Radkoslav Napisano 3 Październik 2011 Zgłoszenie Share Napisano 3 Październik 2011 1. Płeć - M 2. Wiek - 17 3. Waga - 70kg 4. Wzrost - 178cm 5. Na nartach jeżdżę od 14 sezonów, ( 30 dni w sezonie) 6. Moje umiejętności określam na 8 7. Moje buty to - Lange Supercomp Worldcup Fit 140 / Tecnica Diablo Magnesium 100 8. Teraz jeżdżę na nartach/model - Fischer RC4 WC SC 07/08 / Voelkl Racetiger SL 9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący) - Teraz planuję kupić narty o dość długim promieniu skrętu (20/23m), min. do jazdy na tyczkach i po przygotowanych trasach z dużą prędkością). 10. Upatrzyłem sobie narty - Atomic D2 WC GS / Fischer RC4 WC SC 11. Mój budżet na narty to około - 2000zł __________________ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ambro Napisano 3 Październik 2011 Zgłoszenie Share Napisano 3 Październik 2011 Jeśli upatrzyłeś sobie Fischer RC4 WC RC (bo chyba nie SC jak piszesz ) i jesteś zadowolony ze swojej slalomki Fischera to czemu nie miałbyś się na nie zdecydować. Sam jeżdżę na tej gigantce i jestem bardzooo zadowolony. Kwestia tylko długości myślę, że musisz decydować między 170-175cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hotrok Napisano 3 Październik 2011 Zgłoszenie Share Napisano 3 Październik 2011 Obecnie ujeżdżam WC RC, co prawda model sprzed kilku lat i promień mniejszy bo 17m / 180cm - super narty. Dość potężne - twarde, ciężkie i wymagające sporej pary w nogach i prędkości. Trzeba je dość mocno docisnąć (po przesiadce ze slalomek duuża różnica). Doświadczenie masz, z tego co piszesz to jesteś dość lekki dlatego nie przesadź z długością - 175 to max, może nawet 170. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...