Dario0815 Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 10 godzin temu, kascyk napisał: 7. Moje buty to Nordica, 60 twardość 8. Teraz jeżdżę na nartach/model Atomic c seriec7 9. Preferuję styl jazdy (krótkim skrętem, sportową, po przygotowanych stokach) - 10. Upatrzyłem sobie narty https://www.skionline.pl/sprzet/narty,13-14,salomon,24-hours-pro-z10,6756.html https://www.skionline.pl/sprzet/narty,16-17,head,supershape-i-rally,9239.html https://www.skionline.pl/sprzet/narty,11-12,fischer,rc4-worldcup-sl-jr-wcp-low,5021.html 11. Mój budżet na narty to około do 1000zł używane ewentualnie nowe max do 1400zł Cześć, na pewno jak pisał @fredek321 narta juniorska Fischera to nie jest dobry wybór. Pozostałe narty jakie upatrzyłaś (Salomon i Head) mają pewne parametry (taliowanie, promień skrętu, rip rocker) podobne do tych których używasz dotychczas (Atomic Cloud 7). Różnica jest taka, że Twoje Atomic'i to model damski (narty dla kobiet są lżejsze, "delikatniejsze" (wymagają mniej siły) a te opatrzone damskimi nie są. Ale przy deklarowanych umiejętnościach (7/10) nie powinno być to problemem. Możesz jeszcze wziąć pod uwagę narty slalomowe (jazda sportowa, krotki skręt) np. Fischer RC4 WC SC albo Head WC Rebell iSL R - to są narty wzorowane na zawodniczych ale w wersji dla amatorów (tzw "sklepowe") i można je kupić używane (do 3 lat) z gwarancją i po serwisie za ok 1000 pln. Na Salomonach 24h miałem okazję jeździć 3 sezony i mie miałem powodów do marzekania. Solidna, stabilna narta uniwersalna, można na niej jeździć szybko (trzeba tylko dobrać dłuższą) jak i cianymi skrętami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 17 minut temu, Dario0815 napisał: Cześć, na pewno jak pisał @fredek321 narta juniorska Fischera to nie jest dobry wybór. Pozostałe narty jakie upatrzyłaś (Salomon i Head) mają pewne parametry (taliowanie, promień skrętu, rip rocker) podobne do tych których używasz dotychczas (Atomic Cloud 7). Różnica jest taka, że Twoje Atomic'i to model damski (narty dla kobiet są lżejsze, "delikatniejsze" (wymagają mniej siły) a te opatrzone damskimi nie są. Ale przy deklarowanych umiejętnościach (7/10) nie powinno być to problemem. Możesz jeszcze wziąć pod uwagę narty slalomowe (jazda sportowa, krotki skręt) np. Fischer RC4 WC SC albo Head WC Rebell iSL R - to są narty wzorowane na zawodniczych ale w wersji dla amatorów (tzw "sklepowe") i można je kupić używane (do 3 lat) z gwarancją i po serwisie za ok 1000 pln. Na Salomonach 24h miałem okazję jeździć 3 sezony i mie miałem powodów do marzekania. Solidna, stabilna narta uniwersalna, można na niej jeździć szybko (trzeba tylko dobrać dłuższą) jak i cianymi skrętami. Cześć Napisałeś: (narty dla kobiet są lżejsze, "delikatniejsze" (wymagają mniej siły) Wymagają mnie siły do czego? Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 10 minut temu, Mitek napisał: Cześć Napisałeś: (narty dla kobiet są lżejsze, "delikatniejsze" (wymagają mniej siły) Wymagają mnie siły do czego? Pozdrowienia Chyba chodziło o noszenie do samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
