tadek49 Napisano 2 Maj 2011 Zgłoszenie Share Napisano 2 Maj 2011 Uzyskuje przez to perfekcyjną jazdę na krawędzi, wprowadzając narty w piękny ślizg, końcówka łuku jest o nieco większym promieniu. I tu dochodzimy do skretu prawego. Taki układ zawsze krócej nas utrzymuje w łuku (blokuje nas). Łuk jest nie dokręcony .. A nie mówiłem tzn.pisałem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SB Napisano 2 Maj 2011 Zgłoszenie Share Napisano 2 Maj 2011 A to dopiero początek :D W rękawie mam Asa! Przejazd SB solo! Jak czekasz na telefon ode mnie z pytaniem "ile?", to nie czekaj dłużej wstawiaj:D No i coś jeszcze pogadywałeś o jakimś dowodzie - też dawaj, już nie mogę się doczekać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TCarving Napisano 2 Maj 2011 Zgłoszenie Share Napisano 2 Maj 2011 To najładniejszy film na całym SKIONLINE!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JC Napisano 2 Maj 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 2 Maj 2011 Jak czekasz na telefon ode mnie z pytaniem "ile?", to nie czekaj dłużej wstawiaj:D No i coś jeszcze pogadywałeś o jakimś dowodzie - też dawaj, już nie mogę się doczekać! Chciałeś to masz! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niko130 Napisano 2 Maj 2011 Zgłoszenie Share Napisano 2 Maj 2011 (edytowane) Elizabeth jedzie moim ulubionym stylem.Dominujący tu jest ruch skrętny dolnej narty (górna lekko uniesiona) z zejsciem w dół z wydłużonym utrzymaniem krawędzi co pozwala na zdecydowane przeciecie linii spadku. Na uwagę zasługuje rotacyjny ruch ramion (imitujący wbijanie kijków), który do precyzowuje (koryguje) skręt. Jest to element , który ja opisuję żargonem : lewa ręka idzie do prawej i w następnym skrecie prawa do lewej (ci co mieli ze mna do czynienia to znają). Filmik kończy ładny skręt STOP. Proszę przyjrzeć sie jak unika obciązania tych nart w zeslizgu co pozwala jej slizgać się bokiem. Jest to taki jednostronny "pivot". Gdyby spotkała jakis twardy element jestem pewien że natychmiast by go "połknęła" (przez pochłoniecie). SB widać , ze brał ją "żywcem" (nasladował) . Ale jego skręt był za bardzo ostry, rzucił sie do niego jak do awaryjnego hamowania. Tułów gdyby pozostał w pionie obraz skretu by był inny. Osobiscie polecam sposób ograniczenia prędkosci, taki, jaki wykonała E.G. Nawet przy bardzo pofałdowanym terenie, zbrylonym sniegu jej reakcja będzie miekka , płynna i bezpieczna. Ciekawe co widziała E.G. opuszczając głowę ( ma na nartach lusterko wsteczne, jakiś radiolokator ). Edytowane 2 Maj 2011 przez niko130 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.