Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

szew137

Rekomendowane odpowiedzi

1. Odnośnie SMR - byłem w piątek z nadzieją, że nie będzie dużo ludzi - jednak się pomyliłem. Nie mam o to do nikogo pretensji - na pewno nie do właścicieli. Trochę irytowało mnie jednak ograniczenie przepustowości do żółtej kanapy - ale jeśli to jest spowodowane problemami technicznymi to jestem w stanie to zrozumieć. Jeśli natomiast wynika to z testowania systemu VIP to byłbym skłonny popierać osoby "narzekające"  - bo kanapy jeździły po 4 osoby (średnio). Poniżej fotka dokumentująca 30 minutowy czas oczekiwania (przy 3,4 osobach na żółtej kanapie). Poza tym trasy jak na obecne warunki pogodowe - OK.

2. Ceny "herbatki" - przyznam jest drogo - natomiast jeśli są klienci, którzy płacą to można dyktować taką cenę. Ja osobiście skorzystałem z jednej z wielu dostępnych "opcji" i zjadłem kiełbaskę i napiłem się gorącej herbatki na stoku. Nie przeszkadza "herbatka" za 10 PLN - ale nie mówię też że jest tania.

3. Vlogi JC i całe forum - uważam, że kolega Jacek robi kawał świetnej roboty. Czy z tego żyje czy nie - nie moja sprawa. Jedynie co mogę zarzucić coś w tym temacie to to, że sam nie wpadłem na taki pomysł - jeśli komuś się nie podoba - to proponuję, żeby sami stworzyli popularny portal. Oczywiście fora są od wyrażania swoich opinii i niezadowolenia i ma służyć innym w wyciągu wniosków a nie naskakiwaniu na siebie. Punkt poniższy to mój wniosek (pytanie - obawa) na przyszłe wyjazdy.

4. Mam sezonówkę (moja inauguracja z tym produktem) - odbiłem się I-szy raz w miniony piątek. Planuje wyjazd w przyszłym tygodniu. Mam pewne obawy co do stroju - posiadam w zasadzie dwa główne komplety narciarskie (strój+kask+gogle). Zastanawiam się jak zachowa się "system" w przypadku gdy zadebiutuje w nowym stroju - nie przypuszczam, że skanowana jest tęczówka oczu. Na pewno ktoś już przerabiał taki temat - czy i jak mogę się zabezpieczyć przed tym, żeby nie stracić najcenniejszych godzin z samego rana na wyjaśnienia .....?JEDNOCZEŚNIE POZOSTAJE MI WSPÓŁCZUĆ KOLEDZE, KTÓRY OPISAŁ PROBLEM Z ZABLOKOWANYM KARNETEM. Błędy się zdarzają i mam nadzieję, że to odosobniony przypadek. Nie chciałbym  być na jego kolegi. 

Reasumując - czy ktoś wie czy zmiana stroju od stóp do głów może mi zablokować sezonówkę i czy istnieją jakieś metody (zdjęcia w komórce w innym stroju, wcześniejsze zgłoszenie w infocentrum ...) żeby nie stracić czasu i nerwów ?

 

pozdrowienia dla wszystkich narciarzy!

solisko.png

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomyślałem sobie, a niech tam, przejadę się w końcu do nowego Szczyrku i sprawdzę czym żyje połowa tego forum. Termin - najbliższy piątek 10 stycznia, jeszcze przed śląskimi feriami. Jest szansa, że będzie jeszcze luźno. Loguję się na konto gopass, wybieram opcję 10.01, a tu zonk. Wszystkie karnety on line wyprzedane na ten dzień i to jako jedyny termin ze wszystkich w najbliższych tygodniach. Jasne, mogę pojechać i kupić na miejscu. Jednak gdy zapłacę 150 zł za tylko częściowo otwarty ośrodek, będę się czuł trochę frajersko;). Wyprzedane karnety na ten dzień wskazują też, że będzie raczej tłoczno niż luźno. Jak widać, TMR skutecznie zniechęcił do siebie klientów;).

