andrzejd69 Napisano 19 Marzec 2010 Zgłoszenie Share Napisano 19 Marzec 2010 witam wszystkich i pozdrawiam jestem nowicjuszem na forum na nartach śmigam od dzieciaka z przerwą [ 10 lat ] chyba zwariowałem, bo przecież dzień bez nart to dzień stracony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bończa Napisano 19 Marzec 2010 Zgłoszenie Share Napisano 19 Marzec 2010 Vitaj:) na forumie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnny_narciarz Napisano 19 Marzec 2010 Zgłoszenie Share Napisano 19 Marzec 2010 Witaj na forum!!! Witam w imieniu narciarzy rekreacyjnych,jak ja. Są tu eksperci i pensjonariusze - dla każdego coś miłego! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marboru Napisano 19 Marzec 2010 Zgłoszenie Share Napisano 19 Marzec 2010 Narciarz "z Nizin" wita również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario Napisano 19 Marzec 2010 Zgłoszenie Share Napisano 19 Marzec 2010 Pozytywinie Cześć! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magelan Napisano 19 Marzec 2010 Zgłoszenie Share Napisano 19 Marzec 2010 Małopolska wita:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aldok63 Napisano 20 Marzec 2010 Zgłoszenie Share Napisano 20 Marzec 2010 Zagłębie wita również !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmusial Napisano 20 Marzec 2010 Zgłoszenie Share Napisano 20 Marzec 2010 Cześć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nexcom Napisano 20 Marzec 2010 Zgłoszenie Share Napisano 20 Marzec 2010 witam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...