Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 8.02.2021 o 09:22, remus74 napisał:

Czy coś wiadomo więcej o otwarciu ośrodka?

na Święta Wielkanocne lub Bożego Narodzenia

Posiadacze sezonówek, jeśli otrzymają zwrot kasy to na konto gopass w formie doładowania czyli ciężko będzie rozstać się z TMR.

Ciekawe co zaproponują akcjonariuszom?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, pasazer85 napisał:

Nie prawda. Wystarczy przeczytać regulamin...

chyba masz inny regulamin...

"10.7 W przypadku, gdy posiadacz Sprytnej Sezonówki nie skorzystał ze Sprytnej Sezonówki w sezonie zimowym 2020/2021 ani 1x (tzn. nie wykonał ani jednego (1) przejścia przez bramkę obrotową w żadnym z ośrodków, w których obowiązuje Sprytna Sezonówka w okresie jej ważności) z powodu siły wyższej (tzn. z powodu niedziałania ośrodków narciarskich na skutek wprowadzenia przepisów mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej lub innych ograniczeń nałożonych przez władze publiczne, z powodu klęski żywiołowej(trzęsienie ziemi, powódź, deszcz meteorytów, huragan, epidemia), wojny lub terroryzmu, które będą mieć długotrwałe(przekraczające okres sezonu zimowego 2020/2021) lub trwałe konsekwencje), ma prawo do zwrotu zapłaconej kwoty za Sprytną Sezonówkę w postaci doładowania, które zostanie zapisane na koncie posiadacza Sprytnej Sezonówki w programie GOPASS"

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Robert32 napisał:

chyba masz inny regulamin...

"10.7 W przypadku, gdy posiadacz Sprytnej Sezonówki nie skorzystał ze Sprytnej Sezonówki w sezonie zimowym 2020/2021 ani 1x (tzn. nie wykonał ani jednego (1) przejścia przez bramkę obrotową w żadnym z ośrodków, w których obowiązuje Sprytna Sezonówka w okresie jej ważności) z powodu siły wyższej (tzn. z powodu niedziałania ośrodków narciarskich na skutek wprowadzenia przepisów mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej lub innych ograniczeń nałożonych przez władze publiczne, z powodu klęski żywiołowej(trzęsienie ziemi, powódź, deszcz meteorytów, huragan, epidemia), wojny lub terroryzmu, które będą mieć długotrwałe(przekraczające okres sezonu zimowego 2020/2021) lub trwałe konsekwencje), ma prawo do zwrotu zapłaconej kwoty za Sprytną Sezonówkę w postaci doładowania, które zostanie zapisane na koncie posiadacza Sprytnej Sezonówki w programie GOPASS"

10.7 W przypadku, gdy posiadacz Sprytnej Sezonówki nie skorzystał ze Sprytnej Sezonówki w sezonie zimowym 2020/2021 ani 1x (tzn. nie wykonał ani jednego (1) przejścia przez bramkę obrotową w żadnym z ośrodków, w których obowiązuje Sprytna Sezonówka w okresie jej ważności) z powodu siły wyższej (tzn. z powodu niedziałania ośrodków narciarskich na skutek wprowadzenia przepisów mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej lub innych ograniczeń nałożonych przez władze publiczne, z powodu klęski żywiołowej (trzęsienie ziemi, powódź, deszcz meteorytów, huragan, epidemia), wojny lub terroryzmu, które będą mieć długotrwałe (przekraczające okres sezonu zimowego 2020/2021) lub trwałe konsekwencje), ma prawo do zwrotu zapłaconej kwoty za Sprytną Sezonówkę w postaci doładowania, które zostanie zapisane na koncie posiadacza Sprytnej Sezonówki w programie GOPASS lub zwrotu pieniędzy.

 

Masz rację, troszkę się różni...

https://www.gopass.travel/files/content/file/2020/OP Šikovná sezónka/Poľsko/PL OP_Šikovná sezónka Szczyrk_2020_2021_01_09_2020_.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Robert32 napisał:

na Święta Wielkanocne lub Bożego Narodzenia

Posiadacze sezonówek, jeśli otrzymają zwrot kasy to na konto gopass w formie doładowania czyli ciężko będzie rozstać się z TMR.