Jeszcze taka uwaga. Owszem uważam, że w SON jest drogo. Jednak zróbcie sobie porównanie. Przed otwarciem nowego Szczyrku, ośrodkiem nr 1 w Polsce, gdzie można było pojeździć na poważniejszych trasach z niezłą infrastrukturą była chyba Jaworzyna. Jakie tam mamy ceny od kilku lat? Gdybym chciał pojechać w czwartek 9.01 na Jaworzynę płacę za cały dzień 110 zł, gdybym kupił karnet on line do SON płacę 120 zł. Ile jest otwartych tras na Jaworzynie a ile w SON? Kto goli frajerów i to już od kilku lat? 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Mikg napisał:

Reasumując - czy ktoś wie czy zmiana stroju od stóp do głów może mi zablokować sezonówkę i czy istnieją jakieś metody (zdjęcia w komórce w innym stroju, wcześniejsze zgłoszenie w infocentrum ...) żeby nie stracić czasu i nerwów ?

Algorytm wedle jakiego system weryfikuje posiadaczy to słodka tajemnica która gwarantuje jego działanie. 

Z wcześniejszego opisu jednego z kolegów, można przypuszczać że i tak jest łaskawy i nie koniecznie od razu blokuje użytkownika , tylko zakłada jakiś margines błędu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, tresor napisał:

Wyprzedane karnety na ten dzień wskazują też, że będzie raczej tłoczno niż luźno

Byłem w okresie noworocznym i też były wyprzedane online, a na miejscu kolejki były tylko do kasy i wypożyczalni.

Jazda do 11 bez kolejek.

TMR podaje że na dostępność i cenę ma wpływ ilość ludzi, termin, pogoda, dostępność tras więc mogą robić co chcą:D

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Robur82 napisał:

To ja widzę, że już nie  można krytycznie wypowiedzieć się na żaden aspekt działalność TMR/SMR bo zmienili system i może im sie sypać

Jak nie pasi to nie jedź, normalnie komuną zalatuje łaskę robimy , że dajemy Ci jakis produkt i jak przyjedziesz może będzie działać tak jak zapłaciłeś za to, a może nie

A jak nie to nawet nie waż się odezwac, jesteś na forum które chlebi i wielbi SMR i tu Ci nie wolno

 

A teraz ten nie działający karnet,

jestem z centrum pl, zrywam się z kolegami o 5-tej rano bo chcemy pojeździć do 11 na równej trasie i w miarę maych kolejkach, a tu w najlepszym czasie dniówki mam stać w kolejkach użerać się z obsługą i być przepychanym od osoby do osoby bo nikt nie chce podjąć decyzji, bo kierownik zajęty

W końcu i tak kupię II bilet, a później będe pisał reklamację która pochłania ileś tam mojego czasu, następnie jak nie odpiszą muszę sobie przypomnieć że taka sprawa jest w toku i dalej nie rozwiązana którą mam dalej na głowie, pochłania znów mój czas albo zapomnę o tym i podaruję im

Dlatego jak mi w tamtym roku nie działała karta to odpinałem narty przed bramkami i kracałem do godziny 11.30(co prawda w większości na cos) i jak juz zrobiły się kolejki do bramek 20 min to dopiero załagtwiałem sprawę w infocentrum

Nie wyobrażam sobię, że zrywam się w środku nocy, a i tak zaczynam jazdę około 10h,

I G. mnie obchodzi że maja problemy z systemem, ja płacę za pełnowartoścowy produkt, a to ich problem

 

Masz omamy wzrokowe, nigdzie nie napisałem "że nie można krytycznie pisać o TMR", wręcz przeciwnie ostrzegłem, że będzie tragicznie pod każdym względem

i zasugerowałem, żeby spierd...  stamtąd.

Edytowane przez Piotrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Dziobek napisał:

Jeśli chodzi o tą sezonówke i jej blokadę i w ogóle o jakie kolwiek reklamacje  to klient powinien dostać tymczasowy karnet od ręki ( po zgłoszeniu faktu, reklamacji  przy kasie a nie czekać na kierownika 🤦‍♂️ bo to nie PRL) i korzystać z niego do rozwiązania sprawy a tak każdy nawet najbardziej uczciwy klient jest z góry traktowany jak największey ZŁODZIEJ co mnie osobiście bardzo WK.....!!! 😡😡😡😡😡😡😡

I tak było ze mną , bez gadania dostałem 1dniowy karnet . W następnych dniach sezonówka działała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś kolejny fajny dzień na nartach. Dzięki dla @sese i jego narzeczonej za wspólną jazdę, spotkanie i zajęcie się naszymi dziećmi.

