Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

szew137

Rekomendowane odpowiedzi

1 minute ago, Robur82 said:

.....ak można w takim okresie śląskich ferii brać się za konserwacje unieruchomic kolej i ludzi zmusić do stania w ponad 20min kolejkach, teraz pojechali juz całkowicie po bandzie i pokazali gdzie maja "polaków". A że jest ich jak mrówek i tak przyjadą, karnety sprzedane w tej samej ilości jaky wszystkie koleje smigały, więc czym przejmowac się?

 

W komentarzach na fejsie tłumaczą się, że jest jakaś awaria w układzie zasilania i że serwis producenta kolejki pracuje na usunięciem awarii. 

  • Like 2
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minutes ago, colin23 said:

Jedyny plus że wreszcie napisali teraz że kopa zamknięta. Bo przedwczoraj i wczoraj od wieczora do 8:10 było info że jest czynna i w ostatniej chwili aktualizowali info na stronie. 

Wiedziałem, ze czytają to forum.

Shuger 1:0 SMR 😉

Edytowane przez andy-w
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj jestem za Szczyrkiem ale robią sobie z nas klientów jaja. Orczyki z Czyrnej umarły już chyba na zawsze. Ileż może trwać procedura powypadkowa? Miesiąc? Bieńkula ratrak to widziała chyba ostatni raz dwa tygodnie temu przed zawodami 😁. I Golgota nieczynna kolejny dzień gdzie ratrak może ją przygotować w 45 minut. Ale przecież ludzie i tak są więc po co się starać. Słabo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, colin23 napisał:

Bieńkula ratrak to widziała chyba ostatni raz dwa tygodnie temu przed zawodami 😁. I Golgota nieczynna kolejny dzień gdzie ratrak może ją przygotować w 45 minut

Bieńkula na 100% była ratrakowana przedwczoraj. Golgota wczoraj absolutnie nie nadawała się do otwarcia. Co do orczyków, wypadek może być pretekstem, ale nie musi. Po co stawiali krótki talerzyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka ciekawostka, doczekaliśmy się wreszcie nowego serwisu pogodowego na stronie SMR.

"13.02.2019

Na podstronie POGODA został uruchomiony nowy serwis o aktualnych warunkach atmosferycznych w ośrodku. Teraz każdy nasz Gość będzie mógł na bieżąco monitorować prognozy wiatrowe i informacje o opadzie."

https://www.szczyrkowski.pl/resort/pogoda/

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj byłem pierwszy dzień i bieńkula była zamuldzona i kopna jakby nie jechali tam dawno. Co do golgoty to cały czas ją naśnieżali we wtorek. Dziś powinna być gotowa na tiptop. Swoją drogą trzeba być mega nieudolnym aby przez 30 mroźnych nocy nie narobić takiego podkładu który wytrzyma kilka cieplejszych dni. W Austrii, Włoszech nawet jak mają 50, 100 czy więcej śniegu, to cały czas armatki w nocy robią górki śniegu na zapas. Ale po co u nas? U nas lepiej napisać że awaria techniczna 😉

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, andy-w napisał:

W komentarzach na fejsie tłumaczą się, że jest jakaś awaria w układzie zasilania i że serwis producenta kolejki pracuje na usunięciem awarii. 

Pewnie będę się wymądrzał według niektórych, ale trudno. Powiem co ja bym zrobił na miejscu SMR.

Zacznijmy od tego, że kolej działająca 2 miesiące ulega awarii. Płacąc miliony za kolej to nie może być akceptowalne. Jeśli już pech chciał to umowa SMR-Leitner powinna gwarantować serwis express zwłaszcza w trakcie sezonu. Jeśli nie mają takiej usługi to odszkodowanie za każdy dzień wyłączonej kolejki z winy producenta w trakcie trwania okresu gwarancji. Na czas wyłączonej kolejki można zyskać u klientów +10 do reputacji i obniżyć ceny karnetów na sezon niski. Klienci bardzo by to docenili. Ewentualnie straty z tego tytułu pokryć kasą pozyskaną z odszkodowania od Leitnera.

SMR bez strat. Klienci zadowoleni z rekompensaty. Jedynie Leitner w ciemnej d**pie, ale z drugiej strony jak się bierze po 30-40mln za NOWĄ kolejkę to chyba można mieć wymagania, by nie siadała 2 miesiące po uruchomieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, ptk89 napisał:


SMR bez strat. Klienci zadowoleni z rekompensaty. Jedynie Leitner w ciemnej d**pie, ale z drugiej strony jak się bierze po 30-40mln za NOWĄ kolejkę to chyba można mieć wymagania, by nie siadała 2 miesiące po uruchomieniu.

