Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Zillertalarena 2014


Rekomendowane odpowiedzi

No z ogarnięciem się to trochę mi zeszło:biggrin::biggrin:

Niestety pogoda nie dopisuje zbytnio, choć warunki śniegowe są po prostu zarombiste.

Niedziela mglista i śniegowa.

Poniedziałek jeszcze gorzej.

We wtorek totalna zmiana. Od rana lampa:smile:

Dzisiaj znów ciągły opad śniegu.

Po mimo tego jeździ się świetnie. Śnieg jest lekki i praktycznie nie odczuwa się całodziennego szusowania. Ludzi jak to w lutym nie mało. Głównie Holendrzy. Oni chyba ciągle mają wakacje, bo kiedy bym nie był w Zillertalu to zawsze ich najwięcej:wink:

Dzisiaj z "nudów" wypożyczyliśmy z bratem nartę do testów: Atomic VF73.

Co ciekawe narta tegoroczna a nie ma jej w naszym katalogu. Z opisu pana w wypożyczalni to topowy all mountain Atomica z systemem D2, dostaliśmy przygotowaną deskę w długości 167cm.

http://www.skionline.pl/sprzet/narty,12-13,atomic,d2-vf-73-white,5663.html (link do narty z sezonu 2012/13)

Dzisiaj niestety były warunki bojowe, więc ciężko powiedzieć mi jak na 100% będzie się ta deska zachowywać na „betonie”.

Z rana co prawda było twardo, ale nie betonowo. Narta na tym prowadziła się dobrze. Nie mniej w tych samych warunkach mój stary Kneissl XC wydawał się być bardziej stabilny (lepiej się trzymał stoku).

W miarę upływu „temperatury” i przybywania śniegu narta nadal prowadziła się dobrze.

Fajnie wycinało się nią łuki jak i ślizgało się w śmigu. Szczerze mówiąc nie jestem fanem Atomica, ale ta narta jest bardzo dobra. Nie zaskoczyła mnie ani razu, pomimo naprawdę trudnych warunków (zobaczycie na filmiku).

Narta chyba posiada piste rocker, ale ja go ani nie zauważyłem, ani nie odczułem:wink:

Brat nawet zastanawiał się czy jej nie kupić. No niestety zaproponowana cena była delikatnie rzecz ujmując nie do przyjęcia.

600E to trochę za dużo (choć fakt byliśmy pierwszymi którzy ją testowali):eek::stupid:

A tutaj filmik z dzisiejszego "testowania"

[video=youtube;HdEOmyjbahs]

Pozdrawiam

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr, a moglibyście nakręcić coś z tego testu nart, ale z perspektywy filmowania osoby jadącej na tej narcie, czyli np. Ty jedziesz a ktoś z Twoich kompanów to filmuje, ale raczej statecznie, tylko wtedy z użyciem zoomu.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr, a moglibyście nakręcić coś z tego testu nart, ale z perspektywy filmowania osoby jadącej na tej narcie, czyli np. Ty jedziesz a ktoś z Twoich kompanów to filmuje, ale raczej statecznie, tylko wtedy z użyciem zoomu.

No niestety nie. W dzień "testu" sypał śnieg niemiłosiernie i radę dawała tylko gopro i to oczywiście z obudową wodoszczelną.

Innego sprzętu bałbym się na świat wyciągnąć.

Nie mniej można mi wierzyć. Narta zachowywała się przewidywalnie zarówno z rana na dość twardym, jak i później w "kopnym" śniegu.

Jest to dobrze skonstruowana narta. Jak by była w dobrej cenie - czyli w moim przypadku MAX 1500-1800zł można by ją kupić.