christof Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 1 godzinę temu, Dario0815 napisał: Fischer RC4 WC SC albo Head WC Rebell iSL R - to są narty wzorowane na zawodniczych ale w wersji dla amatorów (tzw "sklepowe") Oznaczenie sklepowych slalomek head to I.SL (bez R) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kascyk Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 Dzikuje za odpowiedź. Co do butów wiem, ze muszą być twardsze, ale narazie mam okazje kupić narty wiec skupiam sie na tym. jaka długość narty przy 160cm bedzie dobra?143 mam do brody 148 do nosa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 (edytowane) 17 minut temu, kascyk napisał: Dzikuje za odpowiedź. Co do butów wiem, ze muszą być twardsze, ale narazie mam okazje kupić narty wiec skupiam sie na tym. jaka długość narty przy 160cm bedzie dobra?143 mam do brody 148 do nosa. Głosuję za 155 mimo wszystko (oczywiście, jeśli celujesz w SL) Edytowane 14 Luty 2019 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dario0815 Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 4 godziny temu, christof napisał: Oznaczenie sklepowych slalomek head to I.SL (bez R) Racja, iSL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dario0815 Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 @kascyk też bym sugerował dłuższą nartę,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławek Nikt Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 (edytowane) 9 godzin temu, Mitek napisał: Czujesz się niedopieszczony lakonicznością rad? To Ty poprowadziłeś temat na zasadzie: "OK ale ja jednak wiem swoje więc doradźcie konkretnie czy ten model..." a to bzdura przecież i przekonasz się o tym, oby jak najszybciej bo to będzie znaczyło, że szybko się uczysz i nabierasz doświadczenia. Jeż.li chcesz robić postępy to nie kupuj sobie narty: "na której Ci się dobrze, łatwiej itd. jeździ" - bo ona tylko spowolni postęp. Kup nartę na wyrost a za rok podziękujesz. Nie sugeruj się też właściwościami nart takimi jak np. szerokość pod butem. Im będzie szersza tym CI będzie łatwiej jeździć na zasadzie obracającej się miski i znowu z postępów nici. I nie wpadnij w ślepą uliczkę uczenia się skrętu ciętego za wszelką cenę. No i nabierz pokory - na nartach, w górach to bardzo ważna cecha - to może jeszcze za 10 -15 lat będzie OK, czego Ci niniejszym życzę. A co do szerokości pod butem i promienia skrętu to napisz dlaczego akurat f18 wybrałeś? Czuję brak opisów od osób, które dwa trzy lata temu zmienili sprzęt o klasę czy nawet dwie na wyższy. Widzę, że tu raczej chwali się co się potrafi i mocno przemilcza jakie były początki. Na porady jestem otwarty zawsze o ile nie są to porady na zasadzie w d ... ie byłeś g ...no wiesz bez żadnego choćby minimalnego uzasadnienia. Po raz kolejny się powtórzę: lubię skręcać, lubię wykorzystać całą szerokość trasy jak tylko mogę, a speed mnie nie kręci choć jak każdemu i mi zdarza się pojechać odrobinę szybciej. Skrętu ciętego się uczę. Nie powala mnie na stoku czyli tragedii nie ma, ale najprawdopodobniej jadę go ze zbyt szeroko rozstawionymi nartami. Co do kręcenia się jak jajko i szerokości pod butem to taki, a nie inny wybór z powodu jazdy prawy do lewego, lewy do prawego 😀 i dlatego też F 18. Edytowane 14 Luty 2019 przez Sławek Nikt 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 15 minut temu, Sławek Nikt napisał: Czuję brak opisów od osób, które dwa trzy lata temu zmienili sprzęt o klasę czy nawet dwie na wyższy. Widzę, że tu raczej chwali się co się potrafi i mocno przemilcza jakie były początki. Na porady jestem otwarty zawsze o ile nie są to porady na zasadzie w d ... ie byłeś g ...no wiesz bez żadnego choćby minimalnego uzasadnienia. Po raz kolejny się powtórzę: lubię skręcać, lubię wykorzystać całą szerokość trasy jak tylko mogę, a speed mnie nie kręci choć jak każdemu i mi zdarza się pojechać odrobinę szybciej. Skrętu ciętego się uczę. Nie powala mnie na stoku czyli tragedii nie ma, ale najprawdopodobniej jadę go ze zbyt szeroko rozstawionymi nartami. Co do kręcenia