Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

szew137

Rekomendowane odpowiedzi

 

~~Stary bywalec

To teraz wyobraź sobie, że za 2 tygodnie przyjeżdżasz:

Czujesz się świetnie, forma dobra jak nigdy, już nie możesz doczekać się jazdy. Jest lekki mrozik i z za chmur zaczyna wychodzić słońce. Na trasach sztruks, przykryty lekką warstwą puchu. Ludzi mało, bo zapowiadali deszcze. Ustawiasz się w niewielkiej kolejce do Gondoli. Wiesz, że za kilka minut, będziesz szusował po idealnym śniegu. Włączają kolej. Podchodzisz zadowolony do bramki...

a tu karnet nie działa. Nerwowo próbujesz jeszcze kilka razy, ale nic z tego. Idziesz wściekły do Infocentrum, ale tam spora kolejka. Czekasz a w tym czasie inni rozjeżdżają puch. W końcu dochodzisz do okienka i mówisz w czym problem.  Pani sprawdza karnet i mówi, że go zablokowali, pokazuje zdjęcia. Prosisz kierownika, ale jeszcze go nie ma. Będzie o 9.30. Czekasz prawie godzinę, a w tym czasie do ośrodka zjeżdżają się tłumy narciarzy. Ci, którzy zaczęli na otwarciu, mają już za sobą kilka bajecznych zjazdów. W końcu przychodzi kierownik. Sprawdza Twój karnet i mówi: "Zablokowaliśmy Panu karnet i nic nam Pan nie zrobi, Może Pan wysłać maila z reklamacją"

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lika napisał:

No to o tym cały czas piszę. To jedyny realny tego roku "system". No chyba że jeszcze jakieś aplikacje działają...

Z własnego doświadczenia mogę zasugerować zasypanie ich stanowczymi mailami. Groźba powództwa chyba adekwatna. Musisz przebić się przez referentow którzy robią kopiuj wklej.

Ja już w tym sezonie miałem 3x blokadę karnetu dwa na moltku raz w szczyrku. Ale wynikało to z błędów systemu.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Spiochu napisał:

 

~~Stary bywalec

To teraz wyobraź sobie, że za 2 tygodnie przyjeżdżasz:

Czujesz się świetnie, forma dobra jak nigdy, już nie możesz doczekać się jazdy. Jest lekki mrozik i z za chmur zaczyna wychodzić słońce. Na trasach sztruks, przykryty lekką warstwą puchu. Ludzi mało, bo zapowiadali deszcze. Ustawiasz się w niewielkiej kolejce do Gondoli. Wiesz, że za kilka minut, będziesz szusował po idealnym śniegu. Włączają kolej. Podchodzisz zadowolony do bramki...

a tu karnet nie działa. Nerwowo próbujesz jeszcze kilka razy, ale nic z tego. Idziesz wściekły do Infocentrum, ale tam spora kolejka. Czekasz a w tym czasie inni rozjeżdżają puch. W końcu dochodzisz do okienka i mówisz w czym problem.  Pani sprawdza karnet i mówi, że go zablokowali, pokazuje zdjęcia. Prosisz kierownika, ale jeszcze go nie ma. Będzie o 9.30. Czekasz prawie godzinę, a w tym czasie do ośrodka zjeżdżają się tłumy narciarzy. Ci, którzy zaczęli na otwarciu, mają już za sobą kilka bajecznych zjazdów. W końcu przychodzi kierownik. Sprawdza Twój karnet i mówi: "Zablokowaliśmy Panu karnet i nic nam Pan nie zrobi, Może Pan wysłać maila z reklamacją"

 

Ech, spokojnie. Miałem tak w 1 dzień : stałem jako 1 w kolejce i sezonówka nie zadziałała . Wróciłem do infocentrum  i po godzinie już jeździłem , cóż , zdarza się .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Fischer_Man napisał:

Powiedział przemądrzały Mitek to tak musi być. Otóż nie!

Kupując karnety sezonowe czy dzienne po zapoznaniu się z ofertą ośrodka, otrzymujemy usługę niezgodną z informacjami na stronie podanymi w momencie zakupu tzn. informacja o 6 osobowym wyciągu o konkretnej przepustowości, a dostajemy usługę 4 osobową o dużo mniejszej przepustowości. Wydaje mi się, że UOKiK mógłby się tym zająć. To jest ograniczanie oferty. Polsat dostał kilka dni temu około 30mln kary za podobne działania w czasie Euro 2016. 