W swoim czasie nasze Dreamlinery też stały w krzakach zamiast latać. Pewnie razem z naszymi, stało ich z setka na całym świecie, w cenie po 200 mln papiera za sztukę:;) Jak się wydaje taką kasę, to powinno się mieć jakieś wymagania, co'nie:;)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Zibi28 napisał:

W swoim czasie nasze Dreamlinery też stały w krzakach zamiast latać. Pewnie razem z naszymi, stało ich z setka na całym świecie, w cenie po 200 mln papiera za sztukę:;) Jak się wydaje taką kasę, to powinno się mieć jakieś wymagania, co'nie:;)

Jeśli coś jest wadliwe, a było wyprodukowane i sprzedane jako nowe to posiada gwarancję. LOT dostał odszkodowanie od Boeinga za uziemione samoloty - https://www.newsweek.pl/boeing-787-dreamliner-pll-lot-odszkodowanie-newsweekpl/5fmmdsl

Teraz nawet jak kupisz nowe auto za powiedzmy 100 tys zł, to masz wiele gwarancji np. mobilności i w momencie awarii masz darmową pomoc i auto zastępcze. Przy inwestycji za 40mln też pewnie są lub powinny być jakieś zabezpieczenia dla inwestora, by nie ponosił strat z tytułu wadliwego sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gwarancji fiata pisze że elementy zawieszenia nie podlegają gwarancji, więc zostaje karoseria i silnik. Więc zrezygnowałem z gwarancji:;(

Nie sądzę aby duża spółka się nie zabezpieczyła , ale to nie jest nasza inwestycja i nie nasze relacje inwestorskie, a Ty jak mi się wydaje, dość mocno "popłynąłeś" we wnioskach. 

Kupując karnet na do ośrodka nie kupujesz gwarancji, że wszystkie koleje będą działać. Masz ich do wyboru kilka. Jak jedna nie chodzi to korzystasz z innej. Pewnie z tego powodu są większe kolejki, ale zawsze możesz wybrać inny ośrodek, gdzie koleje są bardziej przewidywalne. Póki co, ludzi to nie zniechęciło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Zibi28 napisał:

W gwarancji fiata pisze że elementy zawieszenia nie podlegają gwarancji, więc zostaje karoseria i silnik. Więc zrezygnowałem z gwarancji:;(

Nie sądzę aby duża spółka się nie zabezpieczyła , ale to nie jest nasza inwestycja i nie nasze relacje inwestorskie, a Ty jak mi się wydaje, dość mocno "popłynąłeś" we wnioskach. 

Kupując karnet na do ośrodka nie kupujesz gwarancji, że wszystkie koleje będą działać. Masz ich do wyboru kilka. Jak jedna nie chodzi to korzystasz z innej. Pewnie z tego powodu są większe kolejki, ale zawsze możesz wybrać inny ośrodek, gdzie koleje są bardziej przewidywalne. Póki co, ludzi to nie zniechęciło. 

Owszem to nie jest nasza inwestycja, ale to od nas zależy czy ta inwestycja będzie się spłacać przez kolejne lata i jak szybkie tempo zwrotu to będzie. Dlatego klient powinien mieć sporo do powiedzenia.
Kupując karnet nie liczę, na żadne gwarancje, tylko napisałem, że pewnie wielu gościom bardzo by się spodobało, kiedy by dostali informację o obniżonych cenach z uwagi na awarie kolejki. Ja mam sezonówkę, więc mi to rybka. I nie wypowiadaj się czy kogoś to zniechęciło lub nie bo to można stwierdzić po kilku latach. To, że teraz są kolejki do wyciągów nic nie znaczy, bo w dużej części to mogą być osoby odwiedzające ośrodek pierwszy raz czy drugi i jeszcze nie mają zdania na jego temat. Z moich rozmów na wyciągach SMR jest odbierany przez ludzi tak 50/50. Opinie są mniej więcej równo wymieszane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, ptk89 napisał:

Owszem to nie jest nasza inwestycja, ale to od nas zależy czy ta inwestycja będzie się spłacać przez kolejne lata i jak szybkie tempo zwrotu to będzie. Dlatego klient powinien mieć sporo do powiedzenia.
Kupując karnet nie liczę, na żadne gwarancje, tylko napisałem, że pewnie wielu gościom bardzo by się spodobało, kiedy by dostali informację o obniżonych cenach z uwagi na awarie kolejki. Ja mam sezonówkę, więc mi to rybka. I nie wypowiadaj się czy kogoś to zniechęciło lub nie bo to można stwierdzić po kilku latach. To, że teraz są kolejki do wyciągów nic nie znaczy, bo w dużej części to mogą być osoby odwiedzające ośrodek pierwszy raz czy drugi i jeszcze nie mają zdania na jego temat. Z moich rozmów na wyciągach SMR jest odbierany przez ludzi tak 50/50. Opinie są mniej więcej równo wymieszane.