się jak jajko i szerokości pod butem to taki, a nie inny wybór z powodu jazdy prawy do lewego, lewy do prawego 😀 i dlatego też F 18. Cześć A więc...;) W jednym z poprzednich postów napisałeś, ze chcesz sobie kupić narty jak najbardziej dopasowane do siebie. Jedyne sensowne dopasowanie nart to wybór grupy, która Cie interesuje np. GS, SL, FR itd. Z tego co piszesz, lubisz skręcać ale... wykorzystujesz całą szerokość stoku - jednoznacznie wskazuje to na nartę zbliżoną do GS. A szukasz w SL??? Ja jeżdżę od zawsze na nartach GS więc wybór grupy mam z głowy. A wybór narty... biorę tą która mi się podoba i ma najlepszą cenę. Nic więcej nie da się zrobić. Testy, próby pod katem zakupu itd to ściema. Zbyt wiele zmiennych wpływa na odczucia z jazdy aby wybrać dobrze. F 18 nie pasuje więc do obrazu narciarza, który nakreśliłeś a jeżeli już to najdłuższa. Konstrukcyjnie ta narta nie budzi zaufania. Sam tekst o odciążeniu konstrukcyjnym już powinien wiele mówić. Pamiętaj: dobra narta to ciężka narta a ciężka narta to trwała narta - a sam zaznaczasz, ze chcesz nartę na lata bo będziesz o nią dbał. Moim zdaniem już ta cecha konstrukcyjna - air carbon zamiast klejonego drewna dyskwalifikuje tę nartę. Dalej opis walki o lekką konstrukcję - czyli o obniżenie jej właściwości jezdnych aby osiągnąć niższą wagę. Z pewnością nie jest to narta na lata! Nauka skrętu ciętego, bez opanowania, odciążenia, fazy sterowania skrętem oraz automatyzmu w zmianie śladu cięty ślizgowy i odwrotnie to błąd. Za szeroka pozycja na nartach zdarza się niezwykle rzadko. Może być szeroka tam gdzie można węziej na przykład ale nie jest to błąd tylko brak ekonomiki jazdy raczej. Tym się nie martw. To tyle. Jeżeli chcesz zweryfikować swój wybór pisz. Pozdrowienia 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławek Nikt Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 Po takim uzasadnieniu przyszło mi to do głowy 😀 Chętnie wysłucham propozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 1 godzinę temu, Sławek Nikt napisał: Po takim uzasadnieniu przyszło mi to do głowy 😀 Chętnie wysłucham propozycji. Nie. Ty podaj propozycje a ja ocenię czy są dobre. A jak nie to wtedy pomogę. Nie znam się na takich nartach i musiałbym wykonać identyczna pracę jak Ty a wspominałeś, że wiesz o co chodzi. Sugestie moje są takie: - szukaj narta z drewnianym rdzeniem - będą lepsze niż jakikolwiek z innym i trwalsze - wystrzegaj się nart a bajerami typu podwójny czy potrójny promień skrętu, uvo, czy inne rzeczy, które w jeździe są nieodczuwalne a podnoszą cenę - odrzuć każdą nartę, w opisie której jest napisane, że coś z nią zrobiona aby była lżejsza. Narta leży na ziemi a my na niej stoimy a nie odwrotnie więc takie dążenie jest bez sensu z punktu widzenia jakości jazdy a rządzą nim inne względy Pozdrowienia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekn Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 1 godzinę temu, Mitek napisał: Moim zdaniem już ta cecha konstrukcyjna - air carbon zamiast klejonego drewna dyskwalifikuje tę nartę. Przepraszam dyskutujemy tu o tej narcie (cytat ze strony Zawojski) bo to jednak chyba kanapka? Producent: FischerModel: Progressor F18 AllrideKod Produktu: P09518/T40218 RS11 GW Powerrail Brake 78Sezon: 2018/2019 Jeśli kochasz prędkość ale jednocześnie od czasu do czasu lubisz pojeździć rekreacyjnie, Progressor F18 jest dla Ciebie. Kształt Razorshape zapewnia płynną jazdę w każdym skręcie, a system Dual Radius zmianę charakterystyki narty. Zauważalnie lżejsza konstrukcja dzięki drewnianemu rdzeniowi Air