wojmu Napisano 5 Kwiecień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 5 Kwiecień 2013 Głównie to podnosiłem zarzut wprowadzania klienta w błąd, który polega na podniesieniu ceny przed wprowadzeniem promocji, a następnie obniżeniem jej, chodzi o to żeby kontrast pomiędzy ceną starą a nową wyglądał dobrze. I to nie tylko jest przypadłość sklepów branży sportowej, przyłapywałem na tym sprzedawców w branży spożywczej, odzieżowej i elektronicznej, w Euro AGD np. przy promocji "bez VAT" melakser kosztował więcej jak 2 dni wcześniej:biggrin:. Reklama dźwignią handlu Jak napiszą obniżka 30% lub bez Vat to ludziska myślą, że jest taniej. Swego czasu jak kupowałem AGD to w Media Markt - na bilbordach w gazetach, że super promocja a w sklepie nieopodal kupiłem znacznie taniej - ale większość pruła do Media. Pamiętam w jakimś markecie lepszą promocją na plakacie było - 30% z ceny 29,9 bodajże na 27,90 - to dopiero jest obniżka 30%.:biggrin::stupid: Obecnie z tymi promocjami i obniżkami to trzeba uważać bo towar obniżony o 40% w jednym sklepie może być droższy niż w innym gdzie obniżka jest 30%. Ja na pytanie gdzie ktoś jeszcze nie spytał o cenę towaru a pyta jaki dostanie rabat odpowiadam, że jak mu zależy na rabacie to mogę mu udzielić nawet 99%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roobs Napisano 5 Kwiecień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 5 Kwiecień 2013 Zasadniczo kupować trzeba z głową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.