Narty - skionline.pl
Skocz do zawartości

naprawa buta wewnętrznego (krk)


ravick97

Rekomendowane odpowiedzi

ciągnąłem, ciągnąłem no i urwałem ucho od języka kapcia :o.

niby nic, ale teraz nie do końca komfortowo wdziewa się buty no i już nie tak fajnie się targa je z samochodu do domu.

zna ktoś może jakiś serwis co to zrobi w krakowie, albo dobrego szewca?

Witek Gontarski - serwis narciarski i rowerowy w Krakowie - jak on nie pomoże to poradzi gdzie naprawić

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gontar-ski - do takich spraw to nie polecam, narty fajnie robi, zwłaszcza krawędzie "oszczędza" ale jeszcze nigdy nic nietypowego mi nie zrobił ani w nartach ani w rowerze - zawsze jest na nie. A co sie facet przy tym nagada, no miły to on nie jest i do tego nerwus. Kolega ostatnio zabrał sprzęt i poszedł gdzie indziej z niewybrednymi komentarzami. Ostatnio 5 par nart robiłem, przy odbiorze zadałem gościowi pytanie a on mi dał odpowiedź, ze czasu nie ma i żebym spadał śpiesznie - ja tam traktuje takie sprawy jako folklor ale niektórzy:mad::D

Lepiej szewca poszukaj bo szkoda na Halczyna jazdy wg mnie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawia mnie tylko czy gadając z szewcem szyć przez plastik i całą grubość języka (jest jakieś tam ryzyko, że później będę po szwie szorował goleniem), czy też odpruwać częściowo miękką cześć jęzora od plastiku, doszyć do tworzywa urwane ucho i później pozszywać wszystko zusammen?

czy w tym drugim przypadku można coś uszkodzić w stylu żelowy język itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Gontar-ski - do takich spraw to nie polecam, narty fajnie robi, zwłaszcza krawędzie "oszczędza" ale jeszcze nigdy nic nietypowego mi nie zrobił ani w nartach ani w rowerze - zawsze jest na nie. A co sie facet przy tym nagada, no miły to on nie jest i do tego nerwus.

Ciekawi mnie czego nie chciał wykonać, serwis bowiem znany nie tylko w Krakowie z nietypowych usług?

wystarczy zerknąć na pozycje cennika i technologie napraw. Część z nich to właśnie nietypowe usługi, może żądałeś cudów?

A tak na marginesie to po co tam wracasz? tyle fajnych serwisów w okolicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie czego nie chciał wykonać, serwis bowiem znany nie tylko w Krakowie z nietypowych usług?

wystarczy zerknąć na pozycje cennika i technologie napraw. Część z nich to właśnie nietypowe usługi, może żądałeś cudów?

/www.gatar-ski-serwis.pl/.

A tak na marginesie to po co tam wracasz? tyle fajnych serwisów w okolicy.

Odmówił mi Pan drobnej i nietypowej naprawy w rowerze dziecka z komentarzen, że sie nie opłaca - mimo, że nie doszliśmy do rozmów o cenie-to z takich dawniejszych. Chodziło o wymianę kółek, pan mówił, że nie ma takowych i polecał pomalowanie ale odmówił wykonania - skoro to są cuda bo moim zdaniem banalna, nietypowa usługa, sam sobie zrobiłem. Bez urazy z mojej strony niemniej wychodzę z założenia, że buta też nie naprawi się bo to również dosyć nietypowe-chyba,że sie mylę. Napisałem obiektywnie - że dobrze Pan narty robi i jestem zadowolony z tego aspektu, od lat narty u Pana robię mimo przeciwności losu. W kwesti jakości nie miałem zastrzeżeń - zresztą kilkakrotnie ten serwis na tym forum polecałem. Serwisu nie zamierzam zmieniać- no chyba, że Pan się obraziłeś ta drobną krytyką to sobie innego poszukam- proszę napisać słowo - więcej sie nie pojawię.

Edytowane przez mihumor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja swojego kapica nie ruszyłem jeszcze, bo stwierdziłem, że szkoda czasu się z tym teraz bawić, ale po sezonie....

swoją drogą Ari jakbyś kogoś znalazł to będę wdzięczny za kontakt.:)

a przy okazji pytanie do użytkownika W.G., jak rozumiem związanego z krakowskim serwisem przy ul. Halczyny. Czy możliwa jest taka jak powyżej opisana naprawa buta w przywołanym serwisie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odmówił mi Pan drobnej i nietypowej naprawy w rowerze dziecka z komentarzen, że sie nie opłaca - mimo, że nie doszliśmy do rozmów o cenie-to z takich dawniejszych. Chodziło o wymianę kółek, pan mówił, że nie ma takowych i polecał pomalowanie ale odmówił wykonania - skoro to są cuda bo moim zdaniem banalna, nietypowa usługa, sam sobie zrobiłem. Bez urazy z mojej strony niemniej wychodzę z założenia, że buta też nie naprawi się bo to również dosyć nietypowe-chyba,że sie mylę. Napisałem obiektywnie - że dobrze Pan narty robi i jestem zadowolony z tego aspektu, od lat narty u Pana robię mimo przeciwności losu.

Obiektywizmu nie widzę żadnego, dopiero moje zapytanie spowodowało jakieś tam przedstawienie sprawy,(o co właściwie pretensje) wcześniej tylko "Polska bezinteresowna reklama"

Moja wersja jest taka.