Tec. Specyfikacja: - Waga: 1800g/167 cm, - Taliowanie: 122-74-103, - Promień: 12-15m/167 cm, - Dedykowane wiązania: T40218, - Dla kogo? Średniozaawansowani, - Na stoku: 70%, - Poza trasą: 30%, - Narty zjazdowe dla małych i średnich skrętów, - Skoncentruj się na stabilności i szybkości, - Szczególnie gładka, lekka i łatwa w prowadzeniu. Technologie: - Sandwich Sidewall Construction: Laminowana konstrukcja z drewnianym rdzeniem i ściankami bocznymi zamknięte w klasycznej konstrukcji "kanapki" do podparcia krawędzi w celu uzyskania najwyższej stabilności, wytrzymałości i trwałości.- Air Carbon: Zaawansowany technologicznie, ultralekki i ekstremalnie wytrzymały materiał opracowany przez przemysł kosmiczny. Poprawia prowadzenie i osiągi narty.- Carbon Tex: Niezwykle mocne i lekkie paski włókna węglowego umieszczone w pojedynczej, elastycznej warstwie dla lepszej wytrzymałości poprzecznej i rozpraszania energii.- Air Tec: Specjalna budowa drewnianego rdzenia redukująca masę o 25% bez utraty właściwości narty. Konstrukcja pozostaje sprężysta i stabilna.- Dual Radius System: Dual Radius to sprawdzone rozwiązanie oparte na dwóch promieniach skrętu, pozwalające na osiągnięcie jeszcze większej wydajności zarówno podczas jazdy slalomowej jak i gigantowej. Krótszy promień skrętu dziobów ułatwia inicjację skrętu, podczas gdy większy promień piętek powoduje, że narty podczas jazdy długim skrętem, są bardzo stabilne i doskonale trzymają krawędź.- On-Piste Rocker: Krótsza powierzchnia styku narty z podłożem oznacza łatwiejszą inicjację skrętu. ROCKER pozwala również kontrolować nartę z użyciem znacznie mniejszej siły. Pochyłe ścianki boczne nadają narcie charakterystyczny wygląd ale przede wszystkim obniżają jej wagę! Jednocześnie wraz z za wyglądem idzie sportowy charakter narty, która poprzez mniejszą powierzchnię styku z podłożem może być szybsza.- Razorshape: Wypełnione ścianki boczne nadają nartom wyjątkowy kształt przypominający żyletkę. Oczywiście to przede wszystkim oszczędza na wadze. Z drugiej strony ten nowy, wyróżniający się kształt narty oferuje sportowym narciarzom dodatkową prędkość i akcję, ponieważ ma mniejszą powierzchnię kontaktu w śniegu.- Allride: Najnowsza wariacja Powerrail dla lepszego transferu mocy. Cechy szczególne: możliwość regulacji bez użycia narzędzi, nadaje się do wypożyczenia. Pozdrawiam mirekn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 3 minuty temu, mirekn napisał: Przepraszam dyskutujemy tu o tej narcie (cytat ze strony Zawojski) bo to jednak chyba kanapka? Producent: FischerModel: Progressor F18 AllrideKod Produktu: P09518/T40218 RS11 GW Powerrail Brake 78Sezon: 2018/2019 Jeśli kochasz prędkość ale jednocześnie od czasu do czasu lubisz pojeździć rekreacyjnie, Progressor F18 jest dla Ciebie. Kształt Razorshape zapewnia płynną jazdę w każdym skręcie, a system Dual Radius zmianę charakterystyki narty. Zauważalnie lżejsza konstrukcja dzięki drewnianemu rdzeniowi Air Tec. Specyfikacja: - Waga: 1800g/167 cm, - Taliowanie: 122-74-103, - Promień: 12-15m/167 cm, - Dedykowane wiązania: T40218, - Dla kogo? Średniozaawansowani, - Na stoku: 70%, - Poza trasą: 30%, - Narty zjazdowe dla małych i średnich skrętów, - Skoncentruj się na stabilności i szybkości, - Szczególnie gładka, lekka i łatwa w prowadzeniu. Technologie: - Sandwich Sidewall Construction: Laminowana konstrukcja z drewnianym rdzeniem i ściankami bocznymi zamknięte w klasycznej konstrukcji "kanapki" do podparcia krawędzi w celu uzyskania najwyższej stabilności, wytrzymałości i trwałości.