Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo zła wiadomość - dodatkowe 2800 os/h i brak nowej trasy na południu. Już bardzo duży tłok na trasach zmieni się w niesamowity tłok.

Gondola będzie miała przepustowość 2600 os/h. Chociaż nie zmienia to faktu, że będzie tłok (może część wiedzie na górę i zejdzie przez Zadne Derese).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leitmer widać że bardzo rzadko bywasz na Chopoku!

na tej górze nie trzeba wyciągów! tylko TRAS!!! i to dużo tras!

kolej na południu super sprawa tylko nie w to miejsce!

kolej (i to wagoniki :stupid: ) z Biela na Prehibe... super tylko po co? :rolleyes:: jak już to na Lukową!!! zamiast tego starego hebla! :applause:

na północy i na południu mają gotowe trasy, tylko trzeba je przygotować!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leitmer widać że bardzo rzadko bywasz na Chopoku!

na tej górze nie trzeba wyciągów! tylko TRAS!!! i to dużo tras!

kolej na południu super sprawa tylko nie w to miejsce!

kolej (i to wagoniki :stupid: ) z Biela na Prehibe... super tylko po co? :rolleyes:: jak już to na Lukową!!! zamiast tego starego hebla! :applause:

na północy i na południu mają gotowe trasy, tylko trzeba je przygotować!

Ale ja nie napisałem, że mi się to podoba (oprócz pozostawienia krzesła).

Gondola Biela Put - Priehyba to wg mnie najbardziej nietrafiona inwestycja - dużo lepsza byłaby Lucky - Priehyba. Odciążyłaby Biela Put. Gondola na Lukovą nie ma sensu z kilku powodów. Lepiej postawić wyprzęganą czwórkę. O trasach kiedyś pisałem - przede wszystkim czarna Rovna Hola - Záhradky i niebieska/czerwona Lukova-Brhliska. No i jeszcze niebieską na Brhliskach (na nast sezon ma być), druga z Vyhliadki (chyba, że to planowane poszerzenie rzeczywiście będzie bardzo duże), czerwona Konski Grun - Zahradky i może jeszcze jedna Priehyba - Záhradky (chociaż to raczej dużo później).Na południu może (?) dało by się wytyczyć nową trasę czerwono - niebieską Kosodrevina - Krupova i czarno - czerwoną Predne Derese - Krupova (alternatywa dla czerwonej).

Jutro to narysuję jakoś.

Edytowane przez leitner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I trasa - przedłużenie Jeleniego Gruna (jak trasa skręca w prawo, to przedłużenie prosto) NAD drogą i dalej na Lućky! :D

Tak miało być według pierwotnych planów, gdy gondola miała startować z Luczek. Wątpię, by je podtrzymali, ale zobaczymy. No i jeśli mają znacznie poszerzyć 5-tkę na północy (a miejsca po tych zniszczonych lasach jest mnóstwo), to może znacznie rozładować tłok.

A co do gondoli na południu, to nie mówiłem o niej, tylko o pozostawieniu krzesła, bo łączna przepustowość będzie już za duża wg mnie. Sama gondola byłaby jeszcze do przeżycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lucky-Prehiba :applause: :biggrin: a może z Mikulasza! dlaczego nie? kto bogatemu zabroni! PS. albo z Bielska... o :rolleyes::
Ten drugi pomysł super:stupid:. Nie trzeba by dostawać cholery jadąc samochodem przez Słowację

mapa.jpg

Jak by dali nową 6 Leitnera to czas jazdy 4h48min. Hranolki z tatarską omaca na drogę w cenie karnetu

mapa.jpg.2b2c91c0c5750a624ef450ab742a9ca7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marzenia ściętej głowy...Ale wiosna jest, to można się trochę pobawić :rolleyes::Na Lukovą postawiłbym szybką czwórkę (raczej bez bublin) 2400 os/godz z Kolieska i dodałbym krzeseł na drugim krześle (można zwiększyć tam przepustowość z 1200 do 1800 os/godz). Nie narysowałem gondolki na Kosodrevinę, ale ona i tak jest pewna.Przerywane trasy są wg mnie niekonieczne. Co do trasy na Lucky, to nie wiem jak tam jest z ukształtowaniem terenu - nie wiem czy nie wyszła bokiem :stupid:

chsever1.jpg

chsever1.jpg.9299727cc561e2966cdbb72b69f150f2.jpg

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Coś się popsuło ze zdjęciami... Wszystkie podpory stoją już na miejscu (jeszcze nie są kompletne).

Tymczasem na Chopku planują coś dużo większego. Pięć nowych kolei i dodatkowe 13 km tras. Lepiej, żeby zajęli się terenami, które mają, a nie brali następne, ale co ja tam wiem...

6888e2826eacfab49bc164e74440c8af.jpg

http://www.lanovky.sk/?page=rep&id=989

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Tymczasem na Chopku planują coś dużo większego. Pięć nowych kolei i dodatkowe 13 km tras. Lepiej' date=' żeby zajęli się terenami, które mają, a nie brali następne, ale co ja tam wiem... [/quote']

A moim zdaniem bardzo słuszny kierunek! :applause:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CLepiej' date=' żeby zajęli się terenami, które mają, a nie brali następne, ale co ja tam wiem...[/quote']

Tam jest napisane, że to ma być inicjatywa jakiejś konkurencyjnej firmy, a nie TMR.

I wcale nie jest tak, że w Jasnej nic nie robią - właśnie przed tym sezonem wykonano te prace, o które od dawna się prosiło dla rozładowania tłoku: poszerzenie 5-ki, nowy wariant 10b w Otupnem, trawers z Priehyby na 12-tkę (ominięcie początkowej ścianki 12-tki), naśnieżanie trasy 33 (często nie była udostępniona) i zdaje się, że zlikwidowano krótki wyciąg w Zahradkach, więc i 1-ka się trochę poszerzy. Jedyną zatłoczoną trasą będzie nadal 1a pod Funitelem.

Edytowane przez koliber
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...