Ciekawe co zaproponują akcjonariuszom?

A co mają niby zaproponować akcjonariuszom ? Napiszą, że Szczyrk miałeś otwarty więc mogłeś wykorzystać. W ubiegłym roku chciałem wykorzystać na Molltku ale go zamknęli to mi pokazali międzynarodowy znak pokoju jak prosiłem o wydłużenie na kolejny rok......... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
W dniu 9.02.2021 o 16:20, Jusik2002 napisał:

A co mają niby zaproponować akcjonariuszom ? Napiszą, że Szczyrk miałeś otwarty więc mogłeś wykorzystać. W ubiegłym roku chciałem wykorzystać na Molltku ale go zamknęli to mi pokazali międzynarodowy znak pokoju jak prosiłem o wydłużenie na kolejny rok......... 

Napiszą, że akcjonariusze powinni wspierać TMR w tych trudnych czasach :D

Taką odpowiedź otrzymałem na prośbę o przeniesienie niewykorzystanej sezonówki z sezonu zimowego na letni:

"Dear Mr. ...,

we are really sorry, but transfer of the shareholder benefit to the summer season is not being considered.
If you do not sell your shares, you will be entitled to the benefit next season as well. You only need to register again in the Shareholder's club from 1.11.2021.

However, we believe that our shareholders will support us in these difficult times."

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, kordiankw napisał:

Napiszą, że akcjonariusze powinni wspierać TMR w tych trudnych czasach :D

Taką odpowiedź otrzymałem na prośbę o przeniesienie niewykorzystanej sezonówki z sezonu zimowego na letni:

"Dear Mr. ...,

we are really sorry, but transfer of the shareholder benefit to the summer season is not being considered.
If you do not sell your shares, you will be entitled to the benefit next season as well. You only need to register again in the Shareholder's club from 1.11.2021.

However, we believe that our shareholders will support us in these difficult times."

Tak, to standardowa formułka którą wysyłają wszystkim. Gnoje wiedzą jaka sytuacja ale maja to w dupie...... Z drugiej strony przy obecnej inflacji warto to mieć......  :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Jusik2002 napisał:

Tak, to standardowa formułka którą wysyłają wszystkim. Gnoje wiedzą jaka sytuacja ale maja to w dupie...... Z drugiej strony przy obecnej inflacji warto to mieć......  :)

Planuję zostawić sobie jedynie 80 akcji, żeby mieć 25 dniowy skipass. I tak więcej dni nie jeżdżę w sezonie i nie trzeba będzie się okreslać, czy zamierzam go wykorzystać zimą czy latem, a jak mi zostanie kilka dni to wykorzystam je albo na lodowcu albo w Tatralandii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kordiankw napisał:

Planuję zostawić sobie jedynie 80 akcji, żeby mieć 25 dniowy skipass. I tak więcej dni nie jeżdżę w sezonie i nie trzeba będzie się okreslać, czy zamierzam go wykorzystać zimą czy latem, a jak mi zostanie kilka dni to wykorzystam je albo na lodowcu albo w Tatralandii.

W zeszłym roku w sezonie letnim miałem znowu cały pakiet 25 wejść i to na moim i żony koncie. Raczej to ich błąd... Trochę denerwuje czasem ten ich burdel z systemem... Temat rzeka... Ja także raczej ograniczę ilość akcji. W tym roku mając wejściówki do Szczyrku jeździłem głównie na Skolnitach... Latem pewnie tydzień na Słowacji a, że córka uwielbia baseny to się skorzysta z Tatralandii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, kordiankw napisał:

Planuję zostawić sobie jedynie 80 akcji, żeby mieć 25 dniowy skipass. I tak więcej dni nie jeżdżę w sezonie i nie trzeba będzie się okreslać, czy zamierzam go wykorzystać zimą czy latem, a jak mi zostanie kilka dni to wykorzystam je albo na lodowcu albo w Tatralandii.