10 góra - wreszcie zrobiona. 8 też przygotowana bardzo bobrze. Dalej gdzie się te trasy schodzą, mieszanina gród lodowych, kamieni, połaci lodu. 

spacer.png

spacer.png

Polecam nową (starą) knajpkę na Pośrednim. Fajne widoki z tarasu oraz jak zawsze bardzo dobre jedzenie. 

spacer.png

 spacer.png

Ten stok i taśma nie należą do TMR.

spacer.png

I wspomniane jedzenie. Ceny oczywiście Polskie, nie Słowackie. Herbata 5 zł, piwo 8 zł. Docelowo ma być tam również serwis narciarski oraz kuchnia i dania obiadowe. 

spacer.png

  • Like 14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja miałem dzisiaj zwariowany dzień, z przyczyn technicznych po raz pierwszy w XXIw. nie udało mi się dotrzeć do Szczyrku na 8, wyjechałem z domu dopiero o 8.30 i dojazd zajął mi aż 1,5 godziny :/ Na szczęście na Julianach było jeszcze sporo miejsca żeby zostawić samochód,telefonu też zapomniałem więc zdjęć nie będzie :P Ale koledzy już się pochwalili ;) Trasy raczej bez zmian, doszły 7 i 10 oczywiście na każdej z nich można znaleźć kamienie :/ Kolejka do żółtej kanapy w szczytowym momencie max. 15min, niebieska cały dzień praktycznie na bieżąco :)  W COS oczywiście fantastyczny FIS ( bez żadnych minerałów)zaliczony 5 razy, i tu też ciekawostka, kolejka do kanapy na Jaworzynie dłuższa niż kolejki w SMR, koło 15-20min. po każdym zjeździe trzeba było odstać :/ Kurde, mogli by już otworzyć grzebień, doliny III i w ogóle całe Doliny, no i Hiltona bo zjadł bym w końcu coś w tym Szczyrku dobrego :D  Powrót godz 14, dojazd z Julianów do ronda w Buczkowicach 1 godzina 50 min. :/ 

PS. Obwodnica Rybarzowic i Buczkowic już dawno skończona ale dalej zamknięta dla ruchu. Ciekawe czy przed feriami wszystkie papiery ogarną i drogę udostępnia ? 🙄

  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, moruniek napisał:

Dziś zauważyłem też 2 panów z opaskami FAST PASS. A podobno miało tego rozwiązania nie być w SMR.

Na podstawie oficjalnych informacji taką opaskę można uzyskać będąc gościem hotelu Gronie lub w trakcie lekcji z instruktorem SMR. Podobno nie ma innej możliwości.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, fredek321 napisał:

Na podstawie oficjalnych informacji taką opaskę można uzyskać będąc gościem hotelu Gronie lub w trakcie lekcji z instruktorem SMR. Podobno nie ma innej możliwości.

Dla uczących się płacących za instruktora popieram, będzie więcej poprawnie jeżdżących narciarzy. Ale oby nie było tego nigdy w sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Ziemowit napisał:

...Ale oby nie było tego nigdy w sprzedaży.

Proponuję też wycofanie ze sprzedaży wszystkich dóbr luksusowych, samochodów lepszych od przeciętnych no i oczywiście natychmiastowe zamknięcie wszystkich 5* hoteli.

Loże w teatrach i na stadionach to też jakiś chory wynalazek... przecież z pozostałych miejsc też dobrze widać...

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 7
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Zaba_osw napisał:

Proponuję też wycofanie ze sprzedaży wszystkich dóbr luksusowych, samochodów lepszych od przeciętnych no i oczywiście natychmiastowe zamknięcie wszystkich 5* hoteli.

Loże w teatrach i na stadionach to też jakiś chory wynalazek... przecież z pozostałych miejsc też dobrze widać...

Jeszcze każdy narciarz w restauracji na stoku powinien mieć prawo zmierzyć kotleta na talerzu u dowolnej osoby i domagać się takiego samego! 😅

Edytowane przez Ziemowit
  • Like 1
  • Haha 4
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Ziemowit napisał:

Jeszcze każdy narciarz w restauracji na stoku powinien mieć prawo zmierzyć kotleta na talerzu u dowolnej osoby i domagać się takiego samego! 😅

Dobrze mówisz!

A  żeby jeszcze ludzie domagali się działających karnetów?

Toż to się głowie nie mieści jacy roszczeniowi Ci narciarze dzisiaj...

Nie dość że mają otwarte info centrum na miejscu to jeszcze im źle... Dawniej to by busem do Bielska  jechali żeby im karnet odblokować. ..skandal!

  • Haha 1
  • Downvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...