spi630 Napisano 21 Grudzień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 21 Grudzień 2011 Zmontowałem kilka przejazdów z treningu w San Candido: [video=youtube;dAdxLTxmSFQ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziom10 Napisano 21 Grudzień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 21 Grudzień 2011 dobre, dobre:happy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kajeran Napisano 23 Grudzień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 23 Grudzień 2011 (edytowane) Patrząc z Twojej pozycji (czyli zjeżdżającego z góry) to w skrętach w prawo wywalasz biodro Edytowane 24 Grudzień 2011 przez kajeran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niko130 Napisano 26 Grudzień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 26 Grudzień 2011 Ciekawie to widzę. Kiedy patrzę na jazdę obiektywem kamery na kasku to wydaje mi się ,że skrętów nie opóżniasz. Uwzgędniam że głowa "kreśli" inną linię niż narty. Bład wprowadza kierowanie wzroku, na kierunek kolejnej tyczki (głowa wyprzedza ruch tułowia - zresztą tak ma być). Niestety patrząc z boku widzę dość spóżnione skręty. One zmuszają do większego krawędziowania, zmniejszają prędkość. Linia jazdy musi być adekwatna do stromosci , układu tyczek i prędkości, no jeszcze do rodzaju śniegu.U ciebie tej subtelności nie dostrzegam.Są skręty gdzie nadmiernie obciążasz nartę górną , dolna Ci odjeżdza ,wtedy pojawiają sie problemy z kolejną bramką. Szczególnie to zdarza się na bardziej płaskich odcinkach. Ogólnie jazda mi sie podoba, poszukujesz prędkości. Ale z prędkością zawsze wiąże sie ryzyko niedokładnosci. Slalom coś gęsty i mocno wykrecony. Trzeba pamiętać ,że ustawieniem robi się technikę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eqiupe Napisano 26 Grudzień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 26 Grudzień 2011 Niko Finał Mistrzostw Polski Amatorów pozycja 2 ;-) To jest filmik z treningu z przygotowań do sezonu jeszcze nie wiadomo czy jazda na świeżości czy już na dojechanie. Na zawodach wygląda to jeszcze troszkę inaczej. Pozdrawiam i do zobaczenia! Szymek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spi630 Napisano 26 Grudzień 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 26 Grudzień 2011 Ciekawie to widzę. Kiedy patrzę na jazdę obiektywem kamery na kasku to wydaje mi się ,że skrętów nie opóżniasz. Uwzgędniam że głowa "kreśli" inną linię niż narty. Bład wprowadza kierowanie wzroku, na kierunek kolejnej tyczki (głowa wyprzedza ruch tułowia - zresztą tak ma być). Niestety patrząc z boku widzę dość spóżnione skręty. One zmuszają do większego krawędziowania, zmniejszają prędkość. Linia jazdy musi być adekwatna do stromosci , układu tyczek i prędkości, no jeszcze do rodzaju śniegu.U ciebie tej subtelności nie dostrzegam.Są skręty gdzie nadmiernie obciążasz nartę górną , dolna Ci odjeżdza ,wtedy pojawiają sie problemy z kolejną bramką. Szczególnie to zdarza się na bardziej płaskich odcinkach. Ogólnie jazda mi sie podoba, poszukujesz prędkości. Ale z prędkością zawsze wiąże sie ryzyko niedokładnosci. Slalom coś gęsty i mocno wykrecony. Trzeba pamiętać ,że ustawieniem robi się technikę. dzięki za cenne uwagi, zawsze warto wysłuchać spostrzeżeń obserwatorów "niezwiązanych". ten film to podsumowanie pierwszego treningu przez sezonem, więc dużo było poprawek do mojej jazdy. rzeczywiście głównym problemem było to że jadę zbyt w bramkę, na kwadratowo, dopiero pod koniec treningu uzyskałem trochę płynności i wysokiej linii. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymonaki Napisano 29 Grudzień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 29 Grudzień 2011 Więcej jadu!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.