sarna Napisano 29 Październik 2011 Zgłoszenie Share Napisano 29 Październik 2011 1. Płeć - Kobieta 2. Wiek - 34 lata 3. Waga - 62 kg 4. Wzrost - 174 cm 5. Na nartach jeżdżę od ubiegłego sezonu, było to 9 dni, zamierzam jeździć ok. 15-20 dni w sezonie 6. Moje umiejętności określam na 2-3. (wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328) 7. Moje buty to - Dalbello Raya 6 8. Teraz jeżdżę na nartach/model - nie mam nart 9. Preferuję styl jazdy rekreacyjną, po przygotowanych stokach, jestem początkująca 10. Upatrzyłem sobie narty - Head first one h9 -tu obawiam się czy warto kupwać te narty, czy może lepiej już coś bardziej rozwojowego, np. te: Rossignol Attraxion I Style lub Narty Salomon Zen Touch z ubiegłorocznej kolekcji. Czy powinnam wybrać narty dł. ok 155 cm, czy np. 162 cm też będą dla mnie dobre? 11. Mój budżet na narty to około -1200 zł Mam możliwość zakupu (nowych) ww nart Head za 500 zł lub Salomonów i Rossignol po 1000 zł Będę wdzięczna za pomoc, które narty i jakiej długości powinnam wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...