kruchy1978 Napisano 31 Sierpień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 31 Sierpień 2011 Witam wszystkich. Potrzebuję porady odnośnie zakupu nowych nart. Ostatnio we Francji połamałem swoje wysłużone, ale jak zacne nartki Fischery RX8 z 2005 roku. Miałem zamiar je już zmieniać, no i stało się, nie wiem na co? To była mega fajna, uniwersalna narta, świetnie chodziła w gigancie no i w krótkim slalomie, przy 165 cm długości miała radius 13 metrów. Na obecną chwilę nie wiem co kupić, pomóżcie. Może parę danych. Jeżdżę na nartach od 10 lat, uwielbiam jazdę agresywną długim i szybkim łukiem jak i krótkim wycinanym. Myślę, że w skali to tak jestem na 6, 7. Wiek 33 lata, waga 71kg, wzrost 179 cm, 15 dni w roku na nartach - Alpy. Tak się w tych modelach pogubiłem, że juz nawet nie wiem jakiej długości szukać. Pomóżcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 31 Sierpień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 31 Sierpień 2011 Witam wszystkich. Potrzebuję porady odnośnie zakupu nowych nart. Ostatnio we Francji połamałem swoje wysłużone, ale jak zacne nartki Fischery RX8 z 2005 roku. Miałem zamiar je już zmieniać, no i stało się, nie wiem na co? To była mega fajna, uniwersalna narta, świetnie chodziła w gigancie no i w krótkim slalomie, przy 165 cm długości miała radius 13 metrów. Na obecną chwilę nie wiem co kupić, pomóżcie. Może parę danych. Jeżdżę na nartach od 10 lat, uwielbiam jazdę agresywną długim i szybkim łukiem jak i krótkim wycinanym. Myślę, że w skali to tak jestem na 6, 7. Wiek 33 lata, waga 71kg, wzrost 179 cm, 15 dni w roku na nartach - Alpy. Tak się w tych modelach pogubiłem, że juz nawet nie wiem jakiej długości szukać. Pomóżcie. To odpowiedź nasuwa się sama Ja proponuje Fischer Progressor +9 Uważam, że spełni Twoje oczekiwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...