Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Gopass - wszystkie informacje


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

A ja tam się nie obraziłem na TMR ... nie wiem czy kupię sezonówkę na przyszły sezon, ale to raczej ze względu na zdrowy rozsądek niż na obrazę ...

W tym sezonie - mimo, że nie tak dużo jak w ubiegłych - i tak się wyjeździłem - Chopok, Szczyrk, Alpy - za te pieniądze w życiu tyle razy na nartach bym nie był ... nie widzę potrzeby narzekania - sezonówka to tak naprawdę czysta kalkulacja ... wiadomo trzeba lubieć te ośrodki, bo jakby tylko do nich jesteśmy ograniczeni ... 

Kasa już odłożona ... zaoszczędzone w tym sezonie, więc nie znowu tak ciężko zapracowana ... czekamy co Corona nam pokaże ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta specjalna przygotowana dla @mirekn pokazuje, że powinniśmy ich wyczekać z ewentualnym zakupem. Być może będzie takich ofert więcej. Nie do końca rozumiem ich kategorycznego odrzucania reklamacji.

Reklamacja rozpatrzona w ten sposób, że zaproponują Ci sezonówkę z jakimś rabatem, to pieniądz pozyskany dla TMR. Brak uznania reklamacji, to Klient niezadowolony, brak zakupu w kolejnym sezonie, w efekcie brak pieniędzy dla TMR z jego zakupu.   

  • Like 1
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 hours ago, marcinn said:

Za 229 E to naprawdę by była okazja,jeśli będą chodzić wyciągi choć z 3 miechy 

wszedłem na swoje konto i znalazłem ofertę na Słowację za 229 euro

 

20200409_144201_557x366.png.0711bee0dfbd17c04b9b359596ae5ae0.png

Tylko chyba trzeba wpłacić jedną transzą, nie jak np. 2 lata temu, że część teraz a resztę we wrześniu.

Edytowane przez Sportego360
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, marcinn napisał:

Na stronie goopasa nic nie ma

Znaczy jest normalna cena 329 🤔

Za 229 E to naprawdę by była okazja,jeśli będą chodzić wyciągi choć z 3 miechy 

Ja też tego nie mam (takiej oferty Premium)! W takiej cenie jest na samą Słowację (bez Szczyrku nawet, jak w zeszłym roku). Czyli to, co zamieścił #marcinn

Edytowane przez Maria
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z zapowiedziami żegnam się z TMR. Ostatnie 3 lata sezonówka za darmo, do tego opłacili mi nowy komplet skiturowy. Nie powiem, było to opłacalne ale wystarczy. Patologi też nie brakowało. Teraz pora odwiedzać mniej oblegane ośrodki. Jeśli ktoś ma fundusze to moim zdaniem w TMR nie warto jeździć nawet za darmo. Do narciarskiego bidowania, jednak tańszych opcji nie ma.

  • Like 1
  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@moruniek może nie zostawmy tego w ten sposób. Może zróbmy zbiorową reklamację, jest tu nas trochę wystarczą nr kart.

Sam znam kilkanaście osób z sezonowkami.

Choć ja nie pamiętam ile sezonowek miałem, chyba odpuszczam TMR, sunny card jest ok 100e droższy licząc zakup w normalnych październikowych warunkach to już raptem kilkanaście euro. A oferta austriacka z opcja lodowca it wydaje się być kusząca. Do tego pierwsze ośrodki zaraz za Wiedniem...

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam sie ze jakby tmr zapakowal kupę w kształcie skipass to co niektórzy i tak kupią. Szczyrk w tym roku to totalny dramat, chopok byłem raz nie dało się jeździć było tylu ludzi, skończyłem na zlebach, moltek pierwsza klasa od grudnia, bo październik listopad był dużo gorszy niż tux w lipcu sierpniu i wrześniu...

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Obawiam sie ze jakby tmr zapakowal kupę w kształcie skipass to co niektórzy i tak kupią. Szczyrk w tym roku to totalny dramat, chopok byłem raz nie dało się jeździć było tylu ludzi, skończyłem na zlebach, moltek pierwsza klasa od grudnia, bo październik listopad był dużo gorszy niż tux w lipcu sierpniu i wrześniu..

