zalofo Napisano 12 Listopad 2010 Zgłoszenie Share Napisano 12 Listopad 2010 (edytowane) Witam Prosze Was o pomoc w doborze nart, kompletnie sie na tym nie znam. 1. Płeć - Mezczyzna 2. Wiek - 16 lat 3. Waga - 60 kg 4. Wzrost - 170 cm 5. Na nartach jeżdżę od 8 sezonów, ( 35 dni w sezonie) 6. Moje umiejętności określam na 6/7 7. Moje buty to - Salomon Performa X3 8. Teraz jeżdżę na nartach/model - zjechalem doslownie 2 razy na atomicach race st, tylko niewiem czy na dluzsza mete nie beda meczace 9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący) - srednimi skrami po przygotowanych stokach 10. Upatrzyłem sobie narty - brak 11. Mój budżet na narty to około - 1500zl Zastanawiam sie nad: atomic race st, Fischer RC4 RACE SC PRO 09/10 + Z11 2010, Fischer RC4 Worldcup RC Flowflex + Z12, Fischer RC4 Worldcup RC Flowflex + Z12, RC4 Worldcup WC SC Flowflex 09/10. Edytowane 12 Listopad 2010 przez zalofo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...