marob_2010 Napisano 2 Sierpień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 2 Sierpień 2011 (edytowane) Witam wszystkich! Jestem pierwszy raz na forum; chciałbym kupić dla siebie pierwsze nowe narty, jeździłem już na używanych z wypożyczalni i czas przyszedł by kupić dla siebie sprzęt. Swoje umiejętności oceniam na 4-5 w skali forum. Zastanawiam się dokładnie nad 3 modelami: - Fischer RX FIRE White/Blue - ROSSIGNOL PMC 3000 - ELAN MAG 2 Bardzo bym prosił o pomoc osoby które bardziej są doświadczeni. Oczywiście jestem osobą początkującą. Mam 182 cm i ważę 86 kg, stąd myślę że narty w przedziale 168-170cm są dobre. Jeszcze raz proszę o pomoc;) ... jakie buty dokupić do nart - jeśli chodzi o twardość? Edytowane 2 Sierpień 2011 przez marob_2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JG77 Napisano 4 Sierpień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 4 Sierpień 2011 Witam Serdecznie nie znam tych nart ja gustuję w grupie Race ,ale podobno to już przeżytek czy czasami nie są to narty typu Rocker ,jeżeli tak to jest to chyba najnowsza technologia do tej pory nieznana łącząca z powodzeniem wykluczające się cechy a ja nie jestem jeszcze na tym etapie ewolucjii.Chciałbym pomóc ale nie jestem w stanie ,Pozdrawiam i może ktoś bardziej doświadczony w tym względzie Ci pomoże 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...