Ja w sumie nie najgorzej trafiłem z pogodą, gorzej z ludźmi.  Sezon na Chopoku zakończyłem jednym z najlepszych dni narciarskich w życiu i tak wolę go zapamiętać.

Jak jednak nazwać ośrodek(SMR), w którym w najlepsze dni sezonu, na trasach jest kamień na kamieniu, a na stronie warunki opisane jako "rewelacyjne"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.04.2020 o 12:40, Tomasz_W napisał:

Przejrzałem regulamin sprytnej sezonówki Szczyrk i Premium 2020/2021 i nic nie znalazłem tam o prawach konsumenta jak nie otworzą ośrodków w przyszłym sezonie z powodu pandemii..

Czy ktoś dzwonił w tej sprawie na infolinie GOPASS ? Trochę boję się wydać teraz 1400 zł i stracić całość kasy. Najlepiej jakby środki finansowe oddali wtedy na konto lub przepisali sezonówkę na sezon 2021/2022...

Ja kilka dni temu zaiwestowałem 2400 za trzy SS. Kto nie ryzykuje nie pije szampana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2020 o 16:42, moruniek napisał:

A ja taką dostałem właśnie odpowiedź na swoją reklamację. Nie przyznają żadnej rekompensaty, w związku z powyższym kolejnych sezonówek u nich raczej już nie kupię, nie w tych niepewnych czasach. Nie będę też polecał zakupu innym a wręcz będę radził się 3 razy zastanowić czy warto wydać na ten produkt swoje ciężko zarobione pieniądze. W obietnice przesłane przez kogoś z Call Centrum a nie wpisane do regulaminu też radziłbym nie wierzyć. 

 Dear Mr..........,

please be informed that the operation of the ski resorts was terminated by the decision of the Slovak authorities in connection with the preventive measures taken on 13.3.2020. The season started at TMR's Slovak resorts on 6 December and lasted 97 days until the closure of the resorts due to the extraordinary situation, during which the Smart Season Pass owners could ski at the best prices not only in Slovakia but also in Poland and Czech Republic for the first time.
In accordance with the valid General Terms and Conditions of the product, the seasonal product has expired at the end of the winter season and no compensation will be granted.

 

 

Gdzie wysłałeś swoją reklamację? Pisałeś po polsku czy angielsku. Mam zamiar zgłosić reklamację A może raczej prośbę o wydłużenie obowiązywania karnetów które otrzymałem w ramach klubu TMR  za posiadanie akcji. Cholera karnety czekały na wyjazd w kwietniu A tu przyblakal się jakiś w Koronie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Jusik2002 napisał:

Gdzie wysłałeś swoją reklamację? Pisałeś po polsku czy angielsku. Mam zamiar zgłosić reklamację A może raczej prośbę o wydłużenie obowiązywania karnetów które otrzymałem w ramach klubu TMR  za posiadanie akcji. Cholera karnety czekały na wyjazd w kwietniu A tu przyblakal się jakiś w Koronie. 

 

Po polsku, odpowiedź dostałem po angielsku. Na wszystkie adresy, które znalazłem u nich:

reklamacia@gopass.sk, reklamacje@gopass.pl; info@szczyrkowski.pl

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, SPEEDTBI napisał:

Przed pseudo wyborami koronka zniknie, więc luz. 

Ja na moim ss zaliczyłem 21dni w at, 1pl, 1 sk, więc względnie jestem zadowolony, ale dla mnie marzec-maj to high season... planowałem jeszcze co najmniej 20dni w at i kilka na chopoku.

Dla mnie wystarczającą rekompensatą było by wydłużenie ważności moltka do końca czerwca bo pewnie w ciągu miesiąca ruszą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, przemo_narciarz napisał:

Przed pseudo wyborami koronka zniknie, więc luz. 

