pasazer85 Napisano 6 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Styczeń 2020 (edytowane) 9 minut temu, shuger napisał: Nie dość że mają otwarte info centrum na miejscu to jeszcze im źle... Dawniej to by busem do Bielska jechali żeby im karnet odblokować. ..skandal! Kiedyś to były Nysy i Żuki a nie busy, albo autobusy A tak w ogóle to patrzyłeś przez okno czy Ci czasem ktoś nie dymi ? Bo w Szcyrku z kilku kominów dzisiaj leciało,że ło ho Edytowane 6 Styczeń 2020 przez pasazer85 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikdob Napisano 6 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Styczeń 2020 25 minut temu, Ziemowit napisał: Dla uczących się płacących za instruktora popieram, będzie więcej poprawnie jeżdżących narciarzy. Ale oby nie było tego nigdy w sprzedaży. Za czasów GATu były bramki ekspresowe dla korzystających z noclegów w ich ośrodkach (chyba Fregata w Żywcu i Jontek w Korbielowie się łapał). Sam skorzystałem jak burżuj Teraz "nowe wraca" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pasazer85 Napisano 6 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Styczeń 2020 7 minut temu, nikdob napisał: Za czasów GATu były bramki ekspresowe dla korzystających z noclegów w ich ośrodkach (chyba Fregata w Żywcu i Jontek w Korbielowie się łapał). Sam skorzystałem jak burżuj Teraz "nowe wraca" Dostępne również dla całej reszty ,+100% punktów z karty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg Napisano 6 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Styczeń 2020 6 minut temu, nikdob napisał: Za czasów GATu były bramki ekspresowe dla korzystających z noclegów w ich ośrodkach Za jeszcze trochę wcześniejszych - były osobne "ekspresowe" wyciągi. Z Czyrnej jechały cztery orczyki, z czego dwa dla ludu, a dwa dla posiadaczy odpowiedniego karnetu. To samo było na każdym podwójnym orczyku w Szczyrku (na tzw wyciągach górniczych, nie w Cos-ie). Korbielów również ten sam system, tylko inne specjalne karnety. Wcale to nie były fajne czasy..... Mimo tego, że kiedyś udało mi się "załatwić" ten specjalny, wymarzony, kosmiczny i burżujski karnet 😉 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikdob Napisano 6 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Styczeń 2020 3 minuty temu, pasazer85 napisał: Dostępne również dla całej reszty ,+100% punktów z karty Faktycznie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shuger Napisano 6 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Styczeń 2020 (edytowane) 19 minut temu, pasazer85 napisał: Kiedyś to były Nysy i Żuki a nie busy, albo autobusy A tak w ogóle to patrzyłeś przez okno czy Ci czasem ktoś nie dymi ? Bo w Szcyrku z kilku kominów dzisiaj leciało,że ło ho Właśnie właśnie! Jeszcze z ludziom dym przeszkadza co za społeczeństwo. .Super że te fast passy wprowadzają przecież i tak będą jeszcze jakieś bramki dla zwykłych karnetów wiec o co ta wojna? A tak przynajmniej pojeżdżą też Vipy i super. Dla wszystkich starczy. Edytowane 6 Styczeń 2020 przez shuger 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemo_narciarz Napisano 6 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Styczeń 2020 Fast pasy popieram w 100% pod jednym warunkiem, że bramki będą miały normalną liczbę wejść. Osoby, które posiadają pierwszeństwo wchodzą bokiem jak to było wcześniej i nie widzę problemu. Bez przesady kilka osób nie wydłuży kolejki, czasami rodzina jest bardziej skuteczna jak chce koniecznie w 6 jechać... 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikdob Napisano 6 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 6 Styczeń 2020 50 minut temu, przemo_narciarz napisał: Bez przesady kilka osób nie wydłuży kolejki, czasami rodzina jest bardziej skuteczna jak chce koniecznie w 6 jechać... To jest największa zmora tych szerokch kanap. No, może poza tym, że czasem je wiatr zatrzyma, ale na wiatr ciężko się złościć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zaba_osw Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 ^^ To nie wina kanap, tylko brak konsekwencji, a w zasadzie jakiejkolwiek reakcji ze strony obsługi... Wystarczyłoby ich odpowiednie zaangażowanie, a ludzie by się dostosowali... 