- Air Carbon: Zaawansowany technologicznie, ultralekki i ekstremalnie wytrzymały materiał opracowany przez przemysł kosmiczny. Poprawia prowadzenie i osiągi narty.- Carbon Tex: Niezwykle mocne i lekkie paski włókna węglowego umieszczone w pojedynczej, elastycznej warstwie dla lepszej wytrzymałości poprzecznej i rozpraszania energii.- Air Tec: Specjalna budowa drewnianego rdzenia redukująca masę o 25% bez utraty właściwości narty. Konstrukcja pozostaje sprężysta i stabilna.- Dual Radius System: Dual Radius to sprawdzone rozwiązanie oparte na dwóch promieniach skrętu, pozwalające na osiągnięcie jeszcze większej wydajności zarówno podczas jazdy slalomowej jak i gigantowej. Krótszy promień skrętu dziobów ułatwia inicjację skrętu, podczas gdy większy promień piętek powoduje, że narty podczas jazdy długim skrętem, są bardzo stabilne i doskonale trzymają krawędź.- On-Piste Rocker: Krótsza powierzchnia styku narty z podłożem oznacza łatwiejszą inicjację skrętu. ROCKER pozwala również kontrolować nartę z użyciem znacznie mniejszej siły. Pochyłe ścianki boczne nadają narcie charakterystyczny wygląd ale przede wszystkim obniżają jej wagę! Jednocześnie wraz z za wyglądem idzie sportowy charakter narty, która poprzez mniejszą powierzchnię styku z podłożem może być szybsza.- Razorshape: Wypełnione ścianki boczne nadają nartom wyjątkowy kształt przypominający żyletkę. Oczywiście to przede wszystkim oszczędza na wadze. Z drugiej strony ten nowy, wyróżniający się kształt narty oferuje sportowym narciarzom dodatkową prędkość i akcję, ponieważ ma mniejszą powierzchnię kontaktu w śniegu.- Allride: Najnowsza wariacja Powerrail dla lepszego transferu mocy. Cechy szczególne: możliwość regulacji bez użycia narzędzi, nadaje się do wypożyczenia. Pozdrawiam mirekn Cześć Zaprzeczają sami sobie. Z jednej strony klasyczny twardy rdzeń. Z drugiej Air Tec osłabiający ten rdzeń i Air Carbon mający wyrównać starty. Dla mnie badziewie. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WojtekM Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 Tak, rdzeń 7 minut temu, mirekn napisał: Przepraszam dyskutujemy tu o tej narcie (cytat ze strony Zawojski) bo to jednak chyba kanapka? Tak, drewniany rdzeń i sandwich. Ze strony fischera: "Drewniany rdzeń w połączeniu ze ścianami bocznymi z tworzywa ABS zamknięte w klasycznej konstrukcji 'kanapki' zapewniają narcie optymalną sztywność i spężystość." https://www.fischersports.com/pl_pl/progressor-f18-141?c=442 Bardzo dobre narty F18 i F19. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekn Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 Przed chwilą, Mitek napisał: Z drugiej Air Tec osłabiający ten rdzeń i Air Carbon mający wyrównać starty. To chyba taki "trynd" z tą wagą tj taki marketing lżejsze=lepsze.;) Ale sam kupuję tylko po paru zjazdach coś około 1700 g dla 138/99/120 czyli niby też lekkie więc marketing działa.;) Pozdrawiam mirekn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 3 minuty temu, mirekn napisał: To chyba taki "trynd" z tą wagą tj taki marketing lżejsze=lepsze.;) Ale sam kupuję tylko po paru zjazdach coś około 1700 g dla 138/99/120 czyli niby też lekkie więc marketing działa.;) Pozdrawiam mirekn Cześć To co Ty kupujesz tak samo jak to co ja kupuje nie ma żadnego znaczenia. Ważne jest to co jest dobre a do jazdy po przygotowanej trasie dla osoby średnio zaawansowanej i to co Ty kupujesz i to co ja jest gówno warte. No może to co ja ma jeszcze pewnie potencjał przyszlościowy...dla odważnych.;) Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dario0815 Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 