Do powiedzenia to mają udziałowcy, mniejszościowi - niewiele, większościowi - decydują:;)

Ty możesz wyrazić opinię, wyrzucić swoje frustrację na forum i jak Ci się nie spodoba, to zmienić ośrodek na inny, albo pojechać na wakacje do ciepłych krajów.

Co do obniżki cen, idąc do pizzerii to klienci krzyczą od drzwi że chcą upust i dowóz musi być koniecznie gratis - to że samochód za 50 tys po czterech latach będzie złomem i w tym samym czasie trzeba drugie tyle wydać na kierowcę to nie ma znaczenia, ale idąc do restauracji z wyższej półki, to żaden nie śmiałby, nie zostawić napiwku. Dwie sytuacje i dwa różne zachowania, najczęściej tych samych osób. Jadąc w Alpy nikt nie wyrzuca swoich frustracji że drogo, to wcale nie znaczy że ludzie nie liczą, liczą, ale zgodnie z mentalnością wyżej, nie wylewają swoich żali na forum tylko jadą bądź nie. I tam też są pewnie różne  tańsze okazje i całkiem nietanie.

Najczęściej inwestor popełnia błędy, jak wchodzi w nową dla siebie branżę. Ale Słowacy prowadzą wiele ośrodków, jest to ich DNA i wiedzą co robią. W ciągu dwóch lat postawili kilka kolei a ludzie walą do nich drzwiami i oknami. Więc jest sukces komercyjny, pomimo że na krześle mówią że 50/50, problem byłby, jakby te dyskusje toczyły się na krześle w Białce:;)  Jestem przekonany że dobudują kolejne kanapy, restauracje, rozwiążą problem dojazdów, czy też rozbudują system naśnieżania. To są dopiero dwa lata. Dzięki nim cała okolica przeżyje boom budowlany a potem gospodarczy. A konkurencja będzie musiała kombinować, aby im klienci nie odpłynęli.  A my wszyscy na tym skorzystamy.

Chyba niewielu zdaje sobie sprawę z ryzyka jakie nie niesie za sobą inwestowanie w tak chimeryczną branżę jak wyciągi narciarskie. Topimy kosmiczną górę pieniędzy a potem jesteśmy czynni trzy miesiące w roku - jak aura pozwoli. Sorry ale większość inwestorów znajduje łatwiejsze sposoby na mnożenie swoich pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Zibi28 napisał:

 

Chyba niewielu zdaje sobie sprawę z ryzyka jakie nie niesie za sobą inwestowanie w tak chimeryczną branżę jak wyciągi narciarskie. Topimy kosmiczną górę pieniędzy a potem jesteśmy czynni trzy miesiące w roku - jak aura pozwoli. Sorry ale większość inwestorów znajduje łatwiejsze sposoby na mnożenie swoich pieniędzy.

Oczywiście, ryzyko inwestycyjne w tej branży jest spore. 

Ale jak na moje oko, to SMR nie topi kosmicznej góry pieniędzy, lecz raczej zarabia kosmiczną górę pieniędzy. Oni, jak Kulczyk, kupili niemal samograja, tylko musieli go mocno podpucować, co udało im się naprawdę dobrze.

Kolejnym takim samograjem mogłoby być Pilsko. Tam inwestor, który postawi coś sensownego (jeśli mu się to uda) i nowoczesnego ma pewność tłumów przez cały (zdecydowanie dłuższy niż w Szczyrku) sezon.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważcie, że TMR inwestuje TYLKO w naprawdę znane miejsca, mimo, że czasem upadłe: Łomnica, Pleso, Chopok, Szpindl, Szczyrk. teraz w AT też 1 z 6 lodowców, a nie np. jakieś Obertauern czy inne Oberzadupie.

Nie ma tu żadnej Zawoi, Orawskiej Leśnej, Pustevnych ani Rytra.

Ich strategia jest jasna: tylko i wyłącznie najbardziej znane i największe ośrodki. Zresztą jakieś 10 lat temu ... zamknęli na cztery spusty jakiś mniejszy ośrodek pod Tatrami.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś krócej, niestety z powodu ACLS i jeszcze bardziej niestety, że nie mojego, a córki. Odezwała się stara kontuzja.

Rano beton powyżej 800-900m. Poniżej miękko. Do 11 na wysokości 1000m nie puściło. Na Solisku dało się odczuć działanie kanapy na ZK. Ratrak przygotowuje Golgotę, m.in wygarnia śnieg z lasu.

Żeby nie kolano byłby kolejny udany dzień.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...