Cześć

Mam prawo do swojego zdania i mogę je wypowiadać, tak czy nie?  Jednocześnie nikogo nie obraziłem ani nie oceniam. Zgadza się?

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, fredek321 napisał:

Nie mam pojęcia jak ludzie dorośli mogą wrzucać wszystkich do jednego wora. To, że ktoś się czymś interesuje, chciałby wiedzieć dlaczego, po co itp. nie czyni z niego narzekacza. Jadę do Szczyrku w pełnej świadomości tego co zastanę. TMR częściej chwalę niż ganię. Jeśli nie rozumiem ich działań próbuję je wyjaśnić, jeśli dadzą koncertowo d.... to napisze o tym, jeśli kamerkowicze piszą o kolejkach 30 min., a ja stoję 10 to też o tym napiszę.

Ale czy ja Twoją konkretnie osobę wrzucam do jednego wora? Raczej nie podpadasz pod to co napisałem. Jasne, że trzeba się co nieco dowiadywać i jak trzeba wytykać błędy ale są też granice. U mnie w firmie po przejściu na nowoczesność część kłopotów to wina ludzka a część systemu. Część tego systemu obsługuje nam Szwedzki Ericsson a i tak nie tak dawno mieliśmy taki kibel jakich mało. Wszystko wymaga czasu by błędy wyłapywać i potem szybko temu zaradzić. Jak pisałem to się nie stanie w rok czy dwa a tu widzę już wezwania do "prokułatury". Ziobrę w to jeszcze zaangażujmy to będzie w sam raz.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, shuger napisał:

O jej... to żeś teraz pojechał....

Zatem Słowacy to też masochiści skoro piszą artykuły krytyczne wobec Szczyrku?

Świeżynka z 02 stycznia pod wymownym tytułem:

"Nie daj się  oszukać - byliśmy w Szczyrku "

O "wspaniałej" jakości usług

O wyciągach otwieranych z opóźnieniem

O mylących komunikatach

O zamykaniu przedwczesnym wyciągów

O braku przygotowania podjazdów i zjazdów z wyciągów i panach z obsługi siedzących w ciepłych budach

O ilości czynnych tras...

O zagęszczeniu na trasach w kontekście flexi cen

I z konkluzja że jeśli Rataj czyli jeden z właścicieli TMR chce uczyć Austriaków jak robić biznes narciarski to niech najpierw pojedzie do Szczyrku.

Warto poczytać :

https://dennikn.sk/blog/1701850/nie-daj-sie-oszukac-boli-sme-v-szczyrku/#

Nadszedł czas na refleksję @JC

Lepiej późno niż wcale... nawet jeśli całym lokalnym sercem jest się za rozwojem regionu... a może nawet tym bardziej

Ja nie o tym.Smiales się ze mnie ze chce zakupić sezonowke .Pojechalem sobie na ten zachwalany ,zajebisty Szczyrk i wiesz co?:

nie kupię sezonowki  ,jest tragicznie ,mnóstwo kamieni ,narciarzy od groma a w mediach się ogłaszają ze super hiper .Mieszkam w BB i naturalnym dla mnie jest ze mam tu jeździć ale po tym co zobaczyłem i doświadczyłem w tym sezonie pasuje.Moze komuś to pasuje ,mi nie.

pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, JC napisał:

Zdubluję post z Vogiem, bo dotyczy Szczyrkowskiego

Herbata 10 PLN wymiatają 🤣

A knajpa polana Suche to żadna nowość, istnieje ponad 20 lat,cały czas ten sam właściciel ale się chłop rozbudował i to już prę razy. Ceny wcale nie są podobne bo u nich herbata kosztuje 4 PLN :D  

Edytowane przez pasazer85
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

15 minut temu, Fischer_Man napisał:


 

Dzisiaj rozpocząłem sezon w Szczyrku od nocnych jazd. Byłem o 18, zacząłem jeździć o 18:50. Karnet nie działał, w infocentrum klikają i odsyłają sprawdzić, po czym dalej nie działa. Tak było 3 razy. Generalnie masa ludzi, część zapomniała mózgu zabrać i pogina 90km/h, inna część rozmawia „o jednej wiśniówce za dużo przed wyjściem z kwatery”. Dużo świeżego puchu z armat. Do przyjemności nie zaliczę tego wieczora. Mam nadzieję, że od jutra sprawę uratuje COS. 

