lski@interia.pl Napisano 16 Luty 2013 Zgłoszenie Share Napisano 16 Luty 2013 Czy ktoś z Was przerabiał już reklamację wadliwych nart Blizzard? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janek57 Napisano 16 Luty 2013 Zgłoszenie Share Napisano 16 Luty 2013 Czy ktoś z Was przerabiał już reklamację wadliwych nart Blizzard? Nie przerabiałem ,ale posiadam Blizzardy i spisywały się dwa sezony dobrze ,teraz ,,odpoczywają " ,ale po 26 wyjazdach narciarskich w stanie bardzo dobrym. Marka jedna z czołowych to miałeś pecha:mad:: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lski@interia.pl Napisano 16 Luty 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano 16 Luty 2013 Chyba miałem,startowa gigantka,cztery giganty,nawet nie ruszana plnikiem,tylko diament i ślizg się wybrzusza od spodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SB Napisano 16 Luty 2013 Zgłoszenie Share Napisano 16 Luty 2013 A co to rozszczelniła się i rdzeń pije wodę i pęcznieje:eek: No to przecież masz dowód zakupu, zadzwoń do sprzedawcy, powinien Ci przesłać formularz reklamacyjny do wypełnienia, wypełniasz, wysyłasz razem z nartami i czekasz, tyle! Walka zaczyna się dopiero jak odniosą się negatywnie do Twojej reklamacji, no ale w tym momencie szkoda na ten temat się rozpisywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delo Napisano 16 Luty 2013 Zgłoszenie Share Napisano 16 Luty 2013 Chyba miałem,startowa gigantka,cztery giganty,nawet nie ruszana plnikiem,tylko diament i ślizg się wybrzusza od spodu Odpisałem na priv. Generalanie dystrybutor - Greenland, porządna firma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.