Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

pomoc w doborze nart

arek992

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczow mam okazje kupic od znajomego progressor 9+ 180cm mam pewne obawy ze beda zbyt dlugie dla mnie mozecie wyrazic swoje opinie na ten temat, chcialbym dodac ze jestem bardzo zaciety i uwazam ze robie bardzo szybkie postepy

1. Płeć - M

2. Wiek - 22

3. Waga -108

4. Wzrost -193

5. Na nartach jeżdżę od 5 dni

6. Moje umiejętności określam na 6

(wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328)

7. Moje buty to - poki co wyporzyczalnia

8. Teraz jeżdżę na nartach/model -poki co wyporzyczalnia

9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący) -

10. Upatrzyłem sobie narty - fischer progressor 9+

o butach tez myslalem i upatrzylem sobie Fischer Soma Progressor 120

a co do samej dlugosci nart odnoszac sie do mojego wzrostu i wagi mozecie sie wypowiedziec?

z skala umiejetnosci faktycznie troche przesadzilem nie doczytalem do konca :) zamiast szostki 5

Edytowane przez arek992

Fischer Soma Progressor 120 ? ? ? :eek:

To są buty prawie zawodnicze do nart gigantowych.

Przy umiejętnościach na 6 możesz pomyśleć o butach z flexem 90.

Najważniejsza kwestia czy chcesz sprzęt odpowiedni do Twoich umiejętności czy może jak najlepszy żeby się pokazać ?

Nie do końca tak jest.

Po:

1. Zastanów się czy na pewno Twój poziom po 5 dniach sięgnął forumowej 6stki. Opisana "znajomość paru technik" oznacza w pełni jej opanowanie i bardzo płynną i techniczną jazdę. Trochę lat jeżdżę i ciężko jest mi uwierz, że po paru dniach można tak szybko osiągnąć taki poziom lecz jeśli rzeczywiście tak jest to pomożemy Ci z doborem sprzętu pod takie umiejętności. Pamiętaj, że jeśli okażą się niższe będziesz miał kłopoty z opanowanie tego sprzętu. Narta "z poziomu" 6/10 to co innego niż miękka decha z wypożyczalni dla początkującego narciarza.