Oby się dało to gdzieś wykorzystać........ Wiedzieli, że w obecnym sezonie czynny tylko praktycznie Szczyrk dla nas i wystarczyło zrobić gest przeniesienia na następny sezon no ale...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2021 o 15:39, pasazer85 napisał:

10.7 W przypadku, gdy posiadacz Sprytnej Sezonówki nie skorzystał ze Sprytnej Sezonówki w sezonie zimowym 2020/2021 ani 1x (tzn. nie wykonał ani jednego (1) przejścia przez bramkę obrotową w żadnym z ośrodków, w których obowiązuje Sprytna Sezonówka w okresie jej ważności) z powodu siły wyższej (tzn. z powodu niedziałania ośrodków narciarskich na skutek wprowadzenia przepisów mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej lub innych ograniczeń nałożonych przez władze publiczne, z powodu klęski żywiołowej (trzęsienie ziemi, powódź, deszcz meteorytów, huragan, epidemia), wojny lub terroryzmu, które będą mieć długotrwałe (przekraczające okres sezonu zimowego 2020/2021) lub trwałe konsekwencje), ma prawo do zwrotu zapłaconej kwoty za Sprytną Sezonówkę w postaci doładowania, które zostanie zapisane na koncie posiadacza Sprytnej Sezonówki w programie GOPASS lub zwrotu pieniędzy.

 

W dniu 9.02.2021 o 11:28, Robert32 napisał:

chyba masz inny regulamin...

"10.7 W przypadku, gdy posiadacz Sprytnej Sezonówki nie skorzystał ze Sprytnej Sezonówki w sezonie zimowym 2020/2021 ani 1x (tzn. nie wykonał ani jednego (1) przejścia przez bramkę obrotową w żadnym z ośrodków, w których obowiązuje Sprytna Sezonówka w okresie jej ważności) z powodu siły wyższej (tzn. z powodu niedziałania ośrodków narciarskich na skutek wprowadzenia przepisów mających na celu zapobieganie rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej lub innych ograniczeń nałożonych przez władze publiczne, z powodu klęski żywiołowej(trzęsienie ziemi, powódź, deszcz meteorytów, huragan, epidemia), wojny lub terroryzmu, które będą mieć długotrwałe(przekraczające okres sezonu zimowego 2020/2021) lub trwałe konsekwencje), ma prawo do zwrotu zapłaconej kwoty za Sprytną Sezonówkę w postaci doładowania, które zostanie zapisane na koncie posiadacza Sprytnej Sezonówki w programie GOPASS"

Bez względu na to który regulamin jest aktualny proponuje Wam przeanalizować jego treść pod względem zgodności z prawami konsumenta - takie regulaminy zwykle są pełne niedopowiedzeń lub czesto zawierają "klauzule niedozwolone", czasem po prostu nie są aktualizowane na bieżąco a prawo się zmienia bardzo dynamicznie.

Nie wnikam dokładnie w indywidualne sytuacje ale mówiąc w uproszczeniu - jeśli ktoś wykupił ileś tam dni i nie wykorzystał bo ON się zamknął to nie widzę takiej opcji żeby mu kasy nie zwrócili. Trzeba podejść do tematu w sposób podstawowy: kupiłem usługę - chce z niej skorzystać - jeśli ON nie pozwoli mi na to  musi kasę zwrócić.. tyle. ...... (covid proponuje zostawić z boku - to temat na rozliczenia na linii ON rząd)

Oczywiście wszyscy idą na jakieś ugody ..hotele,  linie lotnicze itd... ale nie ma takiej opcji żeby ON olał klienta całkiem bo sobie w regulaminie tak napisał- ale próbować olać może .. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kordiankw napisał:

Planuję zostawić sobie jedynie 80 akcji, żeby mieć 25 dniowy skipass. I tak więcej dni nie jeżdżę w sezonie i nie trzeba będzie się okreslać, czy zamierzam go wykorzystać zimą czy latem, a jak mi zostanie kilka dni to wykorzystam je albo na lodowcu albo w Tatralandii.

Ja mam 12 wejść a i tak pewnie tego nie wykorzystam. 12 lub 25 wejść to chyba optymalne opcje. Więcej skorzystać jest trudno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...