Capri Napisano 1 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 1 Luty 2011 Witam, nadszedł długo oczekiwany przeze mnie moment wymiany nart i mając świadomość, że będzie to "długoterminowy związek", proszę pomóżcie mi w wyborze. Przyznaję, że ja mam już lekki mętlik w głowie;) 1. Płeć - kobieta 2. Wiek - 21 3. Waga - 48 4. Wzrost - 167 5. Na nartach jeżdżę od 10 lat na tygodniowe wyjazdy w Alpy, czasem jakiś weekend/y w Czechach 6. Moje umiejętności określam na dobrą 6 (wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328) 7. Moje buty - idą do wymiany 8. Teraz jeżdżę na nartach/model - fischery drs też 10letnie 9. Preferuję styl jazdy- w zależności od warunków i nastroju, ale mniej więcej wszystkiego po trochę. Czasem rekreacyjnie, a czasem wolę mocno "przycisnąć" 10. Upatrzyłem sobie narty - Rossignol Attraxion VIII 11. Mój budżet na narty to około - do 2000zł Podsumowując może nie jeżdżę jakoś wybitnie technicznie, ale raczej żadna trasa nie jest mi straszna. W sklepie z kilku zaoferowanych upatrzyłam sobie owe rossi i tu już pytanie do Was, co o tym sądzicie? I co z długością? (w sklepie pan stwierdził, że 146 będą idealne..) Pozdrawiam i będę wdzięczna za wszelkie wskazówki =) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
idealist Napisano 1 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 1 Luty 2011 Matko, skąd oni biorą tych doradców w sklepach. Przy Twoim wzroście i umiejętnościach, uważam, że powinnaś mieć nartę 155-160cm. Argumentem za 154cm w przypadku Rossi może być Twoja niewielka waga, ale na mniej bym się raczej nie porywała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihumor Napisano 1 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 1 Luty 2011 Te Rossi fajne ale 154 to dobra długość dla Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...