Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

BRE Ubezpieczenia- mBank- przestrzegam!!!


Bumer

Rekomendowane odpowiedzi

Przy następnych wyjazdach ubezpieczyłem się w PZU. Przed dokonaniem wpłaty upewniłem się jak interpretowany jest punkt ogólnych warunków ubezpieczenia o tzw. niezbędnym zakresie pomocy. W PZU odpowiedziano mi, że o zakresie niezbędnej pomocy decyduje lekarz udzielający bezpośrednio pomocy! To on ma bezpośredni kontakt z nieszczęśnikiem i on decyduje jakie badania należy wykonać i jak zabezpieczyć rannego. To inaczej jak w BRE gdzie o zakresie tej pomocy decyduje lekarz konsultant ( jesli takowy jest) na podstawie dokumentacji medycznej!!!! Jeśli więc wystapi coś takiego jak u mnie, gdzie wykonano badanie rezonansu magnet. a badanie to pokazało, że nie ma uszkodzenia układu nerwowego i krwionośnego, TO BYŁO ZBĘDNE!!! Że brak tu logiki,bo be\z tego badania nie da się tego stwierdzić, to nic! BRE zaoszczędziło 500 euro! Po prostu paranoja! A żeby było weselej, to Rzecznik Ubezpieczonych nie zauważył tu picerstwa i naciagania! Rzecznik nie moze nic zrobić w tej sprawie. Jak mi odpisał, "zainteresował się sprawą" co powinno mi pomóc w przypadku sprawy sądowej . Ot i takie mamy państwo! Broń sie sam, walcz! Trzeba być twardym! PS. Śmigaj bezpiecznie i lepiej kup ubezp. w PZU, a BRE omijaj z daleka!

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakieś sługestie :wink:

Bez wątpienia jakieś ubezpieczenie musisz wykupić. Ja zawsze wykupuję polisę w PZU choć - Bogu dzięki - nigdy nie musiałem z niej korzystać. Prawda dotycząca firm ubezpieczeniowych jest niestety taka, że ostateczna weryfikacja tego co wykupiliśmy następuje w momencie zaistnienia szkody. I tu niestety bywa różnie czego przykładem jest historia Bumera.

Ale jedną rzecz doradzam stanowczo - zaopatrz się w kartę EKUZ! I w razie czego to taką właśnie kartą legitymuj się w pierwszej kolejności. A ubezpieczenie (też konieczne) niech zabezpieczy nas w przypadku kiedy sama karta EKUZ nie wystarczy do pokrycia dodatkowych wydatków.

Miłego szusowania życzę i oby ubezpieczenie nie było potrzebne.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy następnych wyjazdach ubezpieczyłem się w PZU. Przed dokonaniem wpłaty upewniłem się jak interpretowany jest punkt ogólnych warunków ubezpieczenia o tzw. niezbędnym zakresie pomocy. W PZU odpowiedziano mi, że o zakresie niezbędnej pomocy decyduje lekarz udzielający bezpośrednio pomocy!

Mam jedno pytanie, jeśli pozwolisz.

Czy ową interpretacje otrzymałeś na piśmie?

Mam bardzo złe doświadczenia z PZU w innej sprawie i przekonałem się bardzo boleśnie na własnej skórze, że ustne zapewnienia pracowników/agentów ubezpieczyciela o interpretacji konkretnych zapisów w umowie nic nie znaczą!!!

Liczy się wyłącznie i to nie zawsze, jedynie słowo pisane!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years later...

Na ubezpieczenia trzeba bardzo uważać. Miałem kilka lat temu taki problem i nieźle się nalatałem, żeby potem poodkręcać wszystko. Teraz popytałem i dostałem namiar na dobrą stronę, gdzie znalazłem dla siebie najlepsze towarzystwo ubezpieczeniowe. Polecam Wam dobrać coś idealnego dla siebie. Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jedno pytanie, jeśli pozwolisz.

Czy ową interpretacje otrzymałeś na piśmie?

Mam bardzo złe doświadczenia z PZU w innej sprawie i przekonałem się bardzo boleśnie na własnej skórze, że ustne zapewnienia pracowników/agentów ubezpieczyciela o interpretacji konkretnych zapisów w umowie nic nie znaczą!!!

Liczy się wyłącznie i to nie zawsze, jedynie słowo pisane!!!

Potwierdzam, to co słyszymy od osoby wystawiającej polisę to nie zawsze prawda a najzwyklejszy brak wiedzy!!!! Tylko aby sprzedać a co dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy oceniacie w tym Waszym serwisie, jak się firmy ubezpieczeniowe wywiązują ze swoich obowiązków po powstaniu szkody?

W tym roku podczas pobytu w Zillertal wykupiłem ubezpieczenie PZU Wojażer dla całej rodziny. Pech chciał ,że syna bolało w nocy ucho,wiec rano szybka wizyta u lekarza. Mimo,że mieliśmy EKUZ bardzo miła Pani poinformowała nas,że wizyta jest płatna na miejscu. Za wizytę 75E+10E w aptece, wieczorem szkodę zgłosiłem na Infolinii .Po 10 dniach decyzja o wypłacie i po 16 kasa na koncie ( całe koszty ) . Więc moje doświadczenie z PZU pozytywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...