Bumer Napisano 23 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 23 Styczeń 2013 Może ktoś z Was ma jakiś sprawdzony "patent" na przylepiający się do podeszwy śnieg? Najbardziej nie lubię jak wychodzę z gondolki i za każdym razem jak mam zapiąc narty skrobię buty! A żebym je choć porządnie wyskrobał, zawsze mam poczucie że ze śniegiem przypiąłem! Może czymś posmarować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAIKEL 1977 Napisano 23 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 23 Styczeń 2013 gdzieś tam ktoś kiedyś napisał że nabłyszczacz do desek rozdzielczych PLAK daje radę!! nie sprawdzałem tylko słyszałem!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zaruski Napisano 23 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 23 Styczeń 2013 Posmaruj tym samym co ślizgi nart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysie Napisano 23 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 23 Styczeń 2013 jak już posmarujesz to uważaj, żebyś nie wywinął orła! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SB Napisano 23 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 23 Styczeń 2013 Ja swego czasu miałem taki problem w butach Atomica, śnieg się lepił do nich perfekcyjnie:mad:: Zalałem na gorąco podeszwy w butach smarem do nart, trzeba poprawiać co jakiś czas ale skutek jest. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boogie Napisano 23 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 23 Styczeń 2013 PLAK sprawdzony system - stosuje taki przed zawodami i przy codziennej jeździe, dobra też jest wazelina techniczna w małej ilości:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bumer Napisano 23 Styczeń 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano 23 Styczeń 2013 Sprawdziłem! Co prawda nie był to plak a preparat do uszczelek ( tak samo w aerozolu i na bazie oleju silikonowego, ale bez zapachu), bo toto miałem w garażu. Nic do buta się nie przykleiło. Co prawda dziś było -6 stopni i snieg był "suchy" ale postaram się sprawdzić i w innych warunkach. Dziekuję za radę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roobs Napisano 24 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 24 Styczeń 2013 Ja zawsze "oskrobuje" o wiazania, rzucam narty, staje tak jak do zapiecia i spodem przód-tył o wiązania.Bardzo skuteczne. Nigdy nie było problemu z wpięciem buta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bumer Napisano 24 Styczeń 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Styczeń 2013 Tak samo robiłem. Kopałem w wiazania i narty! Po dwóch sezonach wiązania wyglądały jakby były z wypożyczalni. Mam nadzieję że plak ( czy inny środek z olejem silikonowym), rozwiąże problem. Pierwsza próba dała bardzo dobre rezultaty! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roobs Napisano 24 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 24 Styczeń 2013 Bumer, może za mocno to robiłeś lub inaczej:) U mnie po 4 sezonach na wiązaniach nie ma śladów nadmiernego zużycia. Jak widać Plak ma wiele zastosowań Do: - czyszczenia - awaryjnego odpalania auta - do spodów butów...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pieczara Napisano 24 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 24 Styczeń 2013 - awaryjnego odpalania auta Tego akurat nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tytus1 Napisano 24 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 24 Styczeń 2013 Czy smarowanie butów daje porządane efekty? Ponieważ jutro się wybieram a w tamtym roku także miałem problem z butami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojmu Napisano 24 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 24 Styczeń 2013 Tego akurat nie znam. Jak nie może załapać psikasz plakiem w dolot powietrza w okolicy filtra ( za filtrem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bumer Napisano 24 Styczeń 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano 24 Styczeń 2013 Plak to praktycznie to samo co samostart- czynnik nośny środka to propan-butan. Psika się do układu dolotowego. Trzeba rozpiąć rurę ssącą i psikać. Różnie ten układ jest zbudowany w zalezności od typu auta. Można też psikać w puszkę filtra powietrza, tylko że wówczas droga rozpylonego gazu się wydłuża. A co się tyczy śniegu przy butach, powtarzam , z pierwszej próby przy -6 stopniach jestem w pełni zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roobs Napisano 24 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 24 Styczeń 2013 tylko jak popsikacie tym Plakiem buty to ostroznie ze smażeniem kiełbasek przy ognisku ...bo można póść z ogniem PS Co do odpalania auta to koledzy dobrze to opisali, ponoć lepszy od samostartu( choc są różne) Plak jest łagodniejszy w działaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ninjaa Napisano 25 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 25 Styczeń 2013 Ja niczym nie smaruję, ale obstukuję o wiązania albo kijkami i nie ma problemu Ale myślę, że posmarowanie czymkolwiek w miarę tłustym da radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roobs Napisano 25 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 25 Styczeń 2013 Staropolskie powiedzenie...kto smaruje- Ten jedzie :cheerful: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vist_wrocław Napisano 28 Styczeń 2013 Zgłoszenie Share Napisano 28 Styczeń 2013 Od lat stosuję ostukiwanie buta o wiązania : uderzam podeszwą buta raz piętą o przód , a następnie palcami o tył wiązania - z reguły wystarcza do 2-óch razy . Mankament dla wrażliwych : rysują się wiązania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.