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gołąb Straconka Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 W dniu 5.01.2020 o 15:00, bart1000 napisał: Dzień dobry wszystkim Oto jaka mnie dzisiaj spotkała przygoda w SMR (cytat z maila z reklamacją bo chyba tylko to mi pozostało): Dzień dobry W dniu dzisiejszym w Państwa ośrodku w Szczyrku spotkała mnie bardzo niemiła sytuacja. Mój skipass został zablokowany. Po podejściu do kasy głównej przy gondoli dowiedziałem się że powodem zablokowania jest przekazanie mojego skipassu innej osobie. Na dowód czego pani przy kasie pokazała mi zdjęcia: 01.01.2020 - widoczna tylko moja osoba (żółto czarny strój) 03.01.2020 - widoczna nieznana mi osoba w pomarańczowo czarnym stroju Ja w ten dzień w ogóle nie byłem w Szczyrku a karta leżała w domu 04.01.2020 - widoczna zarówno moja osoba jak i wyżej wymieniona osoba w pomarańczowo czarnym stroju 05.01.2020 - czyli dzisiaj, widoczna tylko moja osoba Ja nigdy nie udostępniłem mojej karty gopass nikomu innemu. Co ciekawe teraz po dotarciu do domu sprawdzam swoje statystyki i widzę te z dnia 01,04 i 05. Ale nie widzę tych z 03.01.2020 kiedy rzekomo miałem obcej mi osobie udostępnić swoją kartę. Skoro jest zdjęcie to chyba powinno to być ujęte w statystykach? Cała ta sytuacja jest dla mnie niedorzeczna i absurdalna i jestem tym zdegustowany. Jestem uczciwym człowiekiem, znam regulamin karnetu sezonowego który zakupiłem i czuję się zdecydowanie w tej sytuacji poszkodowanym a nie oszustem. Uważam że to w Państwa system wkradł się jakiś błąd lub w jakiś sposób ktoś sczytał dane z mojej karty i teraz się nimi posługuje. Jednak biorąc pod uwagę brak w moich statystykach dnia 03.01.2020 kiedy ta obca osoba została zarejestrowana raczej wskazuje na jakiś błąd systemu. Proszę o przeanalizowanie dokładnie tego przypadku i odpowiedź co mam w tej sytuacji zrobić. Z poważaniem Czy ktoś z Was miał do czynienia z taką sytuacją? Po akcji w kasie głównej wyszedł jeszcze za mną supervisor i powiedział że jedyne co mi pozostaje to napisać maila z reklamacją. To że w swoich statystykach nie mam w ogóle odbicia karty w dniu 03.01.2020 sprawdziłem dopiero po dotarciu do domu. Zdjęć tego gościa w pomarańczowym stroju było kilka (5-6 może 7) w te dwa wskazane wyżej dni. Dlaczego system w ogóle pozolił by innej osobie 2 dni jeździć na moje konto i dopiero na 3 dzień zablokował kartę? Dla mnie ta sytuacja jest kompletnie niedorzeczna i chyba bym w coś takiego nie uwierzył gdyby mnie to nie spotkało osobiście 😞😖 Pomijam już fakt że przy kasach stało sporo ludzi i chcąc nie chcąc widziało i słyszało całą sytuację, a ja wyszedłem na oszusta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gołąb Straconka Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 Dokładnie to samo spotkało mnie wczoraj. Piękny dzień, świetne warunki, a skipass zablokowany i wszystko z głowy. Żadne argumenty nie pomogły. Uważam, że powinni płacić konkretne słone rekompensaty za te sytuacje! Za każdy dzień blokady sezonówki lekko parę stówek. Może zmieniliby politykę reagowania w biurach obsługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefi Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 Wczoraj zaczęliśmy jeździć w Szpindlerowym Młynie i Słowacka sezonówka też u nas nie ruszyła(była aktywowana w Jasnej) więc też była wizyta w infocentrum. Tu na szczęście ruszyliśmy z rana i obyło się bez kolejki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziemowit Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 29 minut temu, Gołąb Straconka napisał: Dokładnie to samo spotkało mnie wczoraj. Piękny dzień, świetne warunki, a skipass zablokowany i wszystko z głowy. Żadne argumenty nie pomogły. Uważam, że powinni płacić konkretne słone rekompensaty za te sytuacje! Za każdy dzień blokady sezonówki lekko parę stówek. Może zmieniliby politykę reagowania w biurach obsługi. Jak rozumiem uznali, że jesteś oszustem i wypad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jeeb Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 