 

 

Typowy przykład masochizmu połączonego z manią prześladowczą. Po jakiego tam pojechałeś,z góry uprzedzam że dla ciebie będzie tragicznie pod każdym względem,

możesz jeszcze zaniechać, spakować się i wrócić skąd przyjechałeś ..............

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Spiochu napisał:

Kpiny sobie robią.

Nie wiem czy są ku temu podstawy prawne, ale może zgłosić wyłudzanie kasy za nieaktywne karnety, do prokuratury?

Bez jaj - co jeszcze powinno sie do nich zgłaszać, ze w sklepie za rogiem były zgniłe jajka??? Szanujmy sie...

Sprawa jest wybitnie cywilna - sa choćby rzecznicy konsumentów, jak komuś potrzebna jest pomoc jakiejś publicznej służby.

A w temacie - mojemu Koledze na Chopoku swego czasu zablokowali skipass - taki zwykły dzienny - bo rzekomo ktoś przechodził na jego karte - miał z tym trochę jaj, czuł sie jak złodziej, nikt mu generalnie w nic nie wierzył - najsmutniejsze było to, ze jego 10 letni syn, nie mógł zrozumieć, dlaczego im nikt nie wierzy skoro mówią prawdę - ostatecznie, bo dłuższej rozprawie w info centrum, karnet łaskawie odblokowano. Stracili generalnie godzine i sporo nerwów. A dziecko przekonało sie, ze świat dorosłych bywa niezle popier... 

Edytowane przez Cosworth240
  • Like 4
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Fischer_Man napisał:

Za produkt/usługę się płaci i ma się prawo wymagać produkt zgodny z ofertą. 

Po 3 normalnego człowieka nie interesują Twoje zakłamane i sowicie opłacane vlogi.

Po pierwsze nie kupujesz pralki tylko produkt jako usługę gdzie jak już wspomniano coś z niezależnych przyczyn może nie działać jak należy. Ile masz lat, że tak podstawowych kwestii nie ogarniasz? 

Po drugie jasną jest rzeczą, że jakoś tam ci wszyscy blogerzy i tym podobni zarabiają. Kwesta oceny wiarygodności to już nasza sprawa w tym nasz wybór czy to czytamy lub oglądamy akceptując lub nie. Jak Cię coś tam boli z tego powodu z tyłu to kraj wolny i dołącz do tej sowicie opłacanej ekipy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fischer Man. Jesteś pewien, że JC dostaje wartą uwagi kasę za vlogi na YT? Ma po 5-10k wyświetleń na odcinek. Youtuberzy, którzy mają po 50-100k wyświetlań na odcinek mają problem z pozyskaniem sponsorów o czym chętnie się wypowiadają. R. Maciaszek w bardzo długim wywiadzie opowiadał, że albo prowadzisz naprawdę jeden z najchętniej oglądanych kanałów i jesteś w czołówce, albo reklamodawcy, potencjalni partnerzy i sponsorzy mają cię w pupie. :)

Edytowane przez Ziemowit
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kilku dobrych stron ten wątek jest po prostu śmieszny. Może inaczej -przerażający. Klepanie jednego i tego samego. Jak nie ceny, to smog jak nie smog to usterki. Co po niektórzy chyba są wszechwiedzący. Teraz doszła jadka na admina @JC . 

Więc się pytam, czego jeszcze brakuje w tym wątku? 

Już tyle razy było gadane- nie podoba się, NIE JEDŹ, a  niektórzy dalej swoje. Chyba nie o tym jest ten wątek by tylko narzekać, wyzywać się i oskarżać się wzajemnie. 

Są warunki, jest pogoda, proponuję pojechać na stok i cieszyć się z narciarstwa. Wtedy każdy odpocznie, pozytywnie się zmęczy i będzie to czas do pewnych refleksji. 