Muszę kończyć bo właśnie się pakujemy. Jutro 5.00 wyjazd:frown::

Pozdrawiam

PS: Pierwszy raz jechałem przez Czechy. I chyba tak już zostanie. Ale o tym w krótkiej relacji jak wrócę.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jakoś wreszcie doszedłem do siebie.Co do wyjazdu, co tu dużo mówić, jak zawsze super.Wyjazd nie był szczególnie zaplanowany. Nie wiedzieliśmy co będziemy robić uzależniając to zarówno od pogody jak i od naszego samopoczucia. Jak czas pokazał to wyjazd okazał się być strikte narciarski – zero wycieczek.Całe sześć dni od rana do późnego popołudnia jeździliśmy po całej Zillertalarenie. Od Zell am Ziler do Kriml-a.Po prostu warunki śniegowe były tak zajefajne, że nie chciało się tracić czasu na jazdę po innych ośrodkach. Przez całe sześć dni pomimo zmieniającej się aury – od pięknego słońca do sypiącego gęstego śniegu – jazda była po prostu ogromną przyjemnością. Rzadko się zdarzało aby śnieg był tak lekki i przyjazny narciarzowi. Krawędzie trzymały bez zbędnego wysiłku. Moja żona robiła bez problemu co dziennie 50km !!!!!. Do tej pory dla niej były to wartości nieosiągalne.Co tu więcej pisać. Po prostu trafiliśmy na niesamowite warunyyyyyyy.Jeszcze mnie nogi rypią.Tu parę fotek:

IMG_4499.JPG

IMG_4501.JPG

IMG_4510.JPG

IMG_4547.JPG

IMG_4589.JPG

IMG_4644.JPG

I krótki filmik:[video=youtube;EdYM62H18b4]
Gwoli uzupełnienia w sprawie jazdy przez Czechy. Co mogę powiedzieć, trzeba było od początku tak jeździć a nie wymyślać, że przez Słowację lepiej.Przez Czechy jest szybciej, taniej, bliżej. Te płyty to mit, mnie się te autostrady w Czechach podobają bardziej jak te na Słowacji.Ogólnie jazda z Bytomia do Zell am Ziler - 880km - 9h.Ten jedyny kawałek bez autostrady - pomiędzy Czechami a Austrią wykorzystać na zatankowanie - stacja w miejscowości Hobersdorf - najtańsze paliwo w ciągu całej trasy (na autobanie ceny około 1,67E, na tej stacji 1,36E)Dzięki JC za dokładny opis drogi po nowych odcinkach w Austrii - suuuuuper dokładnie opisane. Artykuł polecam wszystkim jadącym. Nie mniej oznakowanie jest czytelne.Pozdrawiam

IMG_4499.JPG.a74b04b9fa54a223de7a13c0bf4b10dd.JPG

IMG_4501.JPG.fb686e8f815dc89ae99d5beb2a88fc45.JPG

IMG_4510.JPG.0b9059ab4bc825a3be19ab65b2d3edb3.JPG

IMG_4547.JPG.809eaa95e11187993a681058036e4397.JPG

IMG_4589.JPG.1f11577592af3130801a59de267b41b4.JPG

IMG_4644.JPG.35c2792750ef34226b558fe37d1a739b.JPG

  • Like 11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten jedyny kawałek bez autostrady - pomiędzy Czechami a Austrią wykorzystać na zatankowanie - stacja w miejscowości Hobersdorf - najtańsze paliwo w ciągu całej trasy (na autobanie ceny około 1,67E, na tej stacji 1,36E)

Ta stacja w Hobersdorf jest faktycznie niezła, chociaż jak jechałem 8 lutego, to cena bynajmniej nie powalała, natomiast znacznie taniej (1,329 EUR/l) zatankowałem w Wiedniu na Hirschstettner Strasse http://goo.gl/maps/FFUJ4 , gdzie zawsze tankuję jadąc na południe w kierunku na Graz.

Jadąc do Zillertal warto tankować w Korneuburg http://goo.gl/maps/UOacD gdzie jest chyba z 6 stacji paliw obok siebie i z tego powodu ceny są naprawdę konkurencyjne.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ilustrację do powyższego załączam zrzut ekranu z TomToma:

[ATTACH=CONFIG]14284[/ATTACH]

nie wiem po ile tam tankowales, ja zawsze tankuje tu:

https://maps.google.de/maps?q=avanti+poysdorf&hl=de&ie=UTF8&sll=51.151786,10.415039&sspn=8.065164,19.753418&t=h&hq=avanti&hnear=Poysdorf,+Mistelbach,+Nieder%C3%B6sterreich,+%C3%96sterreich&z=15

taniej nigdy nigdzie nie widzialem na trasie do Innsbrucka, nie zjezdzajac z trasy oczywiscie :) wada moze byc to automat, o posilku i WC tez nie ma mowy ale jest tanio ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...