn Napisano 21 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 21 Luty 2016 Przyjmujemy,tym bardziej że już dobrze posłodziłaś :smile: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
idealist Napisano 21 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 21 Luty 2016 Cześć Daria, dzięki za dobre słowo i mam nadzieję, że zasilisz grono kobiet piszących na forum :smile: pozdrawiam :smile: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SB Napisano 21 Luty 2016 Zgłoszenie Share Napisano 21 Luty 2016 Mam na imię Daria, jeżdżę od 7 roku życia na nartach, lubię to forum ze względu na relację Johnny Narciarz, Leitner i Marboru, Mitka za wiedzę jaką przekazuje, Wróżkę i Idealist za to że propagują je wśród kobiet, Mamad i Janek za fajne prognozy, SB za to że czyści to forum z niekulturalnych ludzi i pilnuje porządku :applause:, oraz JC za stworzenie takiego wspaniałego forum. Zaedytuj post i dopisz ze kolejność przypadkowa, bo inaczej JC się wkurzy, a Johnny zacznie ewitować pod sufitem, pod warunkiem że w pomieszczeniu, a jak na turach, no to... :biggrin: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...