Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

szew137

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, shuger napisał:

Nie dość że mają otwarte info centrum na miejscu to jeszcze im źle... Dawniej to by busem do Bielska  jechali żeby im karnet odblokować. ..skandal!

Kiedyś to były Nysy i Żuki a nie busy,  albo autobusy :D A tak w ogóle to patrzyłeś przez okno czy Ci czasem ktoś nie dymi ? Bo w Szcyrku z kilku kominów dzisiaj leciało,że ło ho :P 

Edytowane przez pasazer85
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Ziemowit napisał:

Dla uczących się płacących za instruktora popieram, będzie więcej poprawnie jeżdżących narciarzy. Ale oby nie było tego nigdy w sprzedaży.

Za czasów GATu były bramki ekspresowe dla korzystających z noclegów w ich ośrodkach (chyba Fregata w Żywcu i Jontek w Korbielowie się łapał). Sam skorzystałem jak burżuj :D

Teraz "nowe wraca" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, nikdob napisał:

Za czasów GATu były bramki ekspresowe dla korzystających z noclegów w ich ośrodkach

Za jeszcze trochę wcześniejszych - były osobne "ekspresowe" wyciągi. Z Czyrnej jechały cztery orczyki, z czego dwa dla ludu, a dwa dla posiadaczy odpowiedniego karnetu. To samo było na każdym podwójnym orczyku w Szczyrku (na tzw wyciągach górniczych, nie w Cos-ie). Korbielów również ten sam system, tylko inne specjalne karnety.

Wcale to nie były fajne czasy..... Mimo tego, że kiedyś udało mi się "załatwić" ten specjalny, wymarzony, kosmiczny i burżujski karnet 😉

  • Like 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, pasazer85 napisał:

Kiedyś to były Nysy i Żuki a nie busy,  albo autobusy :D A tak w ogóle to patrzyłeś przez okno czy Ci czasem ktoś nie dymi ? Bo w Szcyrku z kilku kominów dzisiaj leciało,że ło ho :P 

Właśnie właśnie!

Jeszcze z ludziom dym przeszkadza co za społeczeństwo.

.Super że te fast passy wprowadzają  przecież i tak będą jeszcze jakieś bramki dla zwykłych karnetów wiec o co ta  wojna?

A tak przynajmniej  pojeżdżą też Vipy i super. Dla wszystkich starczy.

 

 

Edytowane przez shuger
  • Confused 1
  • Downvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fast pasy popieram w 100% pod jednym warunkiem, że bramki będą miały normalną liczbę wejść. Osoby, które posiadają pierwszeństwo wchodzą bokiem jak to było wcześniej i nie widzę problemu.

Bez przesady kilka osób nie wydłuży kolejki, czasami rodzina jest bardziej skuteczna jak chce koniecznie w 6 jechać...

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, przemo_narciarz napisał:

Bez przesady kilka osób nie wydłuży kolejki, czasami rodzina jest bardziej skuteczna jak chce koniecznie w 6 jechać...

To jest największa zmora tych szerokch kanap. No, może poza tym, że czasem je wiatr zatrzyma, ale na wiatr ciężko się złościć ;) 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.01.2020 o 15:00, bart1000 napisał:

Dzień dobry wszystkim

Oto jaka mnie dzisiaj spotkała przygoda w SMR (cytat z maila z reklamacją bo chyba tylko to mi pozostało):

Dzień dobry
W dniu dzisiejszym w Państwa ośrodku w Szczyrku spotkała mnie bardzo niemiła sytuacja. Mój skipass został zablokowany. Po podejściu do kasy głównej przy gondoli dowiedziałem się że powodem zablokowania jest przekazanie mojego skipassu innej osobie.
Na dowód czego pani przy kasie pokazała mi zdjęcia:
01.01.2020 - widoczna tylko moja osoba (żółto czarny strój)
03.01.2020 - widoczna nieznana mi osoba w pomarańczowo czarnym stroju
Ja w ten dzień w ogóle nie byłem w Szczyrku a karta leżała w domu
04.01.2020 - widoczna zarówno moja osoba jak i wyżej wymieniona osoba w pomarańczowo czarnym stroju
05.01.2020 - czyli dzisiaj, widoczna tylko moja osoba
Ja nigdy nie udostępniłem mojej karty gopass nikomu innemu.
Co ciekawe teraz po dotarciu do domu sprawdzam swoje statystyki i widzę te z dnia 01,04 i 05. Ale nie widzę tych z 03.01.2020 kiedy rzekomo miałem obcej mi osobie udostępnić swoją kartę. Skoro jest zdjęcie to chyba powinno to być ujęte w statystykach?
Cała ta sytuacja jest dla mnie niedorzeczna i absurdalna i jestem tym zdegustowany.
Jestem uczciwym człowiekiem, znam regulamin karnetu sezonowego który zakupiłem i czuję się zdecydowanie w tej sytuacji poszkodowanym a nie oszustem.
Uważam że to w Państwa system wkradł się jakiś błąd lub w jakiś sposób ktoś sczytał dane z mojej karty i teraz się nimi posługuje. Jednak biorąc pod uwagę brak w moich statystykach dnia 03.01.2020 kiedy ta obca osoba została zarejestrowana raczej wskazuje na jakiś błąd systemu.
Proszę o przeanalizowanie dokładnie tego przypadku i odpowiedź co mam w tej sytuacji zrobić.