Ja na moim ss zaliczyłem 21dni w at, 1pl, 1 sk, więc względnie jestem zadowolony, ale dla mnie marzec-maj to high season... planowałem jeszcze co najmniej 20dni w at i kilka na chopoku.

Dla mnie wystarczającą rekompensatą było by wydłużenie ważności moltka do końca czerwca bo pewnie w ciągu miesiąca ruszą. 

Ja trochę mniej od Ciebie 😁 w sezonie 19/20 spędziłem na nartach tylko 75 dni. Ale do sedna jak w kolejce do wyciągu gdzie jesteśmy stłoczeni jak sardynki w puszce zachować 2 metry odległości. Jak jeden zacznie kichać to połowa się stratuje podczas ucieczki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź na reklamacje

Skipass sezonowy - nie przewidują żadnych rekompensat ani bonusów. My sobie darujemy chyba na nast. sezon. Dla nas to 5000,- a ryzyko nowej fali od jesieni - raczej istotne.

Aqua-sezonka - tutaj być może przedłużą ważność, ale na razie nikt nic nie wie.

Pzdr

  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby jak to napisali strzał w dziesiątkę się im nie sprzedaje 🤣  

Ważność Sezonówki Szczyrk

Sprytna sezonówka obowiązuje tylko w ośrodku Szczyrk. Aby móc Wam zaoferować tak dobre ceny, musieliśmy wyłączyć 4 dni z sezonu. W tych dniach Sprytna sezonówka nie obowiązuje. Na podane dni można zakupić skipassy w promocyjnych cenach.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem taką reklamację do TMR-u .

Witam .
Wykupiłem u Państwa "sezonówkę" na Słowację+ Austrię do tego aqapass.
Z wiadomych przyczyn(pandemia) nie mogę z wyżej wymienionych produktów
korzystać.
Z tego powodu chcę zgłosić oficjalną reklamację.
Sezon został skrócony o ponad 1/3.
Oczekuję.
Zwrotu kosztów za "sezonówki"  o w/w wartość ,lub obniżki ceny przy zakupie nowych na sezon 20/21.
W/w sytuacja dotyczy również osoby przypisanej do mojego konta tj. Agnieszki K.
Prócz tego żądania mam następujące pytania do Państwa.
1. Czy kupując "sezonówkę" na 20/21 w razie wystąpienie podobnej sytuacji(pandemii) i zamknięcia z tego czy podobnego powodu ośrodków, również  udawać Państwo będziecie, że nic się nie stało a przez to nie poczuwać się do żadnej partycypacji kosztów w  zaistniałej sytuacji.,
2.A jeżeli tak , to w sytuacji wymienionej w punkcie 1 to gdzie jest to zapisane w jakim punkcie regulaminu  usługi, produktu?
Dziękuję za odpowiedź Andrzej K. nr gopass 0211155...……..
Bardzo proszę o czystą prostą , przejrzystą, konkretną odpowiedź.
Jeszcze raz dziękuję. 
 
A oto jaką odpowiedź otrzymałem.
Przyznam że rozłożyli mnie na łopatki  szczodrością i warunkami jakie gwarantują po zakupie sezonówki na sezon 20/21.
 
