arek992 Napisano 21 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 21 Styczeń 2011 Witam wszystkich forumowiczow mam okazje kupic od znajomego progressor 9+ 180cm mam pewne obawy ze beda zbyt dlugie dla mnie mozecie wyrazic swoje opinie na ten temat, chcialbym dodac ze jestem bardzo zaciety i uwazam ze robie bardzo szybkie postepy 1. Płeć - M 2. Wiek - 22 3. Waga -108 4. Wzrost -193 5. Na nartach jeżdżę od 5 dni 6. Moje umiejętności określam na 6 (wg skali forumowej http://www.skionline.pl/forum/showthread.php?t=11328) 7. Moje buty to - poki co wyporzyczalnia 8. Teraz jeżdżę na nartach/model -poki co wyporzyczalnia 9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący) - 10. Upatrzyłem sobie narty - fischer progressor 9+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marboru Napisano 21 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 21 Styczeń 2011 Po 5 dniach na nartach, to chyba za wcześnie na kupno nart. ...jeśli chcesz coś kupić - zacznij od butów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
So Seductive Napisano 21 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 21 Styczeń 2011 Po 5 dniach na nartach, to chyba za wcześnie na kupno nart. ...jeśli chcesz coś kupić - zacznij od butów. Może chodziło , że co najmniej 5 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ambro Napisano 21 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 21 Styczeń 2011 6/10 w 5dni godne podziwu....... Tak jak Ci doradza marboru pomyśl póki co nad kupnem samych butów i póki co pozostań przy pożyczonych nartach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...