 
Z poważaniem
 
Czy ktoś z Was miał do czynienia z taką sytuacją?
Po akcji w kasie głównej wyszedł jeszcze za mną supervisor i powiedział że jedyne co mi pozostaje to napisać maila z reklamacją.
To że w swoich statystykach nie mam w ogóle odbicia karty w dniu 03.01.2020 sprawdziłem dopiero po dotarciu do domu.
Zdjęć tego gościa w pomarańczowym stroju było kilka (5-6 może 7) w te dwa wskazane wyżej dni.
Dlaczego system w ogóle pozolił by innej osobie 2 dni jeździć na moje konto i dopiero na 3 dzień zablokował kartę?
Dla mnie ta sytuacja jest kompletnie niedorzeczna i chyba bym w coś takiego nie uwierzył gdyby mnie to nie spotkało osobiście 😞😖
Pomijam już fakt że przy kasach stało sporo ludzi i chcąc nie chcąc widziało i słyszało całą sytuację, a ja wyszedłem na oszusta...  
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to samo spotkało mnie wczoraj. Piękny dzień, świetne warunki, a skipass zablokowany i wszystko z głowy. Żadne argumenty nie pomogły. Uważam, że powinni płacić konkretne słone rekompensaty za te sytuacje! Za każdy dzień blokady sezonówki lekko parę stówek. Może zmieniliby politykę reagowania w biurach obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Gołąb Straconka napisał:

Dokładnie to samo spotkało mnie wczoraj. Piękny dzień, świetne warunki, a skipass zablokowany i wszystko z głowy. Żadne argumenty nie pomogły. Uważam, że powinni płacić konkretne słone rekompensaty za te sytuacje! Za każdy dzień blokady sezonówki lekko parę stówek. Może zmieniliby politykę reagowania w biurach obsługi.

Jak rozumiem uznali, że jesteś oszustem i wypad?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Krakus81 napisał:

no dobra, ale statystyki powinny być widoczne w systemie. 

Bart1000 opisał to tak:

Cytat

Na dowód czego pani przy kasie pokazała mi zdjęcia:

(...)

03.01.2020 - widoczna nieznana mi osoba w pomarańczowo czarnym stroju

(...)

Co ciekawe teraz po dotarciu do domu sprawdzam swoje statystyki i widzę te z dnia 01,04 i 05. Ale nie widzę tych z 03.01.2020 kiedy rzekomo miałem obcej mi osobie udostępnić swoją kartę. Skoro jest zdjęcie to chyba powinno to być ujęte w statystykach?

Czyli rozumiem, że coś jest pomieszane w systemie.

Edytowane przez Ziemowit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tak bez większej weryfikacji  blokują  całą sezonówkę to już trzeba  uderzać do Sądu  inaczej będą robić większe jaja.

Moim zdaniem przed zablokowaniem  powinni mieć możliwość komunikacji z  właścicielem  skipassa  ,wezwać delikwenta do  informacji i wypytać

jeżeli  skipass był użyty a właściciel siedzi w domu 100km od stoku   to blokada  na amen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Bemek napisał:

Jeżeli tak bez większej weryfikacji  blokują  całą sezonówkę to już trzeba  uderzać do Sądu  inaczej będą robić większe jaja.

Moim zdaniem przed zablokowaniem  powinni mieć możliwość komunikacji z  właścicielem  skipassa  ,wezwać delikwenta do  informacji i wypytać

jeżeli  skipass był użyty a właściciel siedzi w domu 100km od stoku   to blokada  na amen.

Na całym świecie tak właśnie wygląda weryfikacja, jeśli mają jakąś inną to ją ujawnią  ją dopiero w Sądzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w systemie brakuje pewnych danych na koncie usera, a w tym przypadku domniemam, że jest ich za dużo, tzn: niewłaściwy ID zdjęcia został przypisany do niewłaściwego użytkownika, co może potwierdzać brak statystyk (o ile autor napisał prawdę) to moim skromnym zdaniem nie ma podstaw do tego by odrzucić reklamację bo każdy system jest tak samo nieomylny jak nieomylny jest człowiek który go stworzył. 😉

Edytowane przez Ziemowit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...