Gość bmo Napisano 14 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2011 (edytowane) uwaga Na Biuro Sportvita-.oszukali mniewykupiłem U Nich Hotel W Livigno 3+ A Na 15 Minut Przed Wyjazdem Zadzwonili, że Muszę Zmienić Hotel Na Inny Albo Zwrot Kasy (15 Min. Przed Wyjazdem )-informując Mnie, że Nowy Hotel Też Ma Mocne 3* ,ale Ja Po Sprawdzeniu Opini W Internecie Powiedziałem, że To Jakieś Słabe 2* Miła Pani Powiedziała ,że W Internecie Ludzie To Różne Rzeczy Piszą. Zapewnia Mnie, że Będę Zadowolony Z Mocnych 3* -ok. Zgodziłem Się ... No I Na Miejscu Okazało ,gdzie Mnie Pani Zakwaterowała Tragedia,syf,smród I Dużo Dalej Do Wyciągu ,choć Wielokrotnie Mówiłem Pani, że Muszę Mieć Hotel Przy Gondoli, Bo Córka Małoletnia Dopiero Się Uczy Jeździć Na Desce -niema Problemu Tylko Nie Powiedziała, że Blisko Ale Do Orczyka A Wyraznie Mówiłem że Przy Gondoli . Zaraz Po Tym Jak Do Nich Zadzwoniłem Zmienili Na Stronie Internetowej Odległość .po Powrocie Do Polski Zadzwoniłem Do Szefa Tej " Firmy " Oczywiście Szef Ma To W D.... Bo Pani Już Nie Pracuje A Od Paru Dni " S Z E F " Unika Rozmowy Telefonicznej -no Bo Po Co Kasę Już Zainkasował. Mam Doś Duże Doświadczenie W Wyjazdach Na Narty Myślałem, że Takie Biura Już Wygineły Piotr Z Lublina Edytowane 15 Luty 2011 przez bmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROSSIGNOL Napisano 14 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2011 (edytowane) Złóż na piśmie reklamację . Opisz problem jak najdokładniej dołącz kserokopie umów , zdjęcia itp . Wyślij do biura listem poleconym za potwierdzeniem odbioru . Możesz zanieść sam to pismo tylko nie zapomnij by podbito Ci kopię tego pisma z datą złożenia. Po otrzymaniu odpowiedzi na piśmie będziemy wiedzieć co zrobić dalej. Na złożenie reklamacji i na udzielenie odpowiedzi są ustawowe terminy . Spokojnie poczekaj i nic nie rób na telefon lub rozmowę . Pismo to pismo . Ugoda czasami jest lepsza niż długotrwałe spory . Edytowane 22 Kwiecień 2011 przez ROSSIGNOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość bmo Napisano 24 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2011 witam spławili mnie na drzewo już jestem umówiony z rzecznikiem praw konsumenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanatyk Napisano 24 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2011 witam spławili mnie na drzewo już jestem umówiony z rzecznikiem praw konsumenta Powiatowy Rzecznik Konsumenta przy Twoim starostwie pomoże bezpłatnie przygotować papiery do sądu. Biura generalnie nie chcą się bawić w rozprawy i szybko zawierają ugodę w sądzie, ale na początku liczą, że się odpuści. Nie odpuszczaj oszustom! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kombiak Napisano 24 Marzec 2011 Zgłoszenie Share Napisano 24 Marzec 2011 bmo , jakieś zdjęcia masz tej słabej 2* ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam333 Napisano 10 Kwiecień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2011 Hmm proponowali zwrot kasy, więc nie do końca nieuczciwi, różne sytuacje sie zdarzają po prostu miałeś pecha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtus81 Napisano 10 Kwiecień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2011 Z tego co kolega pisze to proponowali zwrot kasy ale poinformowali o wszystkim 15 minut przed wyjazdem a to juz jest nie fair Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanatyk Napisano 10 Kwiecień 2011 Zgłoszenie Share Napisano 10 Kwiecień 2011 Z tego co kolega pisze to proponowali zwrot kasy ale poinformowali o wszystkim 15 minut przed wyjazdem a to juz jest nie fair 7 dni przed wyjazdem. To ostateczny termin powiadomienia o odwołaniu lub zmiany hotelu. Potem można jechać i żądać zwrotu całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.