Andi Napisano 21 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 21 Styczeń 2011 20 stycznia na stoku Żaru -trasa dlugosci 1600 m - odcinek dolny ma trudnośc trasy czerwonej ......NA stoku kilka klubów w tym naszej najlepszej narciarki KAsi Szafrańskiej AS i inne wiec chłopcy pedzą sobie fajnie z góry. Patrzę a tutaj na dole Ojciec przewozi w plecaku nosidełku na plecach dziecko w wieku 12 -18 msc.. FAcet jedzi z nim w godzinach od 11 - 13 temperatura minus 3 stopnie..... taka jego wola ma takie prawo do hartowania itp ...jestem nauczycielem WF .instruktorem narciarstwa oraz prywatnie ojcem 4 dzieci - Pytam znajomą MATKE POLKĘ -co o tym sądzi - miała tez zdanie lekko oburzające. Kulturalnie podszedłem do Rodzica i rzeklem że jest to pewne niebezpeczeństwo dla DZIECKA tym bardziej że na stoku jest też wiele deskarzy a sam byłem potracony przez deskarza i miałem staw ramienny w gipsie ( Szczyrk 2001 rok ) .FAcet rzekł tylko kulturalnie dziekuję. JA nie miałem zamiaru żadnej kłótni - bo to nie w moim stylu - tylko troskę o zdrowie tego MALUCHA.sądzę że dziecko nie będzie miało grypy .. ani nic innego..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...