 
Dear Mr. K.,

thank you for purchasing the Smart Season Pass. The operation of the ski resorts was terminated by the decision of the Slovak authorities in connection with the preventive measures taken on 13.3.2020. The season started at TMR's Slovak resorts on 6 December and lasted 97 days until the closure of the resorts due to the extraordinary situation, during which the Smart Season Pass owners could ski at the best prices for the first time not only in Slovakia but also in Poland, in the Czech Republic and in Austria.
In accordance with the valid General Terms and Conditions of the product, the seasonal product has expired at the end of the winter season. We have checked your Smart Season Pass and see that you did not use the surcharge in the Austrian ski resorts. We would like to offer you a free ski pass valid in the Austrian ski resorts Mölltaler Gletscher and Ankogel Mallnitz during the winter season 2020/2021. The same applies for the ski pass of Mrs. K. If you are interested in this bonus, just let us know and we will load two free one-day-ski passes for Austria into your Gopass account. You will be able to use them for any person who is registered in your Gopass account.
As far as the Aquapass is concerned, the water resorts are still closed and therefore the validity of the auqapasses will be prolonged. We don´t know the detassl yet, because we don´t have the information, when the resorts will start their operation, but the holders of the Auqapasses will be informed about the details per e-mail. Thank you for your patience.
Regarding the next season: of course, we hope the situation will not repeat that we will be forced to close the resorts again. Still, we assure our clients that in case they won´t be able to use their seasonal ski passes at all, because the resorts will stay closed during the whole winter season 2020/2021, full refund will be offered. Partial compensation will be granted, should the ski season start after February 1st, 2021.
Of course, we regret the situation that we had to close our resorts, but we believe that the strict restrictions imposed by the authorities will fulfill their purpose of protecting the health of the population. We believe that, despite this extraordinary situation, you will keep our resorts in favor.

With kind regards


Monika Profantová
 
Tak sobie poradził translator.
Drogi Panie K.

Dziękujemy za zakup Smart Season Pass. Działalność ośrodków narciarskich została zakończona decyzją władz słowackich w związku ze środkami zapobiegawczymi podjętymi w dniu 13.3.2020. Sezon rozpoczął się w słowackich kurortach TMR 6 grudnia i trwał do 97 dni do zamknięcia ośrodków ze względu na wyjątkową sytuację, w której właściciele Smart Season Pass mogli po raz pierwszy jeździć na nartach w najlepszych cenach nie tylko na Słowacji, ale także w Polska, w Czechach i w Austrii.
Zgodnie z obowiązującymi Ogólnymi warunkami produktu, produkt sezonowy wygasł z końcem sezonu zimowego. Sprawdziliśmy Twoją Smart Season Pass i przekonaliśmy się, że nie korzystałeś z dopłaty w austriackich ośrodkach narciarskich. Chcemy zaoferować bezpłatny karnet narciarski ważny w austriackich ośrodkach narciarskich Mölltaler Gletscher i Ankogel Mallnitz w sezonie zimowym 2020/2021. To samo dotyczy karnetu narciarskiego Pani K. Jeśli jesteś zainteresowany tym bonusem, daj nam znać, a my załadujemy dwa bezpłatne jednodniowe karnety narciarskie dla Austrii na twoje konto Gopass. Będziesz mógł z nich korzystać dla każdej osoby, która jest zarejestrowana na Twoim koncie Gopass.
Jeśli chodzi o Aquapass, kurorty wodne są nadal zamknięte, dlatego ważność akwakasów będzie przedłużona. Nie znamy jeszcze detassl, ponieważ nie mamy informacji, kiedy ośrodki rozpoczną działalność, ale posiadacze Auqapasses zostaną poinformowani o szczegółach e-mailem. Dziękuję za Twoją cierpliwość.
Jeśli chodzi o następny sezon: oczywiście mamy nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy, że będziemy zmuszeni ponownie zamknąć ośrodki. Zapewniamy jednak naszych klientów, że jeśli w ogóle nie będą mogli korzystać z sezonowych karnetów narciarskich, ponieważ ośrodki będą zamknięte przez cały sezon zimowy 2020/2021, oferowany będzie pełny zwrot pieniędzy. Częściowe odszkodowanie zostanie przyznane, jeśli sezon narciarski rozpocznie się po 1 lutego 2021 r.
Oczywiście żałujemy, że musieliśmy zamknąć nasze kurorty, ale wierzymy, że surowe ograniczenia nałożone przez władze spełnią swój cel, jakim jest ochrona zdrowia ludności. Wierzymy, że pomimo tej niezwykłej sytuacji, będziesz zachowywać nasze kurorty na korzyść.

Z poważaniem


Monika Profantová
 
 
Nie zacytuję jak na tą szałową "ofertę" zareagowała moja żona.
    
 
  • Like 1
  • Haha 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • JC changed the title to Gopass - wszystkie informacje

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...