Cześć i miłego dnia :)

 

 

  • Thanks 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Fischer_Man napisał:

Ja osobiście nie lubię być oszukiwany czy kłamany w twarz. Jak wam to nie przeszkadza to klepcie po plecach dalej ten TMR. 

Bardzo lubię vlogi JC i proszę o jeszcze. Za to Twoje, są bardzo tendencyjne, oczywiście, to tylko moja subiektywna opinia:;) 

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Fischer_Man napisał:

Po 3 normalnego człowieka nie interesują Twoje zakłamane i sowicie opłacane vlogi.

@Fischer_Man możesz nie oglądać moich vlogów, możesz nie zaglądać na skionline.pl, możesz mieć własne zdanie na każdy temat, ale obrażenia mnie, pomawianie nie będzie akceptowane. Dlatego na razie dostajesz bana na 14 dni, a jeżeli będzie następny raz wylatujesz z forum.

I prośba do wszystkich, wracamy do tematów narciarskich dot. Szczyrkowskiego. 

  • Like 1
  • Thanks 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o tą sezonówke i jej blokadę i w ogóle o jakie kolwiek reklamacje  to klient powinien dostać tymczasowy karnet od ręki ( po zgłoszeniu faktu, reklamacji  przy kasie a nie czekać na kierownika 🤦‍♂️ bo to nie PRL) i korzystać z niego do rozwiązania sprawy a tak każdy nawet najbardziej uczciwy klient jest z góry traktowany jak największey ZŁODZIEJ co mnie osobiście bardzo WK.....!!! 😡😡😡😡😡😡😡

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, fredek321 napisał:

Na Kanarach espresso kosztuje 80 eurocentów, w Polsce nie niej niż 6 złotych. Jednak herbata za 10 złotych (koszt saszetki 10 groszy) to hit.

Faktycznie, tanio nie jest. Ale tak jak ta "herbatka" jest zbyt wysoko wyceniona, tak samo Ty nie doceniłeś kosztów "herbatki". Herbatka to nie tylko koszt saszetki, która może kosztować te 10 groszy albo złotówkę, oczywiście szanujący się gastronomik da tą za złotówkę. Ale w "herbatce" są również doliczone - zus, podatek dochodowy - pracownika i właściciela, VAT, koszty energii, koszty postawienia budynku i jego ogrzania, to że są czyste toalety i że szklanka jest myta w zmywarce za kilka lub kilkadziesiąt tysięcy złotych, to że trzeba było kupić kilka różnych komputerowych systemów. Zabawa w gastronomię, to wbrew pozorom nie jest tania zabawa, a przecież na końcu - z czegoś trzeba będzie jeszcze żyć. No niby to trochę daleko od nart ale jak się dokładnie przyjrzeć to ta cała lawina kosztów dotyka również całej infrastruktury narciarskiej. A też trzeba pamiętać że jest to bardzo często działalność sezonowa. Spróbuj znaleźć dobrego kucharza na trzy miesiące, normalnie wyśmieje się w twarz albo zażyczy sobie jakieś kosmiczne pieniądze.Jeżeli teraz wychodzą jakieś niedoróbki z gopassem, to też jest to problem "sezonowy". Zainstalowano nowy system i czekano na śnieg. Dopiero jak rusza sezon i zaczynamy z niego korzystać, to okazuje się że życie pisze własne scenariusze i coś tam nie działa a frustraci sięgają za klawiaturę.  

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Fischer_Man napisał:

Pisz sobie. Ja mam prawo napisać, że rzadko kiedy masz rację i jeszcze ciśniesz ludziom kłamstwa do głowy. Za produkt/usługę się płaci i ma się prawo wymagać produkt zgodny z ofertą.

...

Cześć

Jako, że konsekwencja Jacka nie pozwala Ci odpowiedzieć wstrzymam się z komentarzem te 14 dni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minutes ago, Robur82 said:

 

I G. mnie obchodzi że maja problemy z systemem, ja płacę za pełnowartoścowy produkt, a to ich problem

 

Faktycznie, bardzo slabo rozwiazuja te problemy. Powinni dawac karnet czasowy do momentu rozwiazania problemu.

Np. w takim banku jak wybieram kase z bankomatu i bankomat mi jej nie wyda, to wysylam maila i kasa do mnie wraca. Nastepnie dopiero czekam na rozpatrzenie reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...