47 minut temu, Gołąb Straconka napisał: i wszystko z głowy. i pojechałeś do domu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy-w Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 Aktualnie przed robotą 21 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 dla wszystkich przyłapanych na użyczaniu karnetu sezonowego, 😁 "Złapią cię za rękę, mów, że to nie twoja ręka"👿 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krakus81 Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 23 minuty temu, Piotrek napisał: dla wszystkich przyłapanych na użyczaniu karnetu sezonowego, 😁 "Złapią cię za rękę, mów, że to nie twoja ręka"👿 no dobra, ale statystyki powinny być widoczne w systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziemowit Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 (edytowane) 31 minut temu, Krakus81 napisał: no dobra, ale statystyki powinny być widoczne w systemie. Bart1000 opisał to tak: Cytat Na dowód czego pani przy kasie pokazała mi zdjęcia: (...) 03.01.2020 - widoczna nieznana mi osoba w pomarańczowo czarnym stroju (...) Co ciekawe teraz po dotarciu do domu sprawdzam swoje statystyki i widzę te z dnia 01,04 i 05. Ale nie widzę tych z 03.01.2020 kiedy rzekomo miałem obcej mi osobie udostępnić swoją kartę. Skoro jest zdjęcie to chyba powinno to być ujęte w statystykach? Czyli rozumiem, że coś jest pomieszane w systemie. Edytowane 7 Styczeń 2020 przez Ziemowit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 Zabrali/zablokowali Wam "dożywotnio" te karnety sezonowe, które rzekomo użyczyliście innym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bemek Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 Jeżeli tak bez większej weryfikacji blokują całą sezonówkę to już trzeba uderzać do Sądu inaczej będą robić większe jaja. Moim zdaniem przed zablokowaniem powinni mieć możliwość komunikacji z właścicielem skipassa ,wezwać delikwenta do informacji i wypytać jeżeli skipass był użyty a właściciel siedzi w domu 100km od stoku to blokada na amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 10 minut temu, Bemek napisał: Jeżeli tak bez większej weryfikacji blokują całą sezonówkę to już trzeba uderzać do Sądu inaczej będą robić większe jaja. Moim zdaniem przed zablokowaniem powinni mieć możliwość komunikacji z właścicielem skipassa ,wezwać delikwenta do informacji i wypytać jeżeli skipass był użyty a właściciel siedzi w domu 100km od stoku to blokada na amen. Na całym świecie tak właśnie wygląda weryfikacja, jeśli mają jakąś inną to ją ujawnią ją dopiero w Sądzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ziemowit Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 (edytowane) Jeśli w systemie brakuje pewnych danych na koncie usera, a w tym przypadku domniemam, że jest ich za dużo, tzn: niewłaściwy ID zdjęcia został przypisany do niewłaściwego użytkownika, co może potwierdzać brak statystyk (o ile autor napisał prawdę) to moim skromnym zdaniem nie ma podstaw do tego by odrzucić reklamację bo każdy system jest tak samo nieomylny jak nieomylny jest człowiek który go stworzył. 😉 Edytowane 7 Styczeń 2020 przez Ziemowit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrek Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 Trudno mi uwierzyć, że bez wyraźnych podstaw blokują komuś karnet sezonowy, ewentualne odszkodowanie znacznie przekroczyłoby wartość karnetu. Być może mają inne dodatkowe dowody ale ich nie ujawniają, zrobią to dopiero w sądzie gdy będzie taka potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Narciarz ze Śląska Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 Poniedziałek (koniec dnia narciarskiego, byłem od 14:00, a wieczorem bez zdjęć. Na trasach miejscami luźne kamole, mogliby wyzbierać. Trasa wieczorna "rozpłynęła" się po godzinie (za duży ruch na 1 trasę): 11 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Narciarz ze Śląska Napisano 7 Styczeń 2020 Zgłoszenie Share Napisano 7 Styczeń 2020 Aaaa, i wytłumaczy mi ktoś, co to za moda: JAZDA LUDZI DOROSŁYCH NA NARTACH BEZ KIJKÓW? 1 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.