Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

szew137

Rekomendowane odpowiedzi

19 minut temu, Jasiek napisał:

No a to mapka real

real.jpg.3c0c4b12c204ea7df10e8921e95ed393.jpg

 

Masz jakieś "przecieki" ¬¬ z COS-u , że nie będzie zjazdu od Jaworzyny do Szczyrku, czy to tylko twoje domysły ?

I jeszcze jedna "ciekawostka" - sporo narciarzy może się zdziwić (niemile) na Julianach (niebieska 10)  - zwłaszcza po ok. 100 metrach, kiedy niebieska przechodzi w czerwoną (na "starych" mapkach była czerwona, chyba, że "coś przeprofilowali" :D).

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, hupon napisał:

I jeszcze jedna "ciekawostka" - sporo narciarzy może się zdziwić (niemile) na Julianach (niebieska 10)  - zwłaszcza po ok. 100 metrach, kiedy niebieska przechodzi w czerwoną (na "starych" mapkach była czerwona, chyba, że "coś przeprofilowali" :D).

To jest bardzo ciekawe zwłaszcza, że trasy na Julianach (super, że napisali tę nazwę na mapce!) nie zostały w tym roku przeprofilowane. Jakby nie patrzeć, to ścianka na 9a jest dosyć stroma, ale to chyba nie jedyny powód, dlaczego dostała taki kolor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, leitner napisał:

Szkoda tylko, że nie zaznaczyli dojazdu z 1 do gondoli. Jest na tej mapce kilka błędów, ale może jeszcze to poprawią do zimy. Tutaj inna mapka - nie z początków, ale z lat 90. :) 

Szczyrk 1993 (17).JPG

Pamiętam ją z "ery ołówków" -  Hagan SL 200 cm :D.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Waldek napisał:

10 zawsze była czerwona a 9a  i 9 były niebieskie. Skąd taka zmiana trudności skoro brak przeprofilowania

Trasa 10 będzie trasą główną do zjazdu na Solisko, najlepiej dośnieżana,otwierana pierwsza i zamykana na końcu, dlatego kolor nie może odstraszać tych na których zarabia się najwięcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ptk89 napisał:

@surfing Powyższe informacje na temat tego, że 10 będzie trasą główną i priorytetową dla TMR sam wymyśliłeś czy masz takie informacje od TMR?

W rejonie Julianów i jako zjazd do Soliska od strony Julianów trasa 10 będzie tą podstawową, oczywiście priorytet to trasy przy gondoli ale to nie ten rejon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, leitner napisał:

Trasy priorytetowe są przy gondoli, bo to ona jest "centrum" ośrodka. Zwaliska w ogóle nie zaznaczyli. Dla nowych klientów będzie ono na pewno niespodzianką emoji4.png

 

 

 

Po stronie Czyrnej nigdy nie jeździłem, ale to nie jest tak, że wariant 3 i 3d też będzie przecinał w jakimś miejscu Zwaliska? Może jednak TMR rozwiązał jakoś ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, ptk89 napisał:

wariant 3 i 3d też będzie przecinał w jakimś miejscu Zwaliska?

Tylko niebieska 3 nie będzie przecinać ul.Zwaliska 

Odnoga 3d  po staremu przez ulicę, bo na razie chyba nic nie budują nad drogą.

Obawiam się że Czyrna (orczyk) w tym sezonie przy braku naturalnego śniegu może nie ruszyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, surfing napisał:

Tylko niebieska 3 nie będzie przecinać ul.Zwaliska 

Odnoga 3d  po staremu przez ulicę, bo na razie chyba nic nie budują nad drogą.

Obawiam się że Czyrna (orczyk) w tym sezonie przy braku naturalnego śniegu może nie ruszyć

Dlaczego tak uważasz? Wydaje mi się, że skoro TMR wyznacza trasę 1 i 3 do jazd nocnych to będzie je traktował mocno priorytetowo, podobnie jak Biela Put na Chopoku.

ps. w Czyrnej zostały oba orczyki czy tylko jeden? Jeśli jeden to który - ten przy Bieńkuli czy przy czerwonej 1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja w okolicy Czyrnej wygląda tak:

W tym sezonie nie będzie ani mostku, ani tunelu na trasie 3, 3d i przejeździe 1 --> gondola (przy przecięciach ze Zwaliskiem. Być może pojawi się coś takiego w następnych latach. Dojazd do gondoli trasą nr 3 nie będzie kolidował ze Zwaliskiem.

Z Czyrnej zostały wyciągi II i X "długie górniki" czyli te, które były przy Bieńkuli. Po orczykach I/XI (przy 1) pozostały niemal wszystkie podpory oraz dolna stacja. Przy dolnej stacji teren został wyrównany - będzie szerszy dojazd do orczyków II/X (obecnie C1/C2) a także do Baru Czyrna i kas.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Booking.com


www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...