4 minuty temu, WojtekM napisał: Tak, rdzeń Tak, drewniany rdzeń i sandwich. Ze strony fischera: "Drewniany rdzeń w połączeniu ze ścianami bocznymi z tworzywa ABS zamknięte w klasycznej konstrukcji 'kanapki' zapewniają narcie optymalną sztywność i spężystość." https://www.fischersports.com/pl_pl/progressor-f18-141?c=442 Bardzo dobre narty F18 i F19. Drewniany rdzeń ze ściankami.... a dalej Technologia Air-tech która powoduje że drewniany rdzeń jest o 25% lżejszy od drewnianego rdzenia. W innych nartach Fischer tego nie stosuje wprowadzili to chyba w sezonie 15/16 i do tej pory pozostaje to tylko w F18 i F19. "Chłyt matetingowy". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fredek321 Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 20 minut temu, mirekn napisał: To chyba taki "trynd" z tą wagą tj taki marketing lżejsze=lepsze.;) Moja córka jeździ na https://www.skionline.pl/sprzet/narty,16-17,atomic,redster-doubledeck-3-0-sl,8768.html Nartą jest zachwycona, ale nie lubi gondoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dario0815 Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 16 minut temu, Mitek napisał: Cześć To co Ty kupujesz tak samo jak to co ja kupuje nie ma żadnego znaczenia. Ważne jest to co jest dobre a do jazdy po przygotowanej trasie dla osoby średnio zaawansowanej i to co Ty kupujesz i to co ja jest gówno warte. No może to co ja ma jeszcze pewnie potencjał przyszlościowy...dla odważnych.;) Pozdrowienia @Mitek możesz rozwinąć myśl z fragmentu "...do jazdy po przygotowanej trasie dla osoby średnio zaawansowanej i to co Ty kupujesz i to co ja jest gówno warte." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 11 minut temu, Dario0815 napisał: @Mitek możesz rozwinąć myśl z fragmentu "...do jazdy po przygotowanej trasie dla osoby średnio zaawansowanej i to co Ty kupujesz i to co ja jest gówno warte." To znaczy tyle co nie mierz innych swoją miarą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 18 minut temu, Dario0815 napisał: @Mitek możesz rozwinąć myśl z fragmentu "...do jazdy po przygotowanej trasie dla osoby średnio zaawansowanej i to co Ty kupujesz i to co ja jest gówno warte." Cześć Mirekn podał parametry jakiejś przedziwnej deski chyba coś wyspecjalizowanego do skitourów. Ja jeżdżę na sportowych GS - obie raczej nie za bardzo dla średniaka. Ale tak jak jego jest absolutnie bez przyszłości dla takiej osoby, tak moja, jak młoda sprawna i odważna może być bardzo przyszłościowym wyborem. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sławek Nikt Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 Przyznam, że seria redster np. model XT przyszła mi na myśl, ale szczerze pisząc to nie wiem czy jestem gotowy na narty o takim potencjale, dlatego na sezon czy dwa może jednak zakupić wspomniane efy 17czy 18 albo coś w tych parametrach i się podszkolić, a za rok czy dwa iść w konkretniejszy sprzęt ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fredek321 Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 3 minuty temu, Sławek Nikt napisał: nie wiem czy jestem gotowy na narty o takim potencjale Szczerze mówiąc to "potencjał" jest w większości dorobioną legendą. Nie mówię o nartach dla zawodników. Tego Atomica z powodzeniem ujeżdża żona jak córka nie widzi, Uważam, że to typowe narty dla średniaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Luty 2019 Zgłoszenie Share Napisano 14 Luty 2019 Sławku, a możesz obejrzeć film i określić który numer zaawansowania prezentujesz? Ale tak bez ściemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.