Przyszedł Pan (jeśli obraziłem zwrotem "ty" wcześniej to przepraszam ale na forum tak bywa) z chęcią zakupu kółek, obejrzałem, wytłumaczyłem co należy wykonać, poradziłem i co śmieszniejsze z rady Pan skorzystał. (nie jest to jednoznaczne że jeśli wiem co można/należy zrobić, będę się tego podejmował)

Krótko, poświęciłem Panu mój czas, przyczyniłem się do oszczędności bez żadnego wynagrodzenia. Podziękowanie? wdzięczność? dosyć osobliwe od Pana otrzymałem na tym forum.

Następny aspekt tej samej sprawy, mój serwis jest pod nr 12, serwis z opcją sprzedaż części, tuż obok pod nr 9 jest sklep rowerowy z opcję serwis. Swobodnie mógł Pan tuż obok kółka zakupić, zlecić ich wymianę, ewentualnie pomalowanie. (nie wiem czy malują)

Lepiej jednak komuś na forum, poza plecami, schowanym za nicka dokopać, najlepiej tak to ujmując by nie wiedział za co.(polecam pierwszy pański post w temacie naprawa buta)

Nie widzę żadnej potrzeby informowania Pana, ani wszystkich na publicznym forum dlaczego takiej pozycji w oferowanych usługach brak.

Czy to moja alergia na chemię, czy paragraf umowy o najem lokalu, czy brak warunków, czy wszystko razem.

Mogło również tak być że obok powyższych, trafił Pan na okres kiedy żadnych zleceń nie przyjmowałem z braku miejsca.

W kwestii zimy na bramie wisi sobie takie coś:

http://picasaweb.google.pl/witold.gatarski/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5416102937695243346

Po wejściu mniej więcej zastał Pan taką sytuację:

http://picasaweb.google.pl/witold.gatarski/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5416102946269426434

Również na zapleczu.

A ja byłem zajęty taką lub podobną "typową" robotą, gdzie od momentu rozrobienia kleju do ostatecznego poskładania elementów mam 12-15 minut jeśli nie zdążę wszystko jest do wywalenia.

Jest to robótka na 4 i więcej rąk.

http://picasaweb.google.pl/witold.gatarski/SerwisNarciarskiSkitourowyWwwGatarSkiSerwisPl#5417429093011017874

Został Panu sprzęt wydany owszem szybko, (takie są realia w szczycie sezonu i z taką rozpoczętą robotą na zapleczu) smar był ale został Pan dokładnie poinformowany i przeproszony że w tym momencie nie jest możliwa jego sprzedaż z powodu braku możliwości dostania się na szybko po niego, tu należy się wszystkim wyjaśnienie nie jest to moja wersja wydarzeń a zapis z pełnego monitoringu zainstalowanego w serwisie. Przeglądałem kilka razy i jakoś tego poniżej nie stwierdzam:

przy odbiorze zadałem gościowi pytanie a on mi dał odpowiedź, ze czasu nie ma i żebym spadał śpiesznie - ja tam traktuje takie sprawy jako folklor ale niektórzy

Życzę samych sukcesów.W.G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego piszę przez Pan - bo znamy sie w realu i na Ty nie jesteśmy. Mój post nie bierze sie z powietrza, nie mam 16 lat i narty robiłem u Pana wielokrotnie wiec w poście przedstawiłem swoje odczucia jako klient np. rożnych sytuacji. Nie zalogowałem sie też tu tylko po to by wyrazać swoje frustracje czy niezadowolenie z Pana serwisu. Takie forum ma to do siebie, że ludzie wymieniają się opiniami na różne tematy i ja taką też przedstawiłem, myślę, że lepiej by było gdyby jakiś inny forumowicz napisał, że ja bredzę i oprócz tego,że jest Pan dobrym fachowcem (czego nie neguję a wręcz przeciwnie) to jest Pan miłym, zawsze uśmiechniętym i sympatycznym gościem. Ja niestety tego napisać nie mogę.

Co do rowerka - nie pisałem, że mnie pan uraził nie wykonaniem tej usługi, po prostu na tym przykładzie poradziłem innemu użytkownikowi Forum by nie tracił czasu z tym butem i do Pana nie jechał, nie napisałem, że nie robi Pan żadnych nietypowych rzeczy a to chyba wielka różnica. A z tym poświęconym mi czasem i poradą wtedy to prawda - 30 sekund gdzieś to trwało.

Co do smaru - po części racja, mieliscie kupę nart i dużo roboty- fakt. Tyle,że gdy narty oddawałem do Pana (10 dni przed terminem odbioru) i zapytałem wtedy czy taki smar kupię - dostałem odpowiedź, że tak, narty miałem odebrać w środę ale jak przyjechałem to były jeszcze niegotowe, podjechałem wiec w czwartek, smaru nie dostałem i musiałem za nim jeszcze bujać sie do sklepu - problem mały ale to był mój czas stracony i moje lekkie niezadowolenie. Powiem tylko, że to może Panu sie wydawało, że mnie Pan grzecznie przeprosił - ja miałem inne odczucia ale to może róznica wrażliwości i postrzegania. Niemniej rozumiem motywację- cóż tak czasem bywa.

Proszę mnie wiec potraktować jako marudzącego i sfrustrowanego klienta, który był nad wyraz upierdliwy i przyczepia sie do niewiadomo czego.

Bo jeśli Pan uważa, że jest i było wszystko w porządku to

również życzę samych sukcesów

Edytowane przez mihumor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

www.trentino.pl skionline.tv
partnerzy
ispo.com WorldSkiTest Stowarzyszenie Instruktorów i Trenerów Narciarstwa PZN Wypożyczalnie i Centra testowe WinterGroup Steinacher und Maier Public Relation
Copyright © 1997-2021
×
×
